Uyandığımda saat 13:56'ydı . Kafamı yastığa gömdüm tekrar . Ama yok uykum kaçtı bir kere . Kalkıp kendime kahvaltı hazırladım . Yerken yalnızlığımı düşünüp kendime kızdım .
Niye Merve'yi çağırmadım ben ?Kendime söylene söylene kahvaltı ettikten sonra bulaşıkları makinaya yerleştirdim . Nedime bir kahve yapıp balkona çıktım ve düşünmeye başladım .
Dün gece ...Neden benimle oyun oynuyor bu ?
Benden ne istiyor ?
Ayrılmıştın ve benden kurtulmuşken ne bu çaba ?Ve Serenay'ın soruları programına hoş geldiniz ! Of Allah'ım onu düşünemem lazım . Hemen kahvemi kafaya dikip onu da makineye yerleştirdim .
Antreman için giyinip aynaya baktım ve çıktım . Bir taksiye atlayıp antreman sahasına gitmeye başladım .Hilmicem'in ağzından
Maalesef yataktan kalktım , lavaboya girdim ve giyindim . Annemler Muğla'da işler karışınca tekrar oraya gitmeye karar verdi .
Serenay her ne yaptıysa ondan çok hoşlanmışlar ve onlar dönesiye kadar onun kalbini almam gerek .
Yani anlamıyorum bu kızda ne buldular ?Tam ayrıldık derken yine saracağım başıma onu !
Evet tatlı kız , güzel , iyi huylu ... Ama olmaz yani , evlenemem ! Bazen kıskanıyorum , bazen gerçekten onu sevdiğimi düşünüyorum ama yok ben o kızı sevmemem ! Sevimsiz o .
Ailem suçun bende olduğunu seve Serenay'ı tekrar kazanmamı söyledi anlayacağınız .Merdivenlerden inip mutfağa geçiyordum ki tıkırtılar ve şarkı mırıldanmaları gelmeye başladı .
"Kim o karga ?" Dedim korkarak Serenay mı yoksa ?
"Ay Hayatım benim !" Diye geldi Duygu elinde bir bıçak ve bir tabakla.
"Çocuğumuz acıkmış Aşkım !" Dedi gözlerimi ovuşturup tekrar baktım . Bu kızdansa Serenay'ı tercih ederim !
"Of Duygu ne işin var senin burada ?" Dedim onu tersleyip elime bir ekmek aldım .
"E bugün çoçuğumuzun cinsiyetini öğreneceğiz ondan geldim . Hizmetliler kapıyı açtı onlara izin verdim dışarı çıksınlar diye ."Dedi yanıma gelip .
"Of Duygu benim o çocuğun babası olduğum doğru mu ?"
"Ben eminim ! Ama sen o geceyi unuttuysak başka ."
"O çocuğa dna testi yaptıracağız ! " dedim .
"Sen bilirsin ." Dedi . Onu gördükçe sinir olmam yetmiyor bir de bebek çıktı . Evet ihtimal var ama ben yine de o ihtimali silip yok etmek istiyorum . Belki , ufacık bir ihtimal değilimdir .
Bu düşünceyi kafamdan atıp Serenay'a mesaj attım ."Seni saat kaçta alayım ?"
"Antrenmana gidiyorum !"
"Çıkınca duş alıp ararsın beni ."
"Hayır ! İstemiyorum seninle görüşmek ."
"Söz verdin ! Seni 16:30 gibi alırım !"
Diğer mesajlara bakmayıp telefonu tamamen kapattım . Şimdi Serenay'ın dırdırını çekemem . Karşımda meraklı gözlerle bana bakan Duygu'ya ne var dercesine kafa salladım .
"Kiminle mesajlaşıyorsun ?"
"Sana ne ?" Dedim ve tam çıkacakken beni durdurdu . Yine tiksinerek ona baktım. Bu kız ne kadar da iğrençleşmiş böyle !
"O salak kıza mı gidiyorsun ?"
"Bırak beni Duygu !"
"O kızı bitireceğim !" Dedi ve beni bıraktı . İçimden 'çok bitirirsin ' demek geçse de Serenay bu kız kadar hırslı değil .
Arabama binip gazı kökledim ve Serenay'ın antrenman yaptığı sahaya geldim . Arabadan çıkıp cool bir şekilde onu izlemeye başladım . Bir kız Serenay'ı dürtüp beni gösterdiğinde sahaya giriş yapıp Serenay'ı belinden tutup kedime çektim .
"Sıkıldım ben gidelim mi ?" Dedim sırıtarak .
"Bu gün olmaz arkadaşım sevgilisinden ayrılmış ona gideceğim en fazla yarın !" Dedi Gözlerini kısıp .
"Iyi o zaman hadi atla beraber arkadaşına gidelim ." Dedim ve kolundan sürüklemeye başladım .
Suratıma bile bakmayarak bir yolculuk geçirdik . Evinin önüne gelince zorunlu olarak beni içeri aldı ve kendisi duşa girdi . Tabii ki öyle bir sapıklık yapmayacağım ! Sadece komidindeki resimleri elime alıp bakmaya başladım .Serenay'ın anne ve babasının resimleri , Serenay'ın küçüklüğü , liseden mezun olurken , ailecek ...
Serenay'ın ağzından
Duştan çıkınca mavi şortumun üzerine salaş bir tişört giydim . Yandan bir Çanta ve spor ayakkabı giyip saçlarımı topuz yaptım . Aşağı indiğimde Hilmicem ailemden kalan resimleri inceliyordu .
"Çıkalım !" Dedim bağırarak . İrkildi ama belli etmeyerek kafasını salladı . Arabaya geçince hep benim yaptığım gelenek olan radyo açmayı bu sefer o yaptı . Şansımdan en Sevdiğim şarkı çıktı ama dans etmedim !
Murat Dalkılıç - Kırk yılda bir gibisin
Bu saatten sonra fark etmez
Doğrusu yordamıyla çözeriz biz artık
Geçmişindeki hikaye beni üzmez
Nasılsa yenisini yazıyoruz artık
Gözümün önünde bin bir gece masalları
İnandığım aşk var ki devirmez mi dağları
Sen yaz yeter ki akılda kalanları
Tamamlarız eksiğini gediğini ayrı ayrı
Ve her şeye tepki diye dünyaya gelmişsin
Nasıl zarafet Allah'ım çok güzelsin
Biraz kusur be bari, olan var olmayan var
Ayarı yok harbi, kırk yılda bir gibisinŞarkı bittiğinde yüzümdeki gülümsemeyi sildim hemen .
"Şu arkadaşının evi neredeymiş ?"
"Of pes gidelim bir Cafeye konuşalım ve kurtulayım senden . "
Ve son ! Yarın yb gelmezse kızmayın gezmeye çıkacağım yazamam . Bunu telafi olarak görün . Şarkı en Sevdiğim şarkılardan oldukça kısa koydum zaten .
Sizi çook seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanficZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .