Capitolul 1

106 13 7
                                    

Capitolul 1 - Director nou....
Grea munca la liceu... Ah stai! Nu m'am prezentat . Numele meu este Celeste Cataleya Black. Ştiu nume lung . Am 20 de ani şi locuiesc singură într-un apartament imens după ce părinții mei au murit acum 4 ani de zile. Trist... dar adevărat! Sunt înaltă, brunetă , ochi verzi , combinația fatală .
Continuăm... . La liceul unde lucrez eu , da lucrez la un liceu ! Şi nu , nu sunt profesoară de ştiu eu ce materie. Sunt bibliotecară . Dar din păcate sunt tratată ca o tocilară din cauza ochelarilor mei negri şi pentru că nu ai zice că am mai mult de 18 ani. Bun , terminăm cu descrierea mea că mai am de muncă pe aici..
E prima săptămână de şcoală din an şi deja am auzit de la băbăciunea de directoare că o să iasă la pensie şi va fii un director nou. Sper să nu fie şi el un boşorog de 50 de ani , că mă dau cu tărtăcuța de pereți . La propriu. Nu e vorba că mă deranjează , doar că nu mă poate ține nimeni sub papuc să spun aşa. Nu degeaba moto-ul meu este : " Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate !"
Se sună de intrare şi toți elevii din liceu intră în clasele lor , la orele lor plictisitoare cu profesorii lor plictisitori. Mă îndrept încet spre bibliotecă , deşi am multă treabă pe acolo ştiu sigur.
- Bună ziua , domnişoară Adams!o salut poloticos pe directoarea sau fosta directoare , care nici măcar nu e măritată și are 65 de ani!
- Oh , Celeste! Exact persoana de care aveam nevoie!
- Cu ce vă pot ajuta ?întreb plictisită femeia care radia de fericire în dimineața asta.
- O să fie un director nou , după cum știi, și aș vrea ca tu să îi arăți școala.
- Eu ? De ce eu? Eu trebuie să îi arăt școala?Dar ce eu? Ce e prea bătrân și prost ca să își dea seama dacă se învârte în cerc sau nu?
- Nu cred că sunt nici prost dar nici bătrân, domnișoară!se aude o voce groasă de bărbat din spatele meu
Mă întorc 180 de grade și dau peste un bărbat la 4 ace cu un cap mai înalt decât mine. Nu prea e bătrân și pun pariu că nici prost nu e.
- Domnişooarăă , mă auziți?întreabă bărbatul al cărui nume încă nu îl cunosc în timp ce mâna lui trece prin fața ochilor mei
- Puteți repeta întrebarea?
- Ce post aveți aici domnișoară....?
- Celeste Black! Bibliotecară. îi raspund cât pot de sec neîntrerupând contactul vizual și întinzând mâna
- Ah da ! Domnișoara Adams mi-a spus multe despre dumneavoastră! Să mă prezint și eu! Mă numesc Azrael Darkness și sunt noul director!îmi aruncă un zâmbet mândru în timp ce îmi strânge mâna și mă analizează minuțios.
Îi simt privirea pe fiecare partea corpului meu ca și cum m-ar arde cu ochii lui albaștrii șterși. Contrastul fizic dintre noi e atât de vizibil. El la costum iar eu in pantaloni scurți si tricou. El înalt și bine făcut iar eu mică, nu foarte mică dar totuși mică . Ne asemănăm doar la culoarea părului.
Numele lui... Azrael Darkness . Ciudat ca Azrael e îngerul morții iar Darkness înseamnă întuneric. Părinții lui nu prea îl iubeau pe Dumnezeu din câte se pare.
- Mă scuzați dar trebuie să ajung la bibliotecă!încerc să mă scuz fără să pară că vreau asta
- Da da! Nu vă țin din treabă! O zi bună!
- Mulțumesc la fel!
Îl ocolesc și merg rapid spre bibliotecă. Intru rapid și merg direct la cărțile care trebuie aranjate pe rafturi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BibliotecaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum