Bölüm-1(İlk Tanıșma)

29 1 0
                                    

Simdiden soyliyeyim 2 ergen liseli gencimiz arasinda bu hikaye dikkatinize efenim :)

Ee artik lise 2ye gectim artik okulun en kucukleri biz olmayacagiz o zaman bi tarz degisikligi yaratalim degilmii gelsin kizlar bee...

Pardon kesiyorum hikayeyide bisey diycem sana dostum fatih klasik ergen playboy cocugumuz oluyor anladin umarim neyse hadi devam edelim ben arada bi durdurcam boyle rahatsiz olmazsin degil mi? Tesekkur ederim dostum! :)

Ya cok heyecanliyim artik lise 2 olduuum umarim bu sene cok guzel olur acaba yeni kisiler gelcek mi sinifa...

Evet bu simdilik tatli kizimizda elif oluyor neden elif dedim bilmiyorum dostum ilk aklima o geldi :))

Evet gunlerden pazartesi herkes heyecanli elif sinifa erkenden gelmis fatihse sacini yapmaktan okula gec kalir ama yetismesinide bilir pileyboyumuz:)

Sinifina hoca girer ve iste tanisma esnasi baslamistir herkes heyecanli birbirine mal mal bakmaktadir :)) yerim lan sizi rahat olun :)) sira elife gelir kendini tanitir o ince ve titrek sesiyle fatihimizin dikkatini cok ceker bu kiz (ulan ne kiz be bana bakmaz bu) neyse baksada umutsuz cocugumuz fatih onune doner ve sirasini bekler hoca yavas yavas tanisir herkesle ve en son fatihe gelir (ee seni dinleyelim oglum) fatih tanitir kendini ama akli o masum kizimizdadir yarim yamalak anlatir herseyi elif dikkatli bir sekilde dinlemektedir onu bu sirada(ne kadar degisik bir cocuk ama hos nedense) ve ilk tenefus zilimiz calar herkes birbirleriyle muhabbet kurmak ister ama yapamaz kuzucuklarimiz yani en azindan bir kesimi yapamaz o kadar da degil yani... :D fatih elifi suzer uzaktan ama gercekten fatihimizin bunu yapmasi ilginc ya cocuk resmen playboyun onde gideni abicim tutuldu mu ney ya anlamadim hayret... Elif fatihin hayvani bakislarinin farkina varir ve ozellikle gozunu diker bakmasin diye ama fatih inadina bakar ah fatih ah yaktin abayi be kocum :D elif fatihin yanina gelir ve fatihi uyarir bagirmaya baslar fatihin kalbi kirildi sanirim yazik lan cocuga bakislara baksana abi gozu doldu ama fatihde dururmu abi o da karsilik verir elifimize ve kizismalida olsa birbirlerini tanimislardir artik...
Hayirlisi olsun kuzucuklarim umarim araniz duzelir be...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Așk Boș İşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin