Bölüm 1: O KADIN!

52 7 0
                                    

''Uyan hadi kızım. Okula geç kaldın.'' Başucumda bıraktığım telefonumun ekranını açıp saate baktım. Cidden geç kalıyordum. Oysa annem her zaman tam saatinde böyle diyerek beni  yataktan fırlayarak kaldırırdı. Okulun ilk günü olmasının heyecanını yaşıyorum. Yeni bir okul yeni bir başlangıç her şey çok güzel olacak derken çalan kapı sesiyle irkildim. ''Defne geç kalıyorsun tatlım! Ada kapıda bekliyor.'' Anneme geldiğimi söyledim demek isterdim ama resmen bağırmıştım. Ada'nın beklemekten nefret ettiğini bildiğim için hızlı olmaya çalışıyorum. Koşarak oturma odasına gittim.''Günaydın!'' Oturma odasında kimseyi göremedim. Mutfaktan Ada'nın sesi geldi. ''Günaydın şaşkın ördek.'' Mutfağa gittiğimde Ada oturmuş kahvaltı yapıyordu. Ben geç kaldık diye acele ediyorum. O kahvaltı yapıyor. Adalet mi? ''Kaldır şu koca poponu da okula gidelim.'' Şimdi kilo aldığı hakkında şeyler söyleyecek. 

'' Ne kilo mu almışım? O çikolatayı yani çikolataları yemeyecektim. '' Kilo almadığını söyleyip konuyu uzatmayacağım. Ayrıca almış yani. Kalçası büyümüş. Her neyse. Durağa doğru yaklaşıyorduk ki dün gece gördüğüm kabus aklıma geldi. ''Ada dün gece kabus gördüm. Karanlık bir ormandaydım. Ormandan bana doğru bir el uzanıyordu. Kaçmaya çalışırken kendimi bir açıklıkta buluyordum. Tam ortasında bir ceset yığını vardı. Yaklaştıkça cesetleri seçebiliyordum. İçlerinden bir kadının yüzü hala aklımdan çıkmıyor.'' Cidden korkunçtu. Sadece bir kadının yüzünü unutamıyorum. Çok acayip. O kadar ceset arasında sadece biri. ''Sadece bir kabus. Takma bu kadar Defne.'' Bence bir kabustan daha fazlasıydı. Her şey gerçek gibiydi. Kaçarken suratıma çarpan dalları, ayağıma batan dikenleri, esen rüzgarı, hepsini iliklerime kadar hissetmiştim. Karşı kaldırımda duran bir kadın düşüncelerimin dağılmasına sebep oldu. ''Adaaaaa.'' Ada'nın koluna vurmaya başlamıştım. ''Ada bu o kadın.!'' Ada şaşkınlığını gizleyemiyordu. Kadına bakakalmıştı. Benimde ondan farkım yoktu aslında. Kadın kaldırımdan karşıya geçmek için adamını attı. Yeşil ışıktı. Karşıdan hızla gelen bir arabayı görmemişti. ''Araba geliyor. Koooş!'' Bağırmamı duyup kafasını arabaya çevirdi. Koşmaya başladı. Düşünmediği bir şey vardı. Yan şeritteki araba. Ona gözümün önünde araba çarptı. Rüyamda da cesedini görmüştüm. Ya şimdi de ölürse? Koşarak yanına gittim. Nabzını kontrol ettim. Atmıyordu. Kalp masajı yapmayı denemeliyim. Sakin Defne. Sakin. Kalp masajı yapmaya başladım. Geri dönmüyordu. Ölemezsin. Sen çok gençsin. Ölemezsin.





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK DÜŞLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin