Aklıma ilk gelen, vazgeçilmez rüyamdan başlamak istiyorum. Bu rüyamı kesinlikle bir Samanyolu, bir Flash Tv'ye senaryo olarak yollasam, garanti veriyorum bakın, tutar.
Efendime söyleyeyim, çok detaya inmeden, sadece can alıcı noktalara değineceğim. Gece gördüğümüzden midir bilmiyorum, rüyalarımda hep ortam karanlıktır. O gece de, bir sergiye gitmişim ben. Ne hikmetse artık, hiç de sanata ilgim yoktur. Neyse, sergiden çıkıyorum işte, bomboş sokak, karanlık. Tek tük sokak lambası var, o da ortamı ne kadar aydınlatabiliyorsa. Kaybolmuşum ben meğer, annemleri arıyorum, ulan yoklar! Kalbim götümde atmaya başlıyor tabii benim. Sağıma soluma bakarak yürümeye devam ediyorum boş sokakta. Sonra biri çelme takıyor bana, fark etmiyorum kim olduğunu. Yere yapışıyorum tabi, kafamı bir kaldırıyorum, abo! Burnum kanıyor lan! Şerefsizin tohumu, kıpkırmızı böyle, tıpkı multideki gibi elinde de sopası olan bir şeytan bana bakıyor. Çelmeyi de o takmış kafasına tükürdüğüm. Ben o sırada burnumu siliyorum aval aval. Bana bakıyor bu hıyar da, elini uzatıyor ''Yardım edeyim,'' diyor. Görseniz, arkasından şeytani de bir sırıtış yapıyor. E haliyle, herif şeytan sonuçta. Ehuhehe. Ben de hâlâ yerdeyim ama. Bir ayağımı hafifçe uzatmışım, diğer ayağım da popişimin altında. Bir bakış atıyorum ben şeytana, o da hâlâ elini uzatmış bekliyor. Ve en can alıcı sahne! Uzatmış olduğum ayağımla şeytana bir tekme uçuruyorum, aynı anda da ''Siktir git lan! Sen şeytansın!'' diye bağırıyorum. Adeta bir Flash Tv oyunculuğumu sergiliyorum rüyada bile. Tabii şeytan yerde bir on yatıyor. Bir doksan değil evet, bir on. Minnacık bir şeydi puşt. Sonra uyandım zaten.
Her gece zibilyon tane rüya gören bir varlığın, aklına gelen ilk rüyasını okudunuz efenim. Başta da dediğim gibi, bu rüya benim favori rüyalarımdandır. Rüya gördükçe, hatırladıkça, yazmaya devam edeceğim zaten. Ruh hastaları olarak güzel bir kitleye sahip olmak dileğiyle, iyi geceler, bol abuklu sabuklu rüyalar! Şeytanınız bol olsun. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ω İlginç Rüyalar Ω
Short StoryHayatının bir kısmını rüyalar aleminde geçiren bu insan evladı, oradaki anılarını sizlerle paylaşmak için böyle bir girişimde bulundu. Kimi zaman güleceğiniz, kimi zaman ise korkacağınız rüyalarımı, hoş bir yazım tarzıyla, elimden geldiğince aktarac...