Μέρα 44η: 12 Απριλίου

472 58 11
                                    

Η βροχή είναι καταρρακτώδης και το μπαλκόνια στις πολυκατοικίες είναι πλημμυρισμένα και γεμάτα σκουπίδια. Η Μόνικα και η Ντι απορούν με τον καιρό και καταλήγουν πως τα τελευταία χρόνια το κλίμα έχει γυρίσει σε τροπικό. «Απρίλης μήνας και νομίζεις είναι Σεπτέμβρης» λέει η Ντι και σκουντά τη Μόνικα που κοιτάζει αφηρημένη προς τα έξω. «Ναι, όντως» συμφωνεί χωρίς καλά καλά να έχει ακούσει τι της έχει πει. «Γαμώτο, ήθελα να πάμε για καφέ σήμερα και αυτή η βροχή μου έχει σπάσει τα νεύρα» συνεχίζει η η Μόνικα και αφήνει το κεφάλι της να πέσει πίσω στην πλάτη του καναπέ. «Ε, θα τον πιούμε εδώ, σιγά το πράγμα. Ξέρεις δεν κάνουν τα μέρη τις στιγμές, αλλά οι άνθρωποι. Εγώ και εσύ θα ήμαστε έξω, εγώ και εσύ είμαστε εδώ, οπότε ποια η διαφορά;» Η Ντι σηκώνεται και βάζει στην καφετιέρα καφέ. Η Μόνικα την ακολουθεί και κάθεται στο μικρό τραπεζάκι. Της αρέσει να κάθεται εκεί και να κουτσομπολεύουν με τη φίλη της όση ώρα κάνει να ετοιμαστεί ο καφές.

«Φιλενάδα, είναι πολύ μπλεγμένα τα πράγματα τελευταία. Αυτό το σχέδιο του Μήτσου, όπως εξελίσσεται, θα αποδειχτεί καταστροφικό. Και ενώ θέλω να του πω να το σταματήσουμε άμεσα, για κάποιο λόγο μου αρέσει που θα τη φέρουμε στον Χ. Θέλω να δω τα μούτρα του όταν θα φιλιέμαι μπροστά του με τον Κ.»

«Το έχεις αποφασίσει δηλαδή;» λέει η Ντι και το τέλος της πρότασης συνοδεύεται από το σφύριγμα της παλιάς, ετοιμόρροπης καφετιέρας.

«Ποιο πράγμα;» ρωτάει η Μόνικα ενώ παίζει με έναν κεράκι που βρήκε μπροστά της. Το άρωμα της βανίλιας μένει στα χέρια της και μπερδεύεται με το άρωμα του καφέ στον μικρό χώρο.

«Ό,τι θα το κάνετε τελικά. Δηλαδή θα πας μπροστά στον άνθρωπο που θέλεις και θα φιληθείς επιδεικτικά με κάποιον άλλο;»

«Ναι, γιατί όχι; Να δούμε πώς φιλάει και ο Κ.»

Η Ντι χύνει τον μισό καφέ έξω από την κούπα. Είναι προφανές ότι κάτι την έχει ταράξει.

«Μήπως είσαι τσιμπημένη με τον Κ. και νιώθεις άβολα με όλο αυτό;» τη ρωτάει η Μόνικα και αφήνει το κεράκι στη θέση του.

«Μό...Μόνικα, εγώ; Όχι, φυσικά» κομπιάζει η Ντι. Καθώς σκουπίζει τον χυμένο καφέ δαγκώνει τα χείλη της σαν να έκανε μόλις μια τεράστια γκάφα.


DilemmaWhere stories live. Discover now