Bohaterowie

71 1 0
                                    


Amanda to bystra dziewczyna o niebieskich oczach. Bardzo dobrze się uczy.Ma siostrę starsza o rok Marię.Ma 15 lat.Lubi słuchać muzyki najbardziej zespołu One Direction.Mówi że ,,zostanie żoną Nialla".

Maria starsza siostra Amandy. W przyszłości chce zostać weterynarzem.W sierpniu skończyła 16 lat. Ma ciemno brązowe oczy i długie falujące się włosy.Nie słucha za bardzo muzyki, woli przebywać na dworze, wśród zwierząt.

               Jakby miała wybrać ulubieńca z zespołu na pierwszym miejscu byłby Zayn.

Ma przyjaciółki Tosię i Faustynę.

Tosia to szalona dziewczyna. Zawszę ma pomysł na zrobienie komuś żartów.

Lubi się śmiać, aż za dużo. Interesuję się piłką nożną. Jeżeli ktoś ją zaczepi umie się postawić.

Nie lubi się malować, woli naturalny wygląd. Przyjazni się z Marią i Faustyną. Ma starszą siostrę Annę. Ma 16 lat. W skryciu przed przyjaciółkami podkochuje się w Niallu, lecz one myślą, że Harry to jej ulubieniec. Ma talent do rysowania.

Faustyna ma 16 lat, lecz nie wygląda na tyle.

Uwielbia robótki ręczne. Jest najchudsza z dziewczyn, lecz je tyle samo. Lubi odwiedzać swoją babcię, w niedalekiej wiosce. Ma młodszego brata Stanisława który ma 10 lat.

Uwielbia majsterkować i robótki ręczne. Jej przyjaciółkami są Maria i Antosia. Uwielbia oglądać filmy, oprócz horrorów. Ulubionym członkiem zespołu jest Harry. Ma kręcone włosy.

Anna najstarsza z pośród dziewczyn. Interesuję się krawiectwem.

Lubi szyć dla siebie ubrani. Ma 17 lat.

Uwielbia Merlin Monroe. Chciała by mieć z niej cały pokój.

Uwielbia jazdę konną. Jest miła i sympatyczna a zarazem spokojna. Ma młodszą siostrę Antosię. Jest najwyższa z pośród dziewczyn. Ma dylemat pomiędzy Louisem a Liamem. Gra na fortepianie, a także uczęszcza na zajęcia teatralne.

One Direction

Niall to miły i uczynny chłopak. Ma 17 lat.

Gra na gitarze. Uwielbia jeść, spać i piłkę nożną. Wciąż czeka na tę jedyną.

Harry najmłodszy z zespołu. Lubi podrywać dziewczyny. Kocha koty. Ma 16 lat

Liam to ten poważny ale tak naprawdę jest szalony. Ma 17 lat. Jest odpowiedzialny i szarmancki.

Zayn uwielbia lusterka. W styczniu skończył 17 lat. Uwielbia oglądać różnego typu filmy. Kocha swoje wlosy.

Louis to ten najbardziej szalony z chłopaków. Lubi grać w piłkę nożną i jeść marchewki. Jest najbardziej dziecinny z wszystkich. Ma 18 lat.

Halina jest najstarszą z sióstr Amandy i Marii. Ma 20 lat.

Pracuje w małym sklepiku niedaleko domu.

Interesuje się grą na skrzypcach. Stara się udawać poważną, lecz nie wychodzi jej to zbyt dobrze.

Młodszy brat Faustyny. Ma 10 lat.

Uwielbia grę w piłkę nożną, a także zabawę w chowanego i w podchody.

Lubi denerwować swoją siostrę.

Trochę

odmłodziłam bohaterów. Myślę, że Wam się spodoba ta opowieść. Proszę o skomentowanie tego postu jeżeli go widzisz.


Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz