Uyumayi denedim ama bir turlu uyuyamadim.Camdan yol boyu disari baktim.Ve sonunda varmistik İstanbul a peki burdan o eve nasil gidecektik kesin Buse bunuda dusunmus ve ayarlamistir diyerek rahatladim Buse ayagi kalkti ve amcam bizi bir taksiyle o eve gonderecek dedi.Buse nin arkadasida ailesiyle birlikte İstanbul a geleceklermis.Herkes annesini arasin ve yaz okulu geri baslamis bila bila adrese gonderin ben ordan alicam diyin dedi Buse ye guvendigimiz icin aradik annelerimizi o adrese gonderdiler Buse de 1saat telefonla konustuktan sonra gulen yuzle yanima geldi bavullarimiz alindi yolda geliyorlar anne ve babalarimizdan habersizce burda bir hafta kalicaz dedi.Sonra eve doneriz .Sasirdik ama cok guzel bir fikirdi .Yarim saat sonra kapi caldi 5adet bavul ve iki tane sarisin kiz.Hepimiz 5dakika birbirimizin yuzune baktiktam sonra Buse cumleye basladi.Bu kizlar Ruya ve Yagmur ikizler ve bizim gibi okuldan kacmak isteyen iki kiz otobuste cogunlukla onlarla konusarak organizasyon yaptim.Tanisma faslida bittikten sonra yemek!!Hepimiz acikmistik Buse bekleyin simdi yemekler gelir dedikten sonra zil caldi ve pizza diye bir ses geldi Buse kapiyi acti ve pizzaciyi optu oda kuzeniymis pizzacida calisiyormus kisi basi 3er dilim dustu arti bir bardak kola bu menu hergun her saniye olsun yerdim.Herkes yemegini bitirdikten sonra parti basladi.Evde voleybol tabu gibi oyunlar oynadiktan sonra hepimizin hayali olan icine sacma sapan seyler atarak bir yiyecek kesfetmekti.Mutfaga girdik ve ciktigimizda mutfagin halini gormek istemezdiniz!!!!