Mergem de mai bine de 10 ore. Trebuie sa alimentam.. Ar fi trebuit sa dăm de o benzinărie.. Hmm.
E: Urmeaza sa dăm de o benzinărie.
B: Păcat, nu mai ai benzină. Deloc.Masina se opreste si suntem nevoiti sa o luăm pe jos. Mergem prin padure până in oraș. O luăm pe stradă, mergând incet. Vreau ca Erick sa pățească ce am pățit și eu. Dintr-odata apare o masina care ne taie calea. Din ea ies 2 tipi bine făcuți care incearca sa ne bage in masina. Eu ma duc cu ei, si cand nu sunt atenti le dau cu piciorul in spatele tibiei si le-o rup.
E: Ia masina. I-ai si pe ei. Vreau sa le pun intrebări.
B: Ok. Hai , mișcă in mașină.Pornesc masina si merg incontinuare.
E: Cum vă cheamă?
V: Valentin..
R: Robert. Acum dă-ne drumul.
E: Cine v-a trimis?
V: Erick.. Cu care ai conflicte. Te vrea mort.
E: Bun, si unde e acum?
R: Vezi masina din fata noastră? El e! Nenorocitul ne trateaza ca pe niște animale de la zoo.
E: Daca il vreți mort, trebuie sa mergem dupa el acum!. Nu avem timp de vorbă.Mergem după Erick, stie ca il urmărim. Se vede că apasă pe accelerație. Se duce pe diferite drumuri lăturalnice. Mergem dupa el. Nu mai vreau sa scape ..
Trecem pe lângă o benzinărie, iar el scoate pistolul pe geam si trage cateva gloanțe in rezervoarele de benzină.
E: Trage in benzinărie!! O sa bubuie!!!
Incerc să intorc dar explodeaza.
Suntem aruncați cu mașina aproximativ 12 metri mai in spate, rostogolindu-ne prin tufișuri.
E: Nenorocitul! Stia de ce se duce pe aici!!!
B: D-Denis.. Du-te fără mine.. Ah.. Mi-a intrat.. Bârna in burtă.. Lasă-mă aici..E: Nu, nu Bill!. Bill deschide ochii!! Bill!!!
V: A murit.. Nu pot sa cred..
E: Trebuie sa mergeți cu mine. Nu pot sa o fac singur.
R: Avem picioarele rupte. Nu putem sa alergăm..Dintre tufișuri se aud niște foșnituri. Era Charlie!
E: C-Charlie?
C: Da , amice. Eu sunt. Nu credeai ca te las la greu nu?..
E: Dar, cum m-ai gasit.. Spuneai ca te duci la prietena ta..
C: Nu conteaza asta.. Astia cine sunt?
E: 2 Agenti de ai lui Erick. S-au alăturat nouă pentru ca ii trata ca pe niște animale.
C: Si, incotro ma' frend?
E: Incotro, Vali?.. Pai.. Deocamdata nicăieri. Avem picioarele rupte si trebuie sa ne ducem la un spital.. Altfel ..
E: Ok, dar trebuie sa găsim altă mașină..
R: Uite.. acolo peste deal. Văd ceva. Poate e o mașină.. Hai să mergem. In curând ne va găsi poliția..Pornim spre deal, cu greu. Cât mă bucur ca este și Charlie cu noi. Sper să fie o mașină si să nu urcăm degeaba până acolo...
C: Si ce mai zici frate?
E: Nimic. Hai că am ajuns. Uite o dubiță. Așa cum te-am invățat Charles. Pornește motorul. Eu opresc alarma.
V: De unde știi toate astea?
E: Sunt inginer in construcții. Știu totul despre mașini, clădiri.. Si inchisori.. Logic. Acum urcați. Nu vreau sa mai stăm prea mult pe aici..Pornesc motorul si o iau pe o străduță mai ciudată. abia aștept sa ajung in oraș si sa imi revăd soția..
V: Stii, nu te mai indrepta spre București. Erick este in Coreea fix in momentul ăsta. Nu prea ai ce face..
E: Acolo avem baza de rezervă.. Mâine pornim spre Coreea.Mai avem puțin si ajungem la baza de rezervă..
Peste 2 ore:
Ajungem in pădure, unde e o casă luxoasă. Deschidem ușa și cand să intrăm..Suspans, huehuehue... Nu vă zic ce este sau cine este acolo.. Dar cred ca v-ați dat seama.. Sau poate că nu..
CITEȘTI
Cei 2 frati
ActionIn aceasta carte este vorba despre 2 frati carora mama le-a murit iar tatal i-a abandonat. Ei sunt despartiti printr-un accident de masina iar intr-un final, dupa multi ani, Denis, fratele mai mic s-a intalnit cu Marius, care era traficant de drogur...