Okul Partisi

27 3 4
                                    

Bir cuma günü her zamankinden daha farklı bir şekilde okula gidiyordum.Farklılığının nedeni ise akşam okul partisi vardı.
Okula vardığımda herkez akşamki partiden bahsediyordu.
Ne giyceklerine kiminle gediceklerinden falan konuşuyorlardı. Sıkıcı geliyordu bunlar bana çünkü ben öyle süslenen giyinen biri değildim. Zaten akşam ki partiye de gitmiycektim diye içimden geçirirken karşıma arkadaşım Sera çıktı.Oda bana giyeceklerini anlattı durdu bende onu hiç takmadım.Çünkü bunlar çok sıkıcıydı. Onunla konuşmayı bırakıp derse giderken okulun yakışıklı erkeği Art bana partiye benimle gelicek misin diye sordu bense o aptıllığımla evet dedim ne yapmalıydım şimdi yanına gidip hayırda diyemezdim.Dersten sonra eve gittim.
Giyecek baktım ve bakarken resmen batlıycaktım.Zaten dolabım partiye uygun hiç bir kıyafet yoktu.O yüzden ablam Alia ' nın yanına gittim.Ve herşeyi anlattım hemen uygun bir kıyafet verdi.Yere kadar, sarı ,dekolteli elbiseydi hemen giydim saçımada Alia maşa yaptı.Art geldi ve beni aldı.İlk partimdi çok heyecanlıydım ve mutlu .Partiye vardığımızda müzik sesi ta dışardan duyulurdu.O yüzden kulaklarımı kapattım.Art bana dönerek güldü ve yavaşca elerimi kulaklarımdan çekti bende o ellerimi çekerken ona salak gibi bakıyordum neyse içeriye girdik sohber falan ettik.Art beni dansa kaldırdı .Tabi bende salak gibi kalktım ama dans etmeyi bilmiyordum o yüzden Art 'ın ayakkabıları toz içinde kaldi ve sonunda gece bitti.Art beni eve bırakıp gitti.Sabah uyandığımda saat 10:00 'du okula geç kalmıştım hemen tayt gömlek giyip okula gittim. Nedense herkes benden bahsediyordu.Ne konuştuklarını anlamıyordum.
Ben yanlarına gidicede hepsi birden sustu.Salonda büyük bir sessizlik vardı.Ta ki ben konuşana kadar onlara ne konuştuklarını sordum hepsi birden elbise dedi.Ben büyük bir kahkaha atınca herkez bana döndü . O sırada Art geldi teşkkür etti ve gitti ben utanmıştım çünkü dün akşam onun ayaklarını ezmistim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaşamın TadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin