1

6 0 0
                                    


Jeg hadde fjeset ned i boken mens jeg gikk på det tyggegummi fulgte fortauet, da noen sier: "kan jeg bare få si at du er nydelig?" Da jeg ser opp står den best fantastiske mannen jeg noen gang har sett. Brunt hår, høy, maskulin= Jessica liker.
"Nei nei, hei jeg er Jessica" jeg rødmet. "Vil du finne på noe senere, kanskje gå på en bar?" Sier han og gir meg nummeret sitt, og jeg gir mitt. Han gir meg et lite kyss på kinnet, og går bort i sin grå dress.

(Senere på dagen)
Jeg var klar til daten min med den fremmede, wow jeg må visst være forelsket. Jeg gikk til den baren vi skulle møtes på, og han satt med et glass med noe flytende i hånda. Med en gang jeg ser han begynner det å kile i magen akkurat som tusenvis av sommerfugler som flyr rundt om kring. "Hei babe" små roper han til meg, og kommer mot meg. Jeg svarer hei tilbake, også går vi mot disken. "Jeg tar en margarita(?) takk" svarer jeg til bartenderen som jeg tror spurte om hva jeg ville ha. "Fortell litt om deg selv" Sier jeg med en sexy stemme, og i noen sekunder blir han stille og ser ned i bakken. "Vell jeg heter James, 34 år, sjef i et oljefirma" sier han lett. "Er du ikke litt rik da" sier jeg og tar på slippet som henger rundt halsen hans, og han nikker. Etter vært kommer drinken min, og enda en, enda en, helt til jeg blir rimelig full. "Skal vi dra nå babe?" Sier James "hjem til deg" svarer jeg enkelt "ehm NEI, du vet så mye rot og sånt er ikke bra å ha når vi skal gjøre det vet du" sier han sånn at jeg skal forstå, og det gjør jeg. "Da blir det hos meg da" sier jeg med et enkelt smil.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Man(novelle ish)Where stories live. Discover now