Kapittel 1

14 0 0
                                    

Det var en helt vanlig dag, trodde jeg i alle fall. Jeg våknet, kledde på meg, spiste, sminket meg og gikk til bussen. Når jeg kom til skolen gikk jeg til mine to bestevenner, Henriette og Vanessa. Vi snakket om alt mellom himmel og jord før jeg nevnte The Fooo Conspiracy. "Riing!" , det var skoleklokken. Alt jeg gjorde før jeg gikk til plassen min var å sukke, høyt. Så kom læreren inn og vi hilste, jeg fulgte egentlig ikke med før han sa at vi skulle få besøk på skolen av en svensk gruppe kalt The Fooo Conspiracy om en uke. Alt jeg tenkte var 'HOLY SHIET! SKAL THE FOOO CONSPIRACY KOMME TIL SKOLEN MIN? HOLY JESUS!' Jeg begynte å flire av min og Henriette sin reaksjon, hun skrek litt og begynte å gråte akkurat sånn som meg. Vi tenkte for det meste det samme hele tiden. Vanessa satt ved siden av meg med åpen munn og store øyne, jeg og Henriette visste at hun var forelsket i Oscar. Jeg kom nok til å erte henne litt helt til de kommer, og det samme med Henriette, bortsett fra at hun elsker Omar og Ogge og jeg liker jo Felix. Hvem liker ikke han?? OK, men timen fortsatte og jeg fulgte ikke med som vanlig, jeg satt og tenkte på konserten her på min skole. Jeg gledet meg, jeg hadde aldri vært så glad!

~~~~~ 1 uke senere ~~~~~

'Åå!! Jeg gleder meg sånn!! De kommer idag!! Herregud!! Redd meg!! Holy shiet, der kommer de!! Hold hodet kaldt Pernille! Hold hodet kaldt...' tenkte jeg. "Vel der kommer de" sier læreren... Og der kom de 4 kjekkeste guttene jeg noen har sett, når de så på meg på bakerste rad rødmet jeg, hvorfor det vet jeg ikke. Når de kom bak for å hilse på meg, Vanessa og Henriette, begynte jeg og Henriette å gråte, vi var så lykkelige. Jeg reiste meg opp å klemte alle fire, jeg drømte meg bort for jeg stod der ganske lenge og bare gråt. Jeg hadde aldri vært så glad. Jeg var som vanlig den som prøvde å være stille og usynlig og det funket alltid, jeg likte ingenting bortsett fra dyr og The Fooo Conspiracy. Men det jeg ikke merket var at jeg hadde gått ut med The Fooo Conspiracy, jeg var så flau, jeg visste ikke hva jeg gjorde akkurat da, jeg var hypnotisert, så når jeg merket det rødmet jeg og gikk tilbake til klasserommet. Vanessa så på meg med et 'du er helt håpløs'-blikk det gjorde alle de andre også bortsett fra Henriette, hun var helt tårevåt i øynene og hun smilte som en liten unge mot meg, hun var bare så søt.

||||||
Ok dette var første del. Håper den ikke var dårlig og at dere likte den!

Klem Pernille

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Skolekonsert? F. SWhere stories live. Discover now