Uitgeput val ik 's avonds op mijn bed neer. Ik heb het idee dat het de eerste keer in lange tijd is dat ik echt uitgeput ben. En het voelt goed. Zeer goed.
Samen lopen we naar beneden waar het diner net begonnen is. Dan zie ik hem staan. Helemaal aan de andere kant van de zaal. Ik denk dat ik droom. Ik denk dat ik flauwval. Ik zoek zijn ogen. Opzoek naar het bewijs dat het niet waar is. Alsjeblieft laat het hem niet zijn. Alsjeblieft laat het hem zijn. Op het moment dat ik zijn ogen vindt, ziet hij mij ook.
Ik probeer me aan mijn moeder overeind te houden. 'Even naar de wc.' mompel ik tegen haar. Ze kijkt me vreemd aan, maar ik loop al naar de gang. Dit kan niet waar zijn. Het kan gewoon niet. Al die tijd dat ik hem probeer te vergeten en nu staat hij gewoon doodleuk in de eetzaal van het hotel waar ik ook logeer! Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben radeloos. Helemaal in paniek. Ik ren een gang op, weg van hem, maar dan hoor ik voetstappen achter me. Ik hoor gewoon dat hij het is en laat me met mijn rug tegen de muur aan zakken. Ik trek mijn knieën op en begin te huilen.
Ik weet het.' zegt hij zacht. Zijn stem. Zo lang niet gehoord. Zijn stem. 'laat me je meenemen. Heel even. Daarna zal ik voor altijd uit je leven blijven. Ik beloof het.' Even lijkt het alsof hij nog iets gaat zeggen. Alsof hij iets gaat opbiechten. Hij doet het niet. Ik zeg niks en hij tilt me voorzichtig op. 'Jess, je bent nog lichter dan de vorige keer dat ik je zag.' ik wil hem vertellen hoe dat komt, wat er allemaal wel niet gebeurd is en hoe grote schuld hij daar wel niet aan heeft, maar ik kan het niet en dus laat ik me meevoeren. Veilig in zijn warme, sterke armen.
Hij schopt tegen een kamerdeur aan deze vliegt open. Ik zie gelijk zijn gitaar in de hoek van de kamer staan en weet dat dit zijn kamer moet zijn. Voorzichtig legt hij me op zijn bed neer. Hij heeft hier al geslapen, want ik ruik zijn geur. Even neem ik de geur in me op. Dan herinner ik me weer wat hij allemaal heeft gedaan en probeer ik hem weer te haten.
Ik
Haat
Hem
!
JE LEEST
Shawn Mendes - Lost
FanfictionDit is een fanfiction over Shawn. Gewoon omdat ik mijn ideeën kwijt moest. Het verhaal is al helemaal afgeschreven, dus je hoeft je geen zorgen te maken over het feit dat ik plotseling inspiratieloos raak. Hope you enjoy!❤