Perspectiva *Melanie*
Toti stateam posomorati in camera cautand o cale de scapare mai buna dar totusi nimeni nu gasea una. Am inceput sa ma concentrez iar un impuls puternic si fierbinte mi-a traversat mana dreapta, terminandu-se cu o flacara imensa in palma mea. Am modelat-o ca o bila si i-am dat drumul, aceasta plutind in fata mea.
Nici nu imi dadusem seama ca toti cei aflati in incapere se uitau la mine uimiti. Am chicotit si am inchis ochii, miscand mainile gratios ca si cum as modela aerul. Imediat dupa aceea, am deschis ochii iar mica bila de foc a devenit un cutit cu lama lunga de foc. Am apucat cu grija cutitul fara sa ma ard si am zambit mandra.
-C-cum ai facut asta?! Ma intreaba Laughy uimit pana peste cap.
-Am descoperit puterea asta acum cateva zile, pot modela focul in ce vreau eu. I spun zambind si fac cutitul sa dispara.
Unchiul Zalgo se uita la fel de mirat si si-a intors privirea spre Slender parca vorbind din priviri. Pana la urma au dat amandoi din cap afirmativ iar Slender s-a apropiat de mine, punandu-se pe vine.
-Uite Meli...Am vorbit cu Zalgo si am stabilit sa te duci singura cu el la zeita de foc din iad ca sa te antrenezi.
-CE?! Urla Laughy si fiul meu Steph.
-Imi pare rau baieti dar noi nu cunoastem bine toate fortele focului. Spune Zalgo frecandu-si ceafa.
Am clipit incet si am stiut ca nu e cale de intoarcere, o lupta foarte grea avea sa urmeze iar eu trebuie sa-mi apar familia cu orice pret, indiferent de situatie.
-Sunt pregatita. Spun pe un ton serios.
-POFTIM? NU ! Spune Laughy luandu-ma in brate strans.
Mi-am incolacit mainile in jurul gatului sau si nu i-am mai dat drumul, mi-am stapanit emotiile cu greu si am ramas asa cateva minute, el facandu-se de 3m iar picioarele mele parasind podeaua.
-Nu te pot lasa! Nu vreau sa te pierd Meli! Spune Laughy eliberandu-si lacrimile.
-Stii ca nu o sa ma pierzi, ma voi intoarce la voi mai puternica ca niciodata. I spun linistindu-l.
-Ca masura de precautie, restul o sa veniti la mine. Spune Zalgo.
Toti am aprobat iar Laughy s-a mai linistit, stiind ca va fi mai aproape de mine. M-a lasat jos iar toti ne-am indreptat spre camerele noastre ca sa ne facem bagajele, aveam sa stam la unchiul Zalgo pe o perioada mai lunga.
Mi-am dat jos geamantanul de pe dulap cu ajutorul unui tentacul si am inceput sa arunc toate hainele fara sa le mai asez. Laughy a facut la fel si am mers sa facem un dus. Imediat dupa aceea ne-am imbracat in hainele noastre de clown si am coborat cu geamantanele jos unde ne asteptau ceilalti.
-Sunteti pregatiti? Ne intreaba Slender.
-Avem incotro? Raspunde Jeff.
Am inceput sa chicotesc si cu ajutorul rubinului meu, ne-am teleportat toti in casa unchiului Zalgo. Toti ne-am lasat bagajele in camerele noastre, in afara de mine.
-Meli, acum ca o sa lucrezi cu puterile de demon, trebuie sa-ti dezvalui si infatisarea ta de demon. Spune unchiul Zalgo.
Toti se uitau curiosi iar eu am chicotit vazandu-le fata. Am inchis ochii si am inceput sa fac piruete elegante. Simteam cum focul ma inconjoara si cum ma schimb incet incet. Cand am deschis ochii i observ pe toti cum ma privesc cu gurile cascate, ma indrept spre oglinda si ma privesc atent.
Eram acoperita de flacari, ochii mei erau rosii stralucitori iar parul meu negru, cu 2 coarne micute care isi faceau loc incet incet. Purtam o rochie neagra lunga pana in pamant iar pielea mea era tot de un rosu deschis, dar mai palid. M-am intors spre Laughy care ma privea speriat, la fel ca restul deoarece nu erau obisnuiti sa ma vada ca un "om de foc" din filmele cu super-eroi. Flacarile de pe mine se faceau mai mari din cauza emotiilor mele puternice, ma simteam prost pentru ca le provocam frica asa ca m-am indepartat incet, o lacrima strabatandu-mi obrazul pana la barbie.
-Meli nu.. Nu te indeparta, doar ca arati .... Spune Laughy fiind intrerupt de mine.
-Ca un monstru. Il completez cu lacrimi in ochi.
El se intristeaza si vine spre mine luandu-ma pe sus si sarutandu-ma lung si dulce. Dupa 5 secunde ne-am despartit din sarut si ne-am lipit fruntile una de alta, privindu-ne in ochi.
-Stii ca pentru mine oricum ai arata, esti frumoasa. Spune Laughy zambind slab.
I zambesc si eu iar Zalgo intrerupe momentul.
-Hai Meli, trebuie sa plecam !
Ma intristez si il sarut pe Laughy ca de la revedere. I iau pe toti in brate si imi iau geamantanul indreptandu-ma spre unchiul Zalgo.
-Stati linistiti, Meli o sa fie bine ! Spune Zalgo zambind.
Laughy imi face cu mana lacrimand iar mie parca mi se rupe sufletul sa-i las asa... Inainte sa ne teleportam, am simtit o durere brusca de cap insuportabila care m-a facut sa-mi pierd echilibrul. Auzeam o voce groasa de barbat in capul meu, de parca imi intrase in ganduri.
"Voi veni dupa voi." "Va voi face sa suferiti!" Spunea acea voce foarte infricosatoare.
Toti s-au indreptat spre mine speriati iar eu m-am ridicat dintr-o data si am fugit in gradina unde pe jos am gasit un bilet scris cu sange.
"Razbunarea se apropie draga Melanie, dar stai linistita, sa nu crezi ca vei avea liniste pana in acea zi. Pregateste-te pentru orice pentru ca niciodata nu se stie cand pot fi in preajma voastra..."
Toti au venit dupa mine speriati iar eu am simtit o intepatura in zona inimii, asta facandu-ma sa cad la pamant inconstienta.
"Fereste-te....sunt din ce in ce mai aproape..."
Buna buna ! Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti.
Maine o sa pun continuarea de la Sisters si de la Ben iar pe seara cel de la Jeff. Va pup si un weekend linistit sa aveti ! :*
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
FanfictionMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.