Merhaba :) yasadigim bir olayi anlatmak istiyorum sizlerle :)

17 0 0
                                    

Evet cok guzel tuncla ciktigimizi ailem ogrenmisti nasil mi hahhah cok guzel soru  annem telefonumu istemisti ve bende telefonumu kapatip vermistim oda telefomu acmis bakmis iste sifreyi bilmediginden dolayi bana getirdi verdim bende telefonu eve giderken istedim hadi eve gidicem telefonumu alim mi bende diye annemde yokbende kalsin aksam babanla gelicem zaten konusucaz seninle diyince hayirdir insallah ne konusucaklarmis ki benimle diyebir andatelas yaptim meger tunc askim konusalim mi diye mesaj atmis annemde onu gormus mesajlarimizi okumus ustelik tuncu arayip sormuslar selenala mi cikiyorsun diye garibim napsin oda evet cikiyoruz 6.5 ay oldu diyede soylemeyide ihmal etmemis salak iste nolucak yaktin cirami tunc bey yaktin sonra iste babam bunlari ogrenince tabi annem hic bos durmadan babama anlatinca eyvallah aksama 3.dunya savasi cikicak dedim bende evde onlari beklerken bir telas yapiyorum ama ben varya elim ayagim titriyor boyle iste sonrasinda eve geldiler babam gel bakalim selos gec karsima otur bakalim dediginde dedim ben oldum suraya mezar kazin ben kendiligimden girim oraya sessiz sakin bir sekilde olanlari az da olsa tahmin ettim zaten tunc kim dedi babam bende iste arkadasm baba diyince 6.5 ay cikmissiniz ve bugun aradik konustuk o cocukla diyince bende renk menk kalmadi kaskati kestim oyle diyince cevap veremedim neden mi agzimdan bir kelime cikamiyordu anlicaginiz 7.sinifta ilk sevgilim oldu ve bitti ama ne bitis oyle boyle degil muthis bir ayrilma oldu ... Ya basketbol takimimdaki sonra cevremdeki arkadaslarimin sevgilileri vardi ve tshort degistirir gibi sevgili degistiriyordu ona askim diyordu ona seni seviyorum canim diyordu bende ne var bu askim canim demekte sevince noluyor ki hem aileleri nasil birsey demiyordu sabahlara kdar oturup odasinda telefola citcitcitcit mesajlasiyorlardi cocuklarla tuncla soyle tanistik nisa diye bir arkadasim vardi ayni okuldaydik iste yan sinifimizda da tunc vardi iste nisa selenay benimle yan sinifa arkadasimin yanina gelir misin tek gitmek istemiyorum diyince bende tamam diyip yaninda gittim sirf tek olmasin orda diye neyse gittik iste onlar konusurken konusmaya dahil degildim ve bir anda tunc sende basketbolcusun dimi seni macta gormustum diye beni konusmaya dahil etti bende evet diye kisa kisa cevaplar vermekle mesguldum sonra iste nisa gidelim hadi dedigimde gorusuruz diyince bize ben sadece gulumsemekle yetindim nisa bir kagida "tunc istersen cikabiliriz benim icin sorun olmaz" diyen bir yazi yazmisti kendisi utandigindan dolayi ben goturup verdim ve cocuk kagidi acinca gozleri fal tasi gibi acildi oha ben ona cikmak istedigimi soylemedim ki selenay olmaz dedigimi soyler misin diyince pekala diyerekten siniftan ciktim nisa nin yanina gidip olmaz dedigini soyledi diyince nisa "aman banane bana baska cocuk mu yok zaten sevmiyodum ben onu sadece yokluktan cikmak istedim" diyince him peki diyip gectim  allahim cok aciktim ben midem kazindi resmen yemek yemek diye gurulduyordu sanki degil evet oyleydi kantinden karin doyurucu birseyler aldim karnimi iyi doyurmam gerekiyordu bugun antraman bir anda cikarsa ac  bir sekilde kosarsam basim donerdi  neyse ki antiraman yoktu bugun zaten yorgundum servis gelince direkmen gidip pencere kosesi olmazsa olmazimdir pencere kosesi bostu oraya gidip oturdum sonra tunc gelip yanima oturmak istedigini soyledi bir sakincasi yoksa tabi demeyide ihmal etmedi aslinda yakisikli tatli ve fazla cool biriydi saclarini cok seviyordu anlasilan surekli eli saclarina gidiyordu neyse iste osman abi serviscimiz olur kendisi serviste kola cips vs. Seylrin yenmesinden nefret eder neden cunku hep yerlere dokulur sonra servisten inmeden once bir kaylar oyle indirir ve ertesi gun ayni see devam ederdik biz adami umursayan mi var sanki elimde bir kola tuncta yanimda oturuyor ama fazla samimi olmadigimdan onunla muattap olmamaya calisiyiordum tam servisten inicem osman abi frene bir basti neymis efendim kediyi eziyormus az kalsin bak sen cocugun ustune kolayi dokmustum yanlislikla da olsa sorunun olmadigini zaten eve gittigini soyleyince ben tekrar tekrar ozur dileyip indim servisten eve idince ilk isim bilgisayarin basina gecmek ve google la facebook yazmak ... Neyse bir baktim arkadaslik istegi gelmis EMİR TUNÇ İGNECİ bu cocuk daha yrni uzerine kol doktugum cocuk degil mi diyerekten onayladim istegini ve aninda mesaj atti naber diyerekten iyiyim sen felan boyle konusma uzadikca uzadi iste biz bir kac gun boyle samimi olduk konustuk surekli bakisiyorduk vs. Bana gelp nisanin cikma teklifine neden olz dedim biliyor musun dedi bende bilmem diyince cunku patavatsiz bir kiz kendini begenmis salak salak konusan arkadaslarini ezikleyen biri  amasen oyle degilsin sessiz sakin basketbolcu  guzel derkenbir anda sozunu kestim ve guzel mi hahahhah evlat olsam sevilmem be diyerekten guldum oda hayir guzelsin hemde gercekten etkileyici bir guzelligi var farkinda degilsin arkadaslarini asagilamiyorsun cok dogal bir kizsin gibi seyler soyledi iste Benimle cikarmisin ?? Diyince yanima gelen aysu evet bence kabul et diyince peki tamam diyerekten kabul ettim ve 6.5 ay ciktik oyle iste sonra olanlar oldu Babamlar ogrendi telefonumun hattini kirdilar basketboldan aldilar ve yeni tasindigimiz evin yanindaki okula nakilimi yapirdilar bu sene teog vardi calismam gerekiyordu ama ben surekli basketbol oynuyordum evet 15 eylul 2013 okullarin ilk gunu ....


Aptal platonik kiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin