K A P I T O L A 2 1

6.3K 517 115
                                    

/14. února, 1993/

,,Ahoj Tari," pozdravil ji smutně Fred a sedl si k jejím nohám. Na obličeji se mu objevil lehký úsměv. ,,Tak jsem zase tady."

Tara mu ale neodpověděla.

Fred vzdychl. ,,Chybíš mi. S Georgem jsme toho spoustu podnikli, ale bez tebe... To prostě není ono. Opravdu mi chybíš... Jak se na mě směješ tím úsměvem, který mi dokáže rozjasnit den, tvoje oči, ve kterých se vždycky můžu rozplynout... Tvoje vlasy, jemné, do kterých jsem vždycky chtěl zajet prsty. Všechno o tobě mi chybí."

Neustále nikdo neodpovídal. Tak Fred pokračoval.

,,Dneska je Valentýn, a..." Fred si śhl pod hábit a vytáhl zpod něj balíček zabalený v červeném. ,,Původně jsem ti to chtěl dát na Vánoce... Ale ty jsi byla pořád zkamenělá. Není to moc - jen něco, co jsem sehnal v Prasinkách. Ale ty jsi se pořád neprobouzela.

,,A dneska je Valentýn. Popravdě, tenhle svátek moc nemusím. Ale dneska ten chytrák Lockhart vyzdobil Velkou síň růžovou a srdíčky a amorky... Bylo to komické. A viděl jsem, jak si ti, co se mají rádi, dávají dárečky a tak... Tak tady máš něco ode mne."

Malý dáreček položil vedle Tary - ale ta neudělala jediný pohyb.

,,Vím, že mi neodpovídáš, ale alespoň by ses o to mohla pokusit," znovu se smutně usmál Fred. ,,Opravdu, to ticho mě znervózňuje."

Fred natáhl ruku - a svoje prsty omotal kolem Tǎriných zkamenělých. Když se jich dotýkal den, kdy se poprvé políbili, byly její ruce hezky jemné, teploučké a příjemné na dotýkání. Teď byly ledové, tvrdé a absolutně nehybné. Fred se bál na její prsty přitlačit, aby jí je třeba neulomil.

,,Tari, situaci zrovna nezhlechčuješ." chabě a suše se zasmál Fred. ,,Opravdu, jediná známka pohybu, promluvení, čehokoliv, by mi stačilo."

Ale opět, Tara nenaznačila jediný pohyb. Její prázdné oči hleděly dopředu.

A Fred cítil, jak se mu opět do očí protlačují slzy.

,,No jo," zašeptal Fred a zvedl se. ,,Od tebe se asi rozumné komunikace nedočkám."

A s těmito slovy opustil ošetřovnu.

*

/26. února, 1993/

Talia za těch posledních pár minut vrazila už do osmi lidí. Pelášila chodbami hradu směrem k učebně, kde zrovna měli Nebelvírští mít hodinu s Lockhartem. V ruce držela nejnovější výtisk Denního věštce - věděla, že dvojčata Weasleyovi a Lee se na to ještě nepodívali. Obzvlášť Fred, s náladou, kterou kolem sebe neustále tahal.

,,Georgi, Frede, Lee!" vykřikla hlasitě. ,,Hele, tohle musíte vidět!"

Všichni tři se na ní otočili - a Talia v jejich očích zahlédla zvědavost, s čím za nimi hnědovláska běží.

,,Tomu byste nevěřili!" řekla nahlas Talia a oddechovala po svém běhu. ,,Už to zase udělala! A teď využila toho, že o tom Tara neví!"

,,Co?!" ozvalo se třikrát.

,,Ta anonymní holka z Bradavic, který vyzradila, že je Tara Harryho sestrou!" vykřikla. ,,Ale teď je to mnohem... Osobnější!"

,,Co může být osobnější než informace, že máš mladšího bráchu a nikdo o tom neví?" zeptal se George.

Talia mu strčila pod nos noviny: ,,Čti."

ZÁVIDÍŠ, POTTEROVÁ?

Tara Potterová, starší sestra Harryho Pottera, byla podle všech údajů dne 29. -30. listopadu nalezena zkamenělá na druhém patře Hradu školy čar a kouzel v Bradavicích. Informace Dennímu věstci opět dodala anonymní studentka z Bradavic, která Taru vzdáleně zná z hodin. Také ví, že slečna Potterová podle všeho tají více věcí, které o ní sotva ví někdo jiný! Například její nejoblíbenější barva je tmavě červená, v současné době miluje krevety a její nejoblíbenější předměty jsou Kouzelné formule a Přeměňování, zatímco nesnáší Létání a Obranu proti černé magii, kterou tenhle rok vyučuje jedinečný pan Zlatoslav Lockhart! Ovšem, jsou tu i dvě další důležité informace... Například, ví se o nějakém milostném vztahu mezi Tarou a nějakým jejím spolužákem? Ví se určitě, že slečna Potterová je pouze kamarádka z jedním ze svých nejlepších kamarádů, Fredem Weasleym? A co takhle její vztah s Harrym Potterem? Je s ním na dobrých mezích? Jsou si blízcí, jakožto jediní znývající členová rodu Potterů? Ovšem, ve škole se Taře začalo přezdívat 'žárlivá Potterová', protože podle více studentů nesnáší zmínky ohledně svého bratra a nepřeje mu dobro! Tara Potterová svému mladšímu bratrovi závidí slávu! Proto, jediné, co se může dodat, je: Závidíš, Potterová?

Fredovi zbledl obličej. ,,Jak...?"

,,Ty s ní jseš ve vztahu?" zeptal se překvapeně Lee a noviny si přistrčil ještě blíž k sobě.

,,Proč jsi nám nic neřekl?" zeptal se George a překvapeně se podíval na Talii. ,,Tys to věděla?"

Talia zatřásla hlavou. ,,Ne... Ale copak to nechápete? Znovu to provedla! Temtokrát mě musela odposlouchávat! Přesně tyhle informace jsem před pár dněmi podávala Harrymu!"

,,A co když to byl on?" navrhl Lee.

Fred mu zaťukal na hlavu. ,,Haló, je to anonymní studentka, a navíc, proč by to dělal? Vidíš snad, že se s Tarou snaží vycházet, a navíc... To by od něj bylo prostě podlé!"

,,A... Fredovi by to neudělal," dodal George. ,,Vždyť je nejlepší kamarád s Ronem! A to je náš brácha!"

V ten moment někdo Talii zaťukal na rameno. ,,Ehm, vy o tom víte, co?" zeptal se Harry a sám zvedl svůj vlastní výtisk Denního věštce. ,,Co to má znamenat? Tara mi závidí slávu? Co je to za pitomost! A kdo nás slyšel? To byly dost osobní věci!"

,,Přesně to jsem říkala před chvílí," přikývla Tara. ,,Nevím, kdo nás slyšel! Vždyť... Jsme na ošetřovně byli sami! Tedy, až na Colina a pár dalších..."

Talia pokrčila rameny. ,,Někdo nás špehoval."

Pak se otočila na Freda, a zahlédla v jeho očích smutek, který nesl od chvíle, kdy viděl zkamenělou Taru. A Talia věděla, že se ho na to musí zeptat. ,,Frede," začala a přistoupila k němu blíž. ,,Chápu, že tě to asi naštvalo, celý ten článek o Taře... Ale potřebuji se tě zeptat - opravdu s Tarou něco máte? Protože jestli ano, tak ta osoba má nějaké pravdivé info. A to, že ta osoba to ví... To není dobré. Vlastně, teď to asi bude vědět celal kouzelnická komunita v Británii, ale to je jen detail. Opravdu spolu něco máte?"

Fred chvíli mlčel, ale pak se madechl a přiznal: ,,Jo, ten den, co jsme se učili v knihovně, jsem jí dal pusu, ale to je všechno. Ona pak odešla a o pár hodin později byla nalezena... Však víte."

George pozvedl obočí. ,,Jak to, že jsem na nic takového za ty tři měsíce nepřišel? To je taková důležitá věc a ty to ode mne utajíš!"

,,I přede mnou," přidal se Lee.

,,Nemá to zajímat taky mě?" zeptal se Harry a Talia se na něj otočila. Zapomněla, že tu byl s nimi. ,,Jsem její brácha, pro všechny všudy!"

Talia protočila očima. ,,No jo, ale-"

Začal se ohlašovat konec přestávky.

,,Tak já jdu," rozloučila se Talia. ,,Musím jít na 'úžasnou hodinu Lockharta'. Mějte se!" A odeběhla. Mezitím si říkala, že až zjistí, kdo o jejích kamarádech píše takové sprostosti - i když pravdivé - zabije ji.

Autorka: drama drama drama! Juhu!!!! No, asi všichni víte, kdo to byl... Ale komentujte, voteujte a... Cokoliv jiného! Taky tuhle kapitolu věnuji Stromarg , protože přesto, že čte a mluví spíše anglicky, pro mě a tuhle knihu je teďka ohromnou podporou a neustále mě dojímá svými slovy. Moc ti děkuji!

Taky, omlouvám se, že je tahle kapitola kratší, ale bylo to potřeba. A v příští kapitole už se Tara vzbudil, nebojte. Už mě to bez ní neba.

:3 :3 :3
~Ami

Závidíš, Potterová? [Fred Weasley; Harry Potter]Kde žijí příběhy. Začni objevovat