yine sıradan bir gündü ama eve geldiğimde aslında bu günün sıradan olmadığını anladım.Evde kumral,kahverengi gözlü biri evin salonundaki geniş kanepeye yayılmış yatıyordu.
Bu kimdi acaba? çocuk ona baktığımı anlıyacaki ayaklanıp yanıma geldi.
-eee adımı sormaya ne dersin?
dedi.Ukala asıl sen benim adımı sor 😁.Hem salonuma yayılıyo hemde adımı sormayamacak mısın diyo?Resmen odun yok yok lisanslı kalas ben düşünceler dalıp gitmişken çocuk el kol haraketleriyle beni kendine odakladı.ve tekrar konuşmaya başladı.
-adım alkan yeni kocandedi.Pardon o az önce yeni kocan mı dedi? hopala ben şok ben iptal ben vefad.ya ben daha 19 yaşındayım ne kocası.Diye düşünürken kolumda sıkılan bir el hissettim.ve çocuğa aa pardon Alkan 'a döndüm.
-tanıştığına memnun olmadın galiba.Senin adın ne?-b-b-en arya sadece şok oldum burda neler oluyo lütfen anlatır mısın ? ayrıca o elinide çek!
dedim.Ve elinden bir çırpıda kurtuldum.Sonra koltuğa doğru yürüdüm.Oda yanıma oturdu.Ve anlatmaya başladı.Anlatırken elleri ellerime gitti.
-Nasıl başlasam bilmiyorum.Ya aslında annen ve baban seni bana emanet etti.Aslında şurdaki mektubu okursan beni anlarsın.
Eliyle aynanın önünde duran kağıt gösterdi.Bende oraya yönelerek kağıtı alarak okumaya başladım .......Evet ilk bölümümdü umarım beğenirsiniz 😘.Bilerek burda kestim bölümü heycan olsun diye 😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yakışıklı odunla zoraki evlilik
Teen Fiction"sen sadece bana ayitsin başkasının olamazsın miniğim"