Soğuk bir Kasım ayı çarşamba günü alaramsız bir şekilde uyanmıştım. İlk defa Aylardan sonra bu kadar dinçtim. Kahvaltı hazırlamak için aşağı inmek istedim lakin telefonumdan gelen sesle duraksadım. Berkten gelen bir mesajı. Bu gün "müsait isen buluşalım" yazmıştı. Hemen cevap vermemek için dağınık saçımı topuz yaptım tekrar yatağıma oturdum. Kendimi ağırdırdan satmak için "bilmiyorum saat kaçta buluşucaz" diye sordum. Yarım saat telefonun başında bekledim ama mesaj atmadı. Bende umursamadım ve aşağı inip kendime kahvaltı hazırlamak için hazırlıklara başladım. Gerçekten ablamin dediği gibi ben bu işten hiç anlamıyorum.
Ablam demişken 21 yaşında sarışın bir genç kız diğer bi hitapla evimizin hemşiresi. Annem ve babamı anlatmak gerekirse annemle babam ayrı ben annemle yaşıyorum ablam ise babamla. Berk ise sevdiğim çocuk benden 2 yaş büyük ve cok havalı.
Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen odama çıkıp telefonun başına oturdum ve bildiginiz Türk kızı tribiyle "Berkkk mesaj atiyosun bari cevap verrrr" yazmıştım. Ya 16 yaşımda olmamdan kaynaklanan bi Türk kızı tribii. 2 dakika sonra bir mesaj daha geldi "film seanslarina baktım 2 saat sonra tarif ettiğim yerde Buluşalımmm" yazmıştı. 2 saatte duş alıp hazırlanıp buluşma yerine gitmem lazımdı. Işık hızıyla hazırlamaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavimsi
Roman d'amourMavi gökyüzünü, denizi, özgürlüğü, sonsuzluğu ve huzuru temsil eder.