Bölüm 21

631 54 31
                                    

Hilmicem bize ölümcül bakışlar atıyordu . Elindeki kokteyli öyle bir sıkıyor ki şuan korkmaya başladım .

"Ben Hilmicem'le konuşmaya gideyim !" Dedi Murat ve Anıl .

Tam onlar yanına giderken mor mini elbiseli bir kız yanına gitti . Bana iğrenç bir şekilde gülümsedi .
Tahmin edin bu kız kim ?

Duygu ! Evet o iğrenç gülüşüyor bana hava atıyor resmen . Hilmicem'e sarıldı ve kulağına birşeyler söyledi . O manzarayı daha fazla görmek istemiyordum . Hemen önüme döndüm ve düşen tek damla yaşı sildim .

"Serenay sen hiç üzülme bak o herşeyi tekrar düzene sokmuş !" Dedi Merve . Kafamla onayladım . Sonra önümden sinsi gülümsemesiyle Zeynep geçti . Hemen kafamı başka bir yöne çevirdim .

"Eğer sen güçlü olmazsan üzerine gelirler Serenay !" Dedi Merve elini tutup gülümsedim . Evet eğer güçlü olmazsam üzerime geleceklerdi .
Tekrar Hilmicem'lere döndüm ve hiçbir şey olmamış gibi gülümsemeye başladım . Masada duran kokteyllerden birini alıp içmeye başladım o sırada Anıl , Murat ve Hilmicem birliktelerdi .
Anıl ve Murat masaya dönerken ben de önüme döndüm .

"Hilmicem ve Duygu tekrar birlikte olmuşlar sanırım . Yani Duygu çok mutlu da Hilmicem'i çözemedim ." Dedi Anıl .

"Of o hiçbir şeyle mutlu olmaz !" Dedim .

"Hadi dans !" Dedi Murat . Merve oflayarak Murat'ın peşinden gitti .

"Hadi biz de dans edelim ." Dedi Anıl . Ben de onunla gidip dans etmeye başladım . Hareketli şarkılar olduğu için daha iyi oldu . Anıl'ın ne kadar güzel dans ettiğini gördüm bu sayede .
Iki şarkı boyunca dans ettikten sonra yerlerimize geçtik .

"Ben lavaboya gidiyorum !" Dedim . Yavaş adımlarla lavaboya doğru ilerlemeye başladım . Tam içeriye girecekken bil el bileğimi tuttu ve beni duvara yapıştırdı . Kafamı çevirip ona baktığımda bu kişinin Hilmicem olduğunu görmek nedense beni şaşırtmadı !

"Bırak beni !" Dedim kıpırdanmaya çalışarak . Hiçbir tepki vermeyip sadece yüzüme bakması beni daha çok sinir etti .

"Sana diyorum yaptıkların yetmedi mi ? Bırak artık beni !" Dedim . Yine hiçbir tepki vermedi . Yüzümü başka bir yöne çevirdim ve oflama başladım .

"Neden yaptın bunu bize ?" Dedi . Ne dediğini anlamayarak yüzüne baktım .

"Unuttun mu biz diye birşey yok , asla olmadı !" Dedim . Acıyarak ona baktım ve sözüme devam ettim .

"Ayrıca ben ne yaptım ki ? Sen bana tokat attın ! Sen bir psikopatsın , bana hiçbir şey yapmamışken vurdun !" Dedim ukalaca gülümsedi . Evet dediğim gibi bu bir psikopat !

"Hilmicem bırak beni !" Dedim . Ama bırakmıyor sadece gülüyordu . En sonunda çırpınmaya başladım . Hayvan gibi güçlü hiç kımıldamıyor yerinden .

"Beni bırakmazsan çığırırım !" Dedim gözlerimi kısıp . Bu halime daha çok güldü ve

"Oldu olacak anneme şikayet edeceğim deseydin !" Dedi . Gözlerimin yandığını hissetmeye başladım . Neymiş 'oldu olacak anneme şikayet edeceğim ' deseymişim .

"Lütfen bırak beni . Seninle konuşmak istemiyorum !" Dedim . Ağlamamak için tavana bakmaya başladım .

"Bir şartla ben istediğim zaman benimle Konuşmak için istediğim yere geleceksin !"

"Ooo sen konuşabiliyor muydun ? Ben sadece tokat atıyorsun zannetmiştim ."

"Uzatma Serenay . Söz ver ."

"Iyi söz bırak beni !"  Dedim ve bileklerimi bıraktı . Biraz acımış olabilirler ama ben onun yakınında durmak istemediğim için hemen yanından uzaklaştım .

Parti Alanına girip birlikte eğlenen Murat ve Merve'nin yanına gittim . Anıl da Berna ve arkadaşlarının yanına gitmişti . Telefonumu çıkartıp oyun oynamaya başladım . Belimde hissettiğim elle arkamı döndüm . Hilmicem belimden tutmuş bana acayip acayip sırıtıyordu . Kulağıma eğilip

"Yaptıklarını affetmedim !" Dedi ve gitti . Ben Olayların şokunu üzerimden atlatamadan Anıl yanıma geldi . Biraz kokteyl içip zaman geçirdim .

"Gidelim mi artık ?"dedim . Kafasıyla onaylayınca Mervelere haber verip parti alanından çıktık .
Arabaya doğru giderken içmiş ce hala içmekte olan Hilmicem ve onu tutmaya çalışan Duygu'yu görmeyi beklemiyorduk . Bizi görünce gülmeye başladı . Durduğunda Anıl'ın hafif arkasına geçtim . İçince kendini kaybediyor bu manyak !

"Oooo Serenay ve Anıl . Bravo çok yakışmışsınız ! " dedi alkışlayarak .

"Kardeşim yok öyle birşey Serenay ve biz dostuz . Ben sana öyle birşey yapar mıyım ?" Dedi Anıl .

"Ş-şey Anıl gidelim mi ?"dedim . Hilmicem sırıtmayı kesip benim yanıma gelmeye başladı .

"Sen var ya sen çok kötü bir kızsın ! Nasıl böyle kötü işlere burnunu sokuyorsun ?" Dedi Anıl'ın daha çok arkasına saklandım .

"Niye benden korkuyorsun ki ? Asıl artık ben senden korkuyorum ! "Dedi daha çok şey söyleyeceğe benziyordu ama ben izin vermedim .

"Anıl gidelim !"dedim . Hemen arabaya binip camdan dışarıyı seyretmeye başladım . Anıl da gergin gözüküyordu ona da birşey söyleyemedik .

"Şey Hilmicem böyle içince saçmalar takma kafana sen onu !"dedi ona gülümsemeye çalıştım . Böyle arkadaşlık mı olur ya ? Birbirlerine kardeşim derlerken Hilmicem Anıl'a neler söyledi . Evin önüne gelince

"Herşey için teşekkürler !" Dedim ve indim .

Eve girince üzerimdekileri çıkartıp ılık bir duşa girdim . Hiçbir şey düşünmek istemiyorum onunla ilgili .Sonra pijamalarımı giyip yatağıma yattım .

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin