(Tamamen eğlence amaçlı yazılmıştır.)
"Bakın şimdi ben espirik yapıcam sizde sınıfça kahkahalar eşliğinde best görlünüzü, Yakomoz'unuzu alkışlıycaksınız"
"Bir ot bir ota demiş ki biz 30 puuaaaahahhaha"
"Gülsenize lan"
"Abi alın şu kızı sınıftan yeter dayanamıyorum artık" diyen selçuk'a bad görl bakışlarını atarak 15 tllik su şişemi fırlatmadım. 15 TL bu arkadaşlar boru mu?
"Sen espirikten ne anlarsın yamuk götlü palyaço"
"Benim götümün neresi yamuk lan??"
"Valla kanka matematikte düzelmeyen eğri gibisin cevabını bende bilmiyorum zaaaaa" matematik yok.0.ezmeyin.
TM.
bende MF
zaaa
Söylene söylene sınıftan çıkan yamuk götlümün arkasından el hareketi çekip cama çıktım ve basketbol oynayan taş şugarlarımı kestim.
"Napıyon lan mal ağzının suyu pencereden damlıyor?" diyen merve'ye
"Sanane salatalık turşusu sen nabüyün" deyip kahkaha attım. Niye attım bilmiyorum karıştırmayın.
"Aynı bea anangil nabüyü"
"Aynı bea senin anangil nabüyü"
"Aynı.."
"Yeter olum lan bokunu çıkarmayın"
"Sanane çocuk kimsenin hayatına herkes karışamaz"
"Ulan şuna sosyal medyayı yasaklayın" tam emreye bed görl tipini hazırlamıştım ki sınıfa soluk soluğa girip bağırarak tüm dikkatlerini üzerine çeken küheylana çevirdik bakışlarımızı
"Arkadaşlar arkadaşlar hoca geliyor ihi ihi" yemin ediyorum hayat bilgisi'nin kikiriği bu kız.
Son kez üzgün bakışlarımı basket oynayan çocuklara gönderirken kimse görmeden hepsine öpücük attım. Çünkü ben olmak bunu gerektirir.
Hoca sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalktı. Ben kalkmadım. Neden? Çünkü en arkada oturuyorum. Çünkü en arka taraf görünmüyor. Zaağağağağağa '):)'))')'))'):)')')
---tiretiretire
Slm mrb
Ay çok mütüşük hissediyorum
Hikayeyi yazarken mutluluk salgıladım şuan tam bir sevgi pıtırcığıyım. Ehe.Nese okuyun
By