1《Ev》

49 2 0
                                    

Bugun kizlarla yurttan ayrılacağız yavastan toparlaniyoruz. Zaten ne kadar esyamiz var ki bir kac sey alsak yetecek gerisi hep ortaklasa giyilen seyler. Tabi ilgaza bunu anlatmak ne mumkun suslu sey, ne bulursa tikistiriyor cantaya. Bir de çisem o tamamen kafasina gore takilir suanda da kulaginda kulaklik dunyayi tinlamiyor. Ilgazin hazirliginin bitmesini bekliyor. Yakladik 2 saattir toplaniyor bende sıkilmadim degil daha cok isimiz var tamam saat erken olabilir ama gitmemiz gereken bir suru yer var ha deyince ev is bulunmuyor ki.
"Hadi Ilgaz hadii daha cok isimiz var 2 saattir ne hazirlanmasi bu boyle 1 yil yerecek kiyafet aldin yanina tamam yeter hadi cikalim artik suradan." Diye sitem ettim.
"Tamam kizim ya bitti istee cikalim hadi."
Tamam diyip ayaklandim yuruyecegiz ki çisem hanim dalmis müziğe ilgaz da sanki duyabilecekmis gibi bagiriyor
"Çisem hadi gidiyoruz.ciseeem aloo gidiyoruz bak birakiyoruz seni burda."
Bu haline sadece gulmekle yetindim  ve çisemin yanina gittim kafasina ufak bi samar patlatip kullakliklarini çektim kulagindan
"Hadi kizim burda kalmaya meraklisin herhalde gidiyoruz kalk."
Daha cok sessizligi tercih edenlerdendi Çisem. grubumuzun nese kaynagi ilgazdir. Ben biraz daha hiyt kismindayim rahat giyinir rahat hareker ederim hanimefendi ainifina girdigim soylenemez ama neticede kizim alinganliklarim utanclarim uzuntulerim olur illa ama baskalarinin gozu onunde olmasindan olabildigince kacinirim.
Mudurun odasina cikip kayitlarimizi aldirdiktan sonra yeni hayatimiza yavas yavas girmis bulunuyorduk.ilk olarak ev bakacaktik.yurttan ciktiktan sonra otobus duragina gidip beklemeye basladik.Cisem her zaman ki gibi muzigini dinlemeye basladi aslinda bu kadar icine kapanik sessiz degildi ama su son zamanlar bi haller vardi onda da ama anlatmak istediginde gelecegini bildigimden sormuyordum. Ilgaz da telefonundan moda dergilerini inceleyip bana bir seyler soyluyordu pek orali degildim. Zevklerimiz uyusmasa da iyi anlasiyorduk.Zit kutuplar zirvalamasi. Nihayet otobus geldionde cisem olmak uzere bindik. Tabi bos koltuk bulmak ne mumkun ayakta yolculugun bitmesini bekledik.

xxxxxxxxxxx

2 saatlik kosusturmanin ardindan Üsküdar da bir apartmanda esyali bir daire bulabilmistik. Asiri buyuk sayilmasa da ucumuze de ayri odalar ve bir acik mutfakli salonumuz vardi eski denemeyecek kadar yeni yeni denemeyecek kadar da eskiydi yani bi 5,6 yillik vardi ev daha yeni boyanmis esyalarida eski olmayan minik bir evdi ama bize gayette yeterdi.Tabi cadde uzerinde oldugundan ve ne kadar kucuk olursa olsun istanbulda oldugundan kira biraz tuzluydu 2.000 liraydi. Gerci istanbulda bir gecekonduda bile kalacaksaniz 1000 lirayi gozden cikarmaniz gerekiyor. Ucumuzunde calistiklariyla kira hallolucakti gerci daha su elektrik faturasi yedisi ictisi bakal nasil kalkacaktik bunlarin altindan. Adamla el sıkıstiktan sonra bize anahtarlari teslim etti tek istegim guzel bir uyku cekmekti bu yorgunlugun uzerine is aramak istemiyorum ki kizlarda benden farksiz olmadigindan herkes odalarina cekilmisti.

Benim odam griye yakin duvar rengindeydi duvarlsrinda poster asilmisti buyuk kalin kahverengi cerceveleri olan bir cami vardi caddeye bakmiyordu arkaya bakan odayi almistim. Penceremin hemen onunde duvarla birlesik olarak yatak konulmustu. Yatagin ayak ucundan yaklasik 1 metrelik mesefa otede karsi duvara 2 kapakli bir dolap konulmustu. Dolabin yaninda odaya girmek icin kapi. Sol duvarda ise bir calisma masasi konulmustu birde duvara monteli bir kitaplik bu ikisinin arasinda ise bir boy aynasi. Benim icin yeterliydi evet kucuk ama gayet samimi bir odaydi. Simdi burdan rahatligi gayet anlasilan yataga bir an once girip uyuyacaktim. Evi kiralayan kisi herseyi dusunmus temizligi de yaptirmisti carsaflardan buram buram lavanta kokusu geliyordu ve yavas yavas uyku beni cagiriyordu...

Basladigim isi pek bitiremem uzun sure okuyucumun olmayacagini biliyorum ama yazabildigim kadar yazacagim cok konusma yazamiyorum ama ilerleyen bolumlerde yazacagim.kisa oldugunun farkindayim zaman gectikce artacak ve tabi ki sadece genc kiz kurgusu degil ilerleyen bolumde kahramanlar artacak...

#cerenkenar

Siyah DolunayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin