FERACELİ

643 42 37
                                    

Öncelikle size sormak istediğim bir şey var. Sizce karakterler için birini ayarlayım mı yoksa böyle daha mı iyi ? yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar.

yorum sınırı:60:)

Bismillahirrahmanirrahim

(...)

Neredeyse yarım saattir o bana be ise ellerime bakıyordum.

" Böyle olmamalıydı" masaya attığı yumrukla irkildim. Biraz bana doğru yaklaşıp soludu "Neden senden kurtulamıyorum"

Kapı tıklatılınca öldürücü bakışlarını kapıya yöneltti.

"Gir"

"Buyurun"

"Neden buradayım"

"..."

"Sana diyorum cevap ver. Neden?"diye kükredi.

"Ben... anlamıyorum " dedi ürkmüş sesiyle.

" Size özellikle tembihledim. Amy Bolt'un doktoru olmak istiyorum diye"

" Ben de sizin her tembihiniz de belirttim bu bizim elimiz de olan bir şey değil diye. Başka bir isteğinizi var mı ? yoksa çıkıyorum ."

" Çık " dedi soğuk sesiyle.

Arkasına yaslanıp derin bir nefes aldı. Bir kaç saniye tutup sesli bir şekilde geri verdi.

"Anlaşılan senden kurtulamıyorum. O zaman bir konuya açılık getirelim. Burada namaz kılamazsın"

"Neden" diye sordu bir çok mana katarak.

"Neden" benden bu kadar nefret ediyorsun.

"Neden" dinime bu kadar karşısın.

"Neden" beni bu kadar çok kırıyorsun?

"Amaç dışı " dedi yine o çarpık gülüşüyle. "Buranın... odanın kullanım amacı belli. Burası ibadet yeri değil. Ve artık burası benim çalışma odam olduğuna göre burada namaz kılamazsın."

"sen sadece stajyersin " dedim kendimi sakinleştirmek için bir salavat daha çekerek.

"Yani" dedi alaycı bir ses tonuyla.

"Tamam"

"Tamam mı? "

"Evet tamam haklısın" sana istediğini vermiycem Evan.

" Kolay oldu" dedi gülerek. Allahümme salli ala.

"Evet nereden başlayalım"

"Bilmem doktor sensin"

"Heh...Evet ... tabi...benim.Peki hep böyle mi konuşucaz ?" dedi işaret parmağını bir bana bir kendine savurarak.

"Nasıl" diye sordum.

"Böyle işte" kafasını kaşıyarak "Ben sana sen ellerine bakarak " dedi

"Evet "

"Güzel. O zaman önce seni tanıyalım."Eline bir kağıt aldı. "Evet...soy adın nedir ? Amye bakacağımı sandığımdan dosyanı almadım."

" Canner"

" Can-canner mı ? " dedi tek kaşını kaldırarak.Şaşırmıştı.

"Evet " dedim ona bakarak

Delinin yalnızlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin