'İLK MESAJ!

14 2 0
                                    

Bakalım mesaja yine hangi şirket konusunu çözemediler. Bu numara kimin tanımadığım bir numara ve mesajda

;' Merhaba Mira ben Deniz, numaranı şirketten aldım umarım senden habersiz aldığım için kızmazsın. Bugün öğle yemeğinde fazla vakit geçirdiğimiz için baban sana kızdı sanıyorum, tekrardan seni fazla tuttuğum için özür dilerim.'

Canım ya ne güzelde mesaj atmış, ama babam biraz kızsa da hemen yumuşadı o sıkıntı değil de sen bana böyle mesajlar neden atıyorsun ya, kendini daha çok bağlatıyorsun bana, yapma. Numara mı kesin Begüm verdi niye veriyorsun ki Begüm? Aslında iyi ki vermiş bu sayede daha sık muhabbet ederiz. Ben neden hemen bakmadım ki saat 9 olmuş 3 saattir çocuğu bekletiyorum tabi oda benden cevap bekliyorsa hemen cevap atmalıyım.

'Hayır, kızmadım babam da kızmadı sadece sorumsuzluk yapmayacağımı bir kez daha hatırlattı, lütfen böyle küçük olaylar içinde özür dileme, beni de tutmadın ikimiz muhabbete dalınca zamanın nasıl geçtiğini unutmuşuz J. '

Bakalım ne cevap verecek? O cevap atana kadar bende aşağıya yemek yemeğe ineyim. Aşağı da babam kiminle konuşuyor ki acaba?

- Babacım bu saatte kiminle konuşuyorsun?

- Fatihle konuşuyordum

- Fatih?

- Aman sende Mira, Fatih Karahan

- Denizin babası olan Fatih Karahan mı?

- Evet, Miracım yarın akşama bize yemeğe geliyorlar

Ne demek geliyorlar? Sen benden habersiz nasıl çağırırsın baba ya.

- Kızım, geleceklerine sevinmemiş gibisin

- Yo hayır babacım sadece şaşırdım biraz siz bu kadar samimi miydiniz?

- Bugünde şirkette söyledim ya çocukluk arkadaşım diye sen beni dinlemiyor musun?

- Saçmalama baba bu kadar samimi olmanızı beklemiyordum sadece o kadar

- Her neyse kızım beni fazla lafa tutma gidip annene haber vermeliyim

Benim bir köşede oturup kendime gelmem lazım

- Defne, neredesin sana bir haber vereceğim

- Yatak odasındayım Tuna gel

- Yarın akşama misafirimiz var

- Ne demek misafirimiz var? Bizim hazırlanmamız 5 gün sürer sen hemen kendi kafana göre neden iş yapıyorsun ya

- Saçmalama Defne, yarın akşama misafir var hazırlıklara şimdiden başlayın

- Ya adam sen insanı öldürürsün. Kimler geliyor peki

- Yabancı değil benim çocukluk arkadaşım ve ailesi

- Senin çocukluk arkadaşın mı var?

- Ben yatıyorum seninle daha fazla ilgilenemeyeceğim yarın akşama hazırlanın hadi Allah rahatlık versin

- Pakize neredesin?

Evet, annem başladı bilene Pakize'ye Allah sabır versin. Neden? Böyle dedim derseniz annem öyle bir kadındır ki kendisine özen verdiği kadar misafirlerine de özen verir. Aslında güzel bir şey de her neyse. Şimdi bir iki örnek vereyim. Bütün konağı baştan aşağı sildirir, geceden sabaha kadar uyumaz çünkü sabaha kadar ne yemek yapacağını düşünür ve bin bir çeşit yemek yapar, bize yarın giyeceğimiz kıyafetleri hazırlar, Fırat'ı markete gönderir tekrardan alışveriş yaptırır, masayı bahçeye hazırlatır ki botanik bahçesini görsünler gelen misafirler ve daha bir sürü şey.

Evet, telefonuma mesaj geldi. Kesin Denizdir. Bakalım ne demiş.

'Böyle düşünmene sevindim. Özür dilemem gerçekten gerekli çünkü seni dinleyince zamanın nasıl geçtiğini asıl ben unuttum. Bu arada gerçekten alçak gönüllüsün.J'

Gerçekten ben alçak gönüllü müyüm? Ben neden farkında değilim bu çocuk bana bilmediğim bütün özelliklerimi sayıyor. Güzel bir şey sanırsam, internette okuduğuma bakılırsa benimle ilgileniyor yani bu da demek oluyor ki beni görmezden gelmiyor. Süper demek ki Denizle yolumuz uzun. Hadi hayırlısı.

'Teşekkür ederim. Ama bunun alçak gönüllülükle ilgisi yok bence sadece ben özür dilenecek bir şey yapmadığını düşünüyorum o kadar.J'

Ve tık gönderdim. Gecenin yarısı olmuş yatmam lazım artık. Mesajını bekleyemiyorum Denizcim üzgünüm hayatım.

Yatağa kendimi atar atmaz uyuya kalmışım herhalde bir şey hatırlamıyorum çünkü. Sabahın 7'si olmuş yarım saat geç uyanmışım çok kötü bu Deniz benim düzeni mi bozmaya başladı sanırım. Bakalım mesaj gelmiş mi?

'Seni daha fazla bu konu üzerinde sıkmayacağım, o yüzden tatlı rüyalar J'


IS KADINININ ASKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin