Tatil

363 27 5
                                    

Sinan:Nisan
Nisan:Efendim
Sinan Nisan'ın ellerini tutar.
Sinan:Sen benim hayatımdaki en büyük doğrusun.Seni bulana kadar o kadar çok yol katettim ki.Evet bu yolda birbirmizi kırdık,incittik,ortalığı yıktık geçtik.Ama vazgeçemedik.Herşeyi yaptık ama bi vazgeçemedik.Masalım da sen de benim vazgeçilmezimsin.
Nisan:Oyy bu evlenince çok daha mı tatlı olmuş.Ayy şu tipe bak.Sinan bak hayatım biz evlenirken niye söz verdik?İyi günde de,kötü günde de,hastalıkta ve sağlıkta hep yan yana duracağımız için.Haklısın birbirimizi bulmaya çalışırken engeller aştık,çıkmaz sokaklara girdik,kendimizi bitirdik.Ama bak noldu?Evlendik,dünyalar tatlısı bir kızım olucak,her zaman yanımda olan bi kocam var,hep arkamda olan bi ikizim var,dünyalar iyisi arkadaşlarım var.
Sinan:Ya sen benim niye bu kadar herşeyimsin?Seni seviyorum.
Nisan:Ben de seni seviyorum.
Masal bir tekme atar.
Nisan:Masalım seni de çok seviyorum.Babası kızın tekme atıyor.
Sinan:Benim küçük prensesim bi an önce doğsun biz onla neler yapıcaz?
Nisan:Aferin size.Hayatım sen bunca şeyi ne ara ayarladın?
Sinan:Hmm bi düşüniyim.Acaba bugün öküzlük yaptığım için pişman olup ayarlamış olabilir miyim?
Nisan:Ayy romantik odunum benim.Peki bizimkiler?
Sinan:Hepsi biliyordu.Nisan aslında ben bugün seni üzmek istemedim ama yaptım işte.Off.
Nisan:Aşkım sen benim hem öküzümsün,hem kahramanımsın,hem hayatımsın,hem
Sinan Nisan'ı öper.
Sinan:Hem de seni çok seven bir adamım.
Nisan:Ama ben o adamı yerim.
Sinan:Sonra yersin.
Sinan Nisan'ın kulağına eğilerek "şimdi şu inatçıların aralarını düzelticez,yarın da"
Nisan:Yarın da?
Sinan:Süpriz.
Nisan:İyi tamam.
NisSin el ele tutuşup,denizin yanında olan büyük masaya otururlar.
Sinan:Nisan
Nisan:Sinan
NisSin:Siz de buraya geliyorsunuz hemen.
Herkes masaya oturur.
Nisan:Öncellikle bu güzel organizasyonu planladığı için Sinan Bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.Ve siz değerli arkadaşlarım ekip olup bu güzel plana yardım ettiğiniz için size de teşekkür ediyorum.
Sinan:Nisancım.
Nisan:Ama şu inatçılığı kesin.der bağırarak.
Sinan:Nisan sakin ol.
Nisan:He tamam.Canlarım,bitaneciklerim bu inat ne?
Selin:Benim inat yaptığım yok.
Orhan:Pardon kim inat yapıyor?
Selin:Sen.
Orhan:Ben mi?
Selin:Evet.
Orhan:Niye anlamak istemiyorsun?Ben oraya gitmek istemiyorum.
Sinan:Pardon kavganızı balla kesiyorum ama Orhan nereye gitmek istemiyor?
Selin:Babasının yanına.
Sinan:Anlamadım.
Nisan:Hayatım sana kısaca anlatayım Orhan'ın babası -
Orhan:Şu adama baba diyip durmayın.
Nisan:Neyse işte hastaymış hem de çok kötü.Son isteği oğlunu görmek,ama Orhan inatla gitmiyor.
Sinan:Niye inat ediyor ki?
Nisan:Evlatlıktan reddetmiş ya.
Sinan:Pardon kardeşim ben onu tamamen unutmuşum.
Orhan:Sorun değil.Ben o kadar takmıyorum.
Sinan:Tak.
Orhan:Nasıl?
Sinan:Yani babanın yanına git.Kaç yaşında oldu bu reddettme olayı?
Orhan:25
Sinan:25 yıl dile kolay kardeşim.Bak baban sana onca yıl bakmış,büyütmüş.Orhan bi şey sorucam.
Orhan:Sor
Sinan:Baban sana bi kere kötü davrandı mı?
Orhan:Hayır asla.
Sinan:Bak ne güzel.Baba dediğin çocuğunun tek bir gözyaşı dökmesine katlanamaz.Çocuğunu dışarıdaki kötülüklerden korumaya çalışırken üstüne tir tir titrerken,kendisi daha çok kötülük yapar.Sen onu anlayamazsın ama bi gün olur ki o günlere geri dönsem dersin.Keşkelerle hatırlarsın.Ama en önemlisi de ne biliyor musun?O günlere bir daha asla dönemezsin.
Kızların gözü dolar.
Arda:Orhan Abi ben daha 10 yaşındayım.Ama babamı bi kere bile görmedim,sesini duymadım,kokusunu içime doya doya çekemedim.Ona bi kere bile sarılamadım.Annem desen vicdanı hiç sızlamamış herhalde daha 1 günlük bebekleri terk edip gitmek ona azap çektirmemiş.
Arya:Biz ailenin ne demek olduğunu Nisan Abla ve Sinan Abi'den öğrendik.Onlar bize kalplerini açtı,sizin gibi iyi insanlarla tanıştırdılar.Masal çok şanslı olucak onlar gibi mükemmel anne babası olucak.
Nisan Arda ve Arya'nın yanına gidip sarılır.Üçü de ağlıyordur.
Sinan:Ama ben ne dedim?Ağlamak yok,stres yok,üzülmek yok dedim dimi?dedi sesini biraz mutlu yapmaya çalışırak.
Nisan:Arda ve Aryacım sizin kaybettiğiniz hiçbir şey yok.Onlar sizi bırakarak hayatlarında yapacak en büyük hatayı yapmışlar.
Arda:En büyük hataları biz olmuşuz ama.
Arya:Yoksa hiç bir anne baba çocuklarını terk etmez.
Herkes suskunlaşır.
Orhan:Tamam yarın babamın yanına gidiyorum.
Selin:Ben de geliyorum.
Orhan:İyi tamam.
Sinan:O zaman yarın ki planıma gelemiyorsunuz?
Nisan:Ne planı?
Sinan:Tatile gidiyoruz.Bu arada şimdiden sıralayacağınız bahaneleri boşuna söylemeyin,ayrıca yapacağınız itirazları şimdiden geri alın ve de asla Nisan Başkomutanın içinde bulunduğu şeye gelmemezlik yapmaya kalkışmayın.
Nisan:Aferin iyi tanımışsın karını.Sinan haklı Selin ve Orhan hariç hepiniz geliyorsunuz.Üzgünüm ama Arda ve Aryacım siz hastanede kalıyorsunuz.
Arda:Tamam.
Hep birlikte yemek yerler.Sonra ateş yakarlar.Sinan getirdiği gitarı eline alır. Şarkıyı Nisan söylemeye başlar.
Uyurken izliyorum en sevdiğim halini,
Saçların dağınık,yüzünde yastık izi,
Bir pazar kahvaltısı gibi.
Küçük oyunlarının,büyük savaşlarının,
Arasında olduğu kadar bir aşktı bizimkisi,
Bir pazar gecesi uykusu gibi.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Sıra Sinan'da dır.
Uyurken izliyorum en sevdiğim halini,
Saçların dağınık,yüzünde yastık izi,
Bir pazar kahvaltısı gibi.
Küçük oyunlarının,büyük savaşlarının,
Arasında olduğu kadar bir aşktı bizimkisi,
Bir pazar gecesi uykusu gibi.
İkisi birlikte söylemeye başlar.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi,
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Birbirlerinin gözünün içine bakarlar.O sırada şarkıyı Selin ve Orhan devam eder.
Bitmesi gerek artık(Selin söyler)
Anlıyoruz ikimizde(Orhan söyler)
O zaman neden hala(Selin söyler)
Ağlıyoruz ikimizde(Orhan söyler)
Bu seferde Nil ve Çınar söyler.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Kapanışı Tuğçe ve Toprak yapar.
Naparsam olmuyor,olmuyor eskisi gibi,
Güldürmüyor,ağlatmıyor kimse senin gibi.
Bütün çiftler birbirinin gözlerine bakıyordur.O anı bozan Emir olur.
Emir:Aa of anladık aşıklar çetesi olmuşsunuz ama ben acayip sıkıldım.
Nisan:Off Emir 2 dakika romantizm yaşatmıyorsun.
Emir:Nisancım canım ikizim farkındaysan o ramantizmi her zaman yaşıyorsunuz ama benim sevgilim yok.Hatta sevdiğim de yok.Hakket la benim niye sevdiğim yok?
Nisan:Emir ikiz olduğumuz çok belli.Çenen bir açıldı mı susmuyon.Hadi millet toplanın bize gidiyoruz.İtiraz eden olmıcak diye düşünüyorum.
Sinan:Tabi hayatım.Kimse sinir etmesin Nisan ve Masalımı.Hadi bize.
Ateşi söndürüp,arabalara binerler.Ve Nisanlara gitmek için yola koyulurlar.
#NisSin
Nisan:Sinan seni çok seviyorum.
Sinan:Asıl ben sizi çok seviyorum.
Nisan:Sinan
Sinan:Efendim
Nisan:Tatile nereye gidiyoruz?
Sinan:Bi düşün bakalım.
Nisan düşünür düşünür;
Nisan:Yoksaa ayy aşkım seni çok seviyorum.
Sinan:Nereye gidiyormuşuz?
NisSin:Fethiye'ye.
Sinan:Ya benim biricik karım ister de ben götürmez miyim?
Nisan:Ayy ama ben seni yerim.Hayatım hani bir hafta izinliyim ya bi dakika sen izinli değildin ki
Sinan:Hayatım bugünkü olaydan şef 2 izin verdi.
Nisan:Tamam o zaman.
Eve varırlar.
Nil:Ben bi çay demliyim.
Nisan:Sen otur ben yaparım.Bakın ben hamile olabilirim,düşük riskim de olabilir ama sonuçta siz misafirsiniz.
Mutfağa doğru tam adım atacakken arkasına dönüp konuşmaya başlar.
Nisan:Bakın hamileliğimin kolay geçmesini istiyorsanız benim dediklerimi yapın.Belki şu an içinizden allah allah sanki biz senin kölen miyiz diyor olabilirsiniz bilmiyorum ama
Sinan:Ama karımı da anlayın.O ailesi için yani ben ve Masal için istiyor.O ailesini korumaya çalışıyor.
Nisan Sinan'a sarılır.
Nisan:Sinancım oyunlarımızı çıkart,kızlar bana yardım edin mutfakta ve geri kalan baylar napıcaksanız yapın.
Nisan ve kızlar mutfağa gider.Çay yaparlar,biraz da abur cubur koyarlar.Erkekler ise muhabbet ediyordur.
Nisan:Çaylar geldi.
Sinan:Oyunumuz yasaklı kelimeler.Gruplar belli.Emircim sen hakemsin.
Emir:Tamamdır.
İlk NisSin'dir.
Nisan:Iı bizim her gün yaptığımız şey?
Sinan:Kahvaltı
Nisan:Evde değil başka yerde.
Sinan:Hastane demi?
Nisan:Evet biz orda napıyoruz?
Sinan:Hasta muayene ediyoruz.
Nisan:Tamam da ne olarak muayene ediyoruz?
Emir:5-4
Sinan:Doktor olarak.
Nisan:Evet bildin.
Emir:1 saniye kala.Sıra Tuğçe ve Toprakta.
Toprak:Senin en sevdiğin şey?
Tuğçe:Yağmur kokusu.
Toprak:Başka?
Tuğçe:Senin kokun.
Toprak:Bitanem benim.Başka?
Tuğçe:Açelyalar.
Toprak:Aferin.
Emir:Bravo.Şşt inatçı keçiler.Selin,Orhan
Selin bi kağıt seçer.
Selin:Bence senin için kolay.
Orhan:Neymiş o?
Selin:Hani beni geçen gün yanlış anladın kavga ettik ya hani ayrılalım demiştin.O ne oluyor?
Orhan:Ne oluyor?der utangaç bir şekilde.
Selin:Yarım bırakmak.
Herkes suskunlaşır.
Emir:Ee neyse Nil ve Çınar geçin anlatın.
Çınar:Hayatta en nefret ettiğim şey?
Nil:Rüzgar.
Çınar:Bravo.Şerefsiz.
Nisan:Rüzgar kim?
Nil:Ya biz Çınarla çıkmaya başlamadan önce o bana çıkma teklif etti bu hödükte gitti daldı çocuğa.
Çınar:Hödük benim,çocuk o.Bravo.
Emir:Oo neyse hadi devam.
Geç saatlere kadar oyun oynarlar.Sonra ortalığı toplarlar.Herkes evlerine gider.NisSin de üstünü değiştirip,birbirlerine sarılarak uyurlar.
#Sabah
Sinan çok erkenden kalkar.Bavulları hazırlar.Sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başlar.O sırada kapı çalar.Gelen bizşm tayfadır.
Sinan:Günaydın.Siz oturun masaya herşey hazır.Bi Nisan kaldı.
Herkes masaya oturur.Sinan da Nisan'ın yanına gidip yanağına öpücük kondurur.
Nisan:Anlaşılan kahvaltı hazır.Bu arada günaydın.Ama ben kahvaltı yapmıcam uyucam.
Sinan:İyi.
Sinan odadan çıkar ve içeri gider.Nisan da kuşkulanıp peşinden 2 dakika sonra gider.
Nisan:Siz bu saatte niye geldiniz?
Nil:Tatile gidiyoruz ya.
Nisan:Tatil?
-----------BÖLÜM SONU--------

Aşkın YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin