Multimedyada miranin resmi var...
Okuyan herkesten yorum ve begeni bekliyorum.bu arada mira 9.sinif değil onbir.gittiği lisde tıp i kazanamyacağını anlayinca özel bir liseye gitmeye karar verir ve yilda bir kere olan STS sinavina girer ve zorlukla olsada kazanir.
İşte o okul bütün büyüsü ile karsimdaydi.buraya girebilmek için çok calışmış ve dershaneye gitmistim özel bir okul olmasina rağmen paraya gore degil puana göre aliyorlardi.kocaman mavi camlı ve girişinde ÖZEL SAPKIN KOLEJİ yazıyordu burası liseydi o büyük aşkların yaşandığı yer ama benim böyle bir şey yaşamaya hiç niyetim yoktu.Diğer lisemdede olduğu gibi brada ayni karardaydim.Oukuyup çok iyi bir doktor olacaktim.tek hayal ve isteğim buydu .ben böyle dalmmişken birinin bana çarpıp yepe düşürmesi ve benim yeri öpmem bir olmuştu.ben acıyla inlerken egosu tavan yapmış bir biçimde ve sesinde zerre kadar düşünce olmayan bir ses geldi "önüne baksana ne diye burda sap gibi duruyorsun"hemen kalktim ve yüzüne baktim.aman allahim bu ne yakışıklılık sen dünyalımısın diyesim gelsede hemen durumu toparlayıp "asıl sen önüne baksana en azindan bakmıyorsan bile birilerini görduğün zaman çekilmelerini rica edebilirsin mesela"dedim sesim çok kararli ve tok çıkmisti kendimi tebrik etmiştim.kısa kesmiştik ve hiçbirşey demedn okula girmisti salak egoist okulun sahibi falan miydi ya bu çocuk artik böyle kendi kendime konuşmayi birakip içeri girdim.