TANITIM

353 21 9
                                    

Wattpad'a henüz yeni katıldım. Şu an 2015 Eylül sonu. Ben bir yazar değilim fakat aldığım bu kararı içimde olan sevgimi dışarı dökmek için yazıyorum. Henüz 2 ay önce kendisinden ayrıldığım sevdiğime, eşime kendisine sonsuz inandığım insana ithafen yazıyorum. Bu yüzden kalemim sadece zihnimden geçenleri değil, kalbimi de dökecek kağıda.

Ahh ! Unutmadan :)
Teşekkür etmek isteďiğim insan var.
Hikayelerimi okuyamasa da manevi anlamda desteğini hiç bir zaman yanımda eksik etmeyen biricik arkadaşım dost'uma
(o kendini çok iyi biliyor) sonsuz tesekkürler.
İyiki varsın...
Umarım beğenirsinz.
Yeni nacizhane yazarınız
Elif GÜRBÜZ

Sevinmek istiyordu genç kız. İçinde korku kıyametlerinin kopmasına rağmen. Her an büyü bozulcakmış gibi diken üzerindeydi. Bu hikayenin devam etmesini tüm kalbiyle istiyordu, geceleri midesine giren krampları umursamadan.
Aslında yanında onunla her an beraber olan biri vardı. Samimiyetle güvendiği bir yaratıcısı Rabbi... Bir an içten derinden bir nefes alıp çok şükür dedi..
"Ol emrine muhtacım Allah'ım" diye sözlerine devam etti. Ama içindeki kıpırtı gittikçe büyümeye devam ediyordu. Bu kıpırtıyı en iyi uyumak geçirir diye düşündü bir an. Ve bunu uygulamak için yatağına doğru ilerledi. Ama geçmek bilmiyordu bu sancı. Böyle devam ederken göz kapakları yorgun düşmüş ve farkında olmadan süzülüvermişti. Ama nerden bilebilirdi rüyasında 'gül güzeli' ile karşılaşacağını. Allah c.c ona sanki nurundan bir parça vermişti. Öyle güzeldi. Derin çok derin bakışının altında birşeyler gizliydi. Mutlu ama bir o kadarda sıkıntılıydı. Herşey nasıl olucak düşüncesi genç kızı yorgun düşürmeye yetmişti. Bir an herşey güzel olucak diye aklından geçirdi. Ve 'Bismillah' diyerek yola koyuldu. Kalpten şüphesiz bir tevekkül ile sonunun güzel bitmesini istediği yoluna devam etti...

Seni Bana YazmamışlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin