Bugün ailelerimiz gelecekler biz erkenden kalktık çünkü onlar yoldalar ve az sonra yetişecekler bu yüzden hepimiz kışlık eşyalarımızı evlerimize gönderip yaz eşyalarımızı izmire getirtmek için hazırladık ailelerimiz yazlık eşyaları hazırlamışlardı .ben ,derin ve su eşyalarımızı evimize göndermek için hava limanına gittik ailelerimiz bizim için herşeyi ayarlamışlar biz bavulları verdik ve hava limanında ailelerimizi bekledik yarım saat bekledikten sonra geldiler onlar geldikten sonra biz şok olduk çünkü 6 aile aynı uçaktan indi
Derin:
-ne oluyor lan
Su:
-abi bu ne onları kim tanıştırdı
Galya:
-lan bi susun ben hiçbirşey anlamadım ki.
Sonra birden yanımız uzay mert ve ayaz geldi meğer herşeyi onlar düşünmüşler. Aileleri bir araya getirmişler. Buna çok sevindik ve ailelerimizle hasret giderdik sonra.ben ,su ve derin üç öküzün ailesiyle tanıştık üç öküz ise bizim ailemizle tanıştı ve .....
Bir hafta su gibi geçerBir hafta geçti ve benim psikolojik hastalığım da geçti bu yüzden ilaç kullanmıyorum. Bugün sun islanda yani güneş adasına gidip evlerimize yerleşecektik evler bir hafta öncede tutulmuştu biz gidip sadece yerleşeceğiz herkes eşyalarını aldı biz evlerimizi kilitledik ve yolcuk yapmak üzere uçağa doluştuk . Bir zaman sonra güneş adasına yetiştik ve herkes evlere girdi eşyaları dizdi sonra yemek yemek üzere güneş adasının meşhur lokantasına indiler orası gerçekten mükemmel bir yerdi lokantanın bahçesi de var bahçe tarafındaki masalara oturdular etrafta heykeller deniz kabukları çiçekler vardı ve masaların yanından geçen ince taş üzerinde bir su vardı küçük ince bir gölet gibiydi su'yun içinde de belli belirsiz güzel taşlar deniz hayvanları vardı .aileler üç masa olarak ayrıldılar uzay ve ben ailelerimizi alıp bir masaya oturduk derin ve ayaz ne kadar istemeselerde aynı masada oturdular su ve mertte aileleriyle birlikte bir masaya oturdular su ve mert iyi kanka olmuşlardı ikiside birbirlerinden hoşlansalarda ikiside odun du bu yüzden sadece kanka olabildiler derin ve ayaz ise hiç anlaşamıyorlar ama birçok yönleri aynı .herkes masalarına oturdu ve yemek yemeğe başladılar sonra birden müzik sesi duyuldu arkada cello, keman, gitar,bateri ve birçok daha müzik aleti vardı hergün bu saatlerde yani öğle yemeği saatinde burda tatilciler müzik eşliğinde yemek yerlermiş.uzay ve benim ailelerimiz sevgili olduğumuzu biliyorlar uzay'ın aileside biliyor ve benim baş belası tatlı kız kardeşim o da biliyor çok garip ama 6 tane arkadaşız aramızda üç kişinin kardeşi var benim mert'in ve derin'in mert'in de kız kardeşi var derin'in ise erkek kardeşi var üçünün yaşları birbirine yakın 12,13ve 15 bu yüzden birbirleriyle iyi anlaştılar kardeşlerimizin adları nil,doruk ve beren benim kardeşimin adı beren.neyse herkesin yemeği bitti annelerimiz adayı gezmek ve birbirlerini daha iyi tanımak için yürüyüş yapmaya çıktılar babalarımız ise tenis oynamak için ikiye bölünüp planda yerlerini aldılar fazla kişi olmamız iyi oldu aslında ailelerimiz adada arkadaş bulma derdine hiç girmeyecekler .aileler yanımızdan gittikten sonra.bizde yüzmeye karar verdik hepimiz gidip giyindik ve denize girdik .tatil yapmayı çok özlemiştik bu yüzden aralıksız yüzdük ben yoruldum ve çıktım sonra arkamdan uzayda geldi ve diğerleri de. Hepimiz plajda limonata içerken oturduk kimimiz kitap okudu kimimiz dergi .sonra mert su'ya biraz yürüyelim dedi onlar yürürken ayaz ve derinde biraz sohbet ettiler bizde hâlâ kitap okuyorduk. Sonra uzay bana biraz adayı gezelim mi?dedi bende kabul ettim derin ve ayaz da yalnız kalıp konuşmaya başladılar.
Ayaz:
-derin hâlâ benimle sevgili olma konusunda fikirlerini değişmedi mi?
Derin :
-evet değişmedi ama bizim çok ortak noktamız var onu biliyorum bu yüzden sevgili olmasakta iyi dost oluruz diyerek onun sırtına dokundu .
Ayaz:
-derin sanki kırk yıllık kardeşim gibi omzumu ovacağına benimle sevgili olsan daha güzel olmaz mı? bak sen bugün bunu düşün hatta gel bizde dolaşalım biraz ben sessiz olurum sen düşün. Sana sadece bunu söyleyeceğim ben seni seviyorum ve seninle sevgili olmak için elimden gelen herşeyi yaparım.
Derin:
-ayaz sus!!!diyerek yanından kalktı ve o gitti. Birkaç saat geçtikten sonra hepimiz açık hava tiyatrosuna katılacaktık tiyatro saat 7'de başlayacaktı bu yüzden hepimiz evlerimize çekilip yıkandık ve giyindik sonra açık hava tiyatrosunda buluştuk tiyatri saat 8:30 civarı bitti bizde yemek yemek üzere lokantaya doğru yürüdük burada çok güzel ev yemekleri veya o yöreye ait farklı lezzetler vardı yemekleri görünce iyice acıktığımı hissettim.hemen yemeklerimizi tabaklarımıza doldurup masalara oturduk ve yemek yemeğe başladık yalnız bir eksiğimiz vardı derin etrafta gözükmüyordu bugün aileler bir masada oturacaktı ve biz bir masada oturacaktık 5 kişi tamamdık ama derin yoktu.
Ayaz:
-arkadaşlar derin nerde en son onu açık hava tiyatrosundan sonra eve geçerken gördüm gelmedi mi?
Uzay:
-bende o zaman gördüm en son
Galya:
-ben bi gidip bakıyım.
Ayaz:
-dur!galya ben bakarım diyerek gitti hepimiz ailelere birşey çaktırmadan derini düşünüp yemek yiyorduk bir yerde bayıldıysa diye endişelenirken ayaz merti aradı derini bulmuş onu bulduğunda derin baygın değilmiş sonra birlikte yemeğe geldiler derine nerde olduğunu sorduk o da sadece çok aç değildim gelmedim sadece tatlı yiyeceğim diyerek tatlı almak için masadan kalktı hepimiz yemeklerimizi bitirdik.bazılarımız tatlı bazılarımız meyve yedi bazılarımız ise birşeyler içti ve herkes loknatadan çıktı aileler iyice birbirlerini sevdiler bu yüzden bizi unutup birlikte masadan kalkıp birlikte eğleniyorlar babalar genellikle oyun oynuyorlar veya tavla atıyorlar annelerimiz ise yürüyüş yapıyorlar etrafı keşfe çıkıyorlar veya eğlenceli açık hava tiyatrolarına katılıyorlar tiyatro hergün var saat 11'e kadar arada mola vererek tiyatrolar gösteriler düzenleniyor.anne babalarımız yanımızdan ayrıldılar bizde lokantadan çıktık ve bara gittik .bar dediysem öyle kötü bir yer değil biraz dans edip birşeyler içebileceğimiz bir yer biz bara gittik ve dans edip eğlendik sonradan ailelerimiz de bara geldiler birşeyler içip evlere doğru uyumaya gittiler bizde sonradan çıktık bardan.
Bölüm sonu .....!
Size ailelerimizin adlarını tek tek vericem.
Benim yani galya nın annemin adı lavin babamin adı ise deniz..
Uzay'ın annesi acelya babası ise görkem
Derin 'in annesi neşe babası ie ferit
Ayaz'ın annesi mine babası ise selim
Su'nun annesi kumsal babası ise faruk
Mert'in annesi miray babası ise ali
Derinin erkek kardeşinin adı doruk
Mert'in kız kardeşinin adı nil
Benim kız kardeşim de beren
Işte bunlar da ailelerimiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyiydik biz üçümüz
De Todokitabıma pek oy gelmedi.ben kitabın güzel olacağına dair söz vermiştim ve bence güzel de oldu okuyan arkadaşlarım çok beğendiler.lütfen kitabın ilk bölümünü okuyun inşallah beğenip diğer bölümleri de okursunuz. LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!