Del 3

74 1 0
                                    

~Hannas prov~

Måndag (var söndag i de andra två delarna)

Jag hör mitt hjärta pumpa och mina ande tag är tunga jag hör stegen bakom dörren. stegen tystnar och alt blir tyst och sedan händer det. Han står framför mig och rycker upp mig och kollar in i mina ögon och sedan så biter han mig och suger ut mitt blod.

Jag vaknar och sätter mig upp och är kal svettig. Jag stänger av alarmet och går sedan in i duschar och duschar av mig snabbt och sätter sedan på mig skolkläder och fixar mig. Med smink och sedan håret. Efter jag är klar äter jag frukost och tar bussen till skolan utan att de där dryga killarna merker det. På bussen så lyssnar jag på musik och funderar vem det var i min dröm.

På skolan

Jag letar rätt till rektorn och får nyckel, de jag behöver och sedan hänvisning till vart jag ska gå. Jag går snabbt ut och till skåpen.

"hej du både vara den nu tjejen" ler en tjej som är längre en mig med keps.

låser mitt skåp snabbt och vänder mig om och granskar de tre snygga brudar good.

"Tja och ja gå ni i 9c?" säger jag och blåser en bubbla av mitt tuggummi .

"ja det gör vi" säger en tjej i häst svans som är kortare en mig.

"och du kan hänga med oss i dag om du vill" ler en tjej som är kortast med långt brunt hår och troligen i från något annat land.

"tack vad heter ni då jag heter i alla fall Hanna" säger jag och kollar ivrigt på de.

De berättar på vägen till lektionen att den som var längst, hade keps var Piggy, den med häst svans var Saga, den tredje som var kortast var  Paula.

Dagen flöt på tills...

____________________________________________________________________

Tack för ni löste och tre delar på en dag var ju bra!

Undrar ni vad som kommer att hända?

BitchWhere stories live. Discover now