Final

321 17 1
                                    

DI DALAM KELAS..

Jungkook sedang asyik menyiapkan kerja kimianya yg diberikan oleh Mr Taehyung seminggu yg lalu. Disebabkan itu, dia tidak boleh berkumpul dengan kawan kawannya yg lain di belakang kelas .

"asal la aku tak siapkan kerja ni awal2 lagi ? Kalau tak aku boleh pergi main dengan diorang sekali kat belakang tu. Mr TAehyung pun satu, bagi kerja berlambak lambak ", jungkook bercakap sendirian .

Tanpa disedarinya, Eunji telah pun berada di tepinya dan terdengar jungkook yg membebel .

"Woi! Kau salahkan Mr Taehyung tu kenapa? Salah kau la malas nk buat kerja. Kan dah rasa mcam mana akibatnya. Hahaha ", eunji mengejutkan jungkook yg baru lepas membebel.

"Opocot mak kau hijau! Ish kau ni. Bila masa pulak kau ada kat sini? Terkejut beruk aku ", jungkook terkejut dengan kehadiran eunji yg macam hantu. Tiba tiba ada.

"Eh mak aku putih la. Macam aku.hehee. Aku dah lama ada kat sini. Kau je yg tak perasan aku ", eunji menjawab pertanyaan jungkook.

Hoya dan L menuju ke arah mereka berdua. Onew terpaksa meneman minho ke tandas kerana sakit perut .

"Apa la diorang buat tu? Kecoh satu kelas ", hoya bersuara smbil tertawa kecil.

"Entah la. Kau ni macam tak kenal eunji tu. Bab kenakan orang memang nombor satu. Sabar je la dengan dia ", L menggeleng kepalanya berkali Kali.

Jungkook yg sudah menyiapkan kerjanya segera menutup buku.

"Kau ni memang nk kena dengan aku kan? ", jungkook merenung ke dalam mata eunji .

Eunji segera berlari mendapatkan L kerana takut dipukul oleh jungkook .

"L oppa! Tengok jungkook tu nk pukul aku ", eunji bercakap dengan suara yg berpura pura gedik .

L dengan eunji ni jiran sebenarnya. datang sekolah pun sama sama. Tapi antara mereka tidak pernah timbul perasaan cinta pun.

Hoya menangkap eunji agar jungkook dpat memukulnya . "Jungkook ! Cepat ke sini. Aku dah tangkap dia ni Hahaha ".

FRIEND OR LOVE ?Where stories live. Discover now