Bu bolum biricik arkilerim olan sumeyra uzun ve ferhan icinn...multimedyabuğlem...
Okulun ilk haftasi bitmişti bile,zaan hıza geçip gidiyordu.
Sınıfa girdim dersin başlamasına yirmi dakika vardı.O gee bir türlü aklımdan çıkmıyordu,bana söylediği her kelime beynime kazınmışti sanki ben böyle düşünürken ceydanin arkamdan dürtmesiyle sıçradım.
"Hey arkadaşım şık mi oldun yoksa yarim saaten beri sana sesleniyorum"dedi bende onu gıcık etmek için"taha yok mu git o uğraşsin senle"dedim.Tam da o sırada taha sınıfa girmişti,gülerek yanimiza gelip"selam kızlar nasılsınız"dedi.Tahada bu okuldakiler gibi havalı ve tatli ir tipti ama bizim yaniizda fazlaca eğlenceliydi."sen geldin çok kotü olduk"diyerek didişmeyi başlatti ceyda.Onar didişe dursundu ben hala o geceyi atlatamamiştım neden onun dediklerine bu kadr cok takilip kalmiştim anlayamiyordum,nirmakde insankrin dediği çoğu seyi takmazdim,sen gel benimle uğraş uğraş sonrada'seni takmiyorum işim olmaz'de.Bu sözü ona yedirecektim kararımı vermiştim.
#CEYDA'dan#
Neyse ki tahayı başımdan atmayı başarmıştım.Allahim bu çocuk bni deli ediyordu sebepsiz yere didişiyorduk.Bazen ama bazen onunla didişmeyi seviyordum,ama o bunu çoğu kez abartıp beni deliye döndürmeyi başariyordu.O yanımda yokken kendini 'oyalandığı oyuncak elinden alinmış çocuk' gibi hissediyordum.Dikkatimi mira çekmisti neşeli haline zıt bugün çok düşünceli ve dalgın gözüküyordu sebebini merak etmiyor değildim,onunla konuşacaktim onun bu hali bana acı verıyordu.Onunla konuşacaktim.
#AKAY'dan#
Sınıfa yeni girmiştim ve gözüme çarpan ilk kişi mira olmuştu,dalgın ve düşüncelydi yaninda kimse yokktu.Birkaç gün önce söylediğim sözleri düşünüyor olamazdi herhalde o gece beni ittirip hızla gitmişti ne saniyorsu ki onunla uğraşacağımı mı aşık olacağımı mı saniyordu.Dün geceden sonra bende biraz pişman olmamış değildim,o sözleri söylerken içimden bir şeyler kopmuştu sanki ama ne yapacaktim-tabikide umursamaz ve havalı olacaksın-dedi,iç sesim.Ona hak verdim öyle olmam gerekiyordu o kimdi ki,onunla uğraşmayacaktim koskoca Akay Sapkın ona mı kalmıştı.
#GÖRKEM'den#
Sinifa yeni girmiştim ve benimle birlikte akay da girmişti bu çocuğa cok sinir oluyordum.Mira'ya baktim düşünceli ve sıkıntılı görünüyordu ona doğru yürümeye başladim."Günaydın nasilsin tatli kız"dedim onu neşelendurmek için kesin yine akay birsey yapmıştı,onu öldürmek istiyordum bir hafta içinde kendinden soğutmayı başarmıstı zaten o kavgadan sonra hiç konuşmamıştık neme lazimdi zaten.Gülümseyerek"iyiyim görkem senden"dedi.Gözlerim burçin'i arıyordu onunla iyi anlaşıyorduk."Burçin birazdan gelir"dedi mira ona baktığımı anlamışti."Tamam"diyebildim ve sırama yöneldim.
#SARA'dan#
Gidip hemen akayın yanına oturdum "selam nasilsin"dedim."iyi sen"dedi kestirip attığına gore birsey olmalıydı."iyi,sana ne oldu böyle"dedim yüzü asık gibiydi."ne olmuş"dedi bütün egosuyla."hiç,kısa cevap veriyorsun ve kimseyle uğraşmaya başlamamışsın"dedim miraya bakarak."Saçmalama ben onunla uğraşmıyorum"dedi.Külahıma anlatsındı"neyse tamam"dedim ve sirama oturdum,sınıf doluydu birazdan ögretmen gelirdi.
#MİRA'dan#
Ders bitmiş ve tenefüse çıkmıştık artık akayi düşünmeyi bırakıp burçin ve ben arkamizi dönüp taha ve görkemle sohbet etmeye başlamıştık.Onları seviyordum biraz sıkkın olduğum için beni güldürmeye çalışıyorlardı.sınıfa sümeyra,ali ve berke adinda yeni kışıler gelmişti oturma düeni biraz kaymişti zaten az kşiydik sinifimiz üç siraydi ilk başta dört sıra diğerlerinde üçer sıra vardi sırasıyla mete-bahar,neşe-çınar,bilge-ege,sıla-sümeyra,ali-berke,burçin-mira,taha-görkem,ceyda-hakan,sara-nilay,akay ve ozan oturuyordu.Akay herzamanki gibi egoist ve umursamazdi ondan nefret etmeye başlamıstım,intikamimi kötü alacaktım.Bn böyle düşünürke içeriye cak cak ibel geldi ve müzik ersimiz başladı.Allahım son dersteydik artik beynim bulanmaya aşamıstı bur an once ders bitsin istiyordumve kurtarıcı zilimiz çaldı.
Derste burçin ile sözleşmiştik şu an saat 15:30idi saat altıda bizim eve gelecekti ve ona herşeyi anlatıp ne yapma gerektiğini danışacaktim.Evde oturmuş burçin'in gelmesini bekliyordum saatin altı olmasina beşdakika vardi birazdan gelirdi,br süre sonra zil çaldı.Hemen aşağiya inip kapiyi bn açtm bu sirada annem bna garip bakşlar atmışti."Hoşgeldin hadi gel"diyerek onu odama sürükledim ve yatağıma oturuk.Biraz sohbetin ardindan ona herseyi anlattığımda "hımm senin morali o yüzden bozuktu bene acaba ne oldu diye kenimi yiyordum,bi düşünelim"dedi.Kısa bir surenin ardındân "evet haklısın senine çok uğraşıyor nerede görse laf atıyor,sataşıyor sonra senle uğraşamayacağını tipin olmadığını söylüyor"intikamimiz cok acı olacak" diyip sevinç cığliklari atti."bak iki uç gün once biim çaprazımızdaki villayı satin almiş ailesi, kesin beni gicik ettirmek için aldirdi babasina.Sonra bana gelmiş senin burda ne işin var diyor.Geçen beni aradi bende evde son ses müzik dans ediyordum sonra telefonum çaldi ve camin onüne gittim"o ne öyle brbat br dansçısın"dedi.Şaşirarak etrafima baktim burde ne goreyim çaprazdaki villadaydi sonra hemen perdeyi kapattim.Birden aklima br şey gelmiş gibi"bugün benimle hiç uğraşmadı çok garip"dedim.Sonra alacağımız intikmin planini düşünmeye başadık.
#AKAY'dan#
Miranin oradaki eve gelmiştim.Sabahtan beri boş boş duruyordum bizimkilerle konustum, tv izledim,spor yaptım hiçbir şekilde bu sıkıntı gitmiyordu zaten bu sıralar meteye de çok uyuz olmaya başlamıştım sürekli miranin yanındaydı sanki sözleşmişlerdi.Birşeylerin eksikliğini hissediyordum,Ne Yapmalıydım? "Buldum"dedim sinsice sırıtarak mira'yi arayıp siir edecektim,bu kız bende alışkanlik yapmışti,ama okulda kendime söz vermiştim neyse o sözü sonra tutardım.Hemen cep teefonumu cebimden aldım ve rehperden uğraş benle diye kaydedttigim numaranin üstüne bastım,çalıyordu.#MİRA'dan#
Sessizliği bozan şey çalan telefonum olmuştu,elime alip ekrana batiğımda'sinir edici' yazısı ile burçin'e baktım "akay ariyor"dedim tedirgin bir biçimde yine mi ne yaptığımızı biliyordu da yapmayın deek için mi aradi acaba ondan herşeyi beklerdim.Etrafa baktim tülüm çekilmişt,rahatladim.normalde herşeye cevabi olan ve çok konuşan bir kizdim ama konu akaya geldiğinde ağzımı bıçak açamıyordu.Burçin"herşeyine cevap ver soğuk konnuş benim aklima birşeyler geliyor, şimdilik bununla başlayalim"diye beni tembihledi.Derin bir nefes aldim ve"ne var baş belası"dedim,sesim soğuk ve bikkin çıkmıştı buna sevinmiştim."sıkıntıdan patlama diye aradım burdan tam gözukmesende depresyona girdiğinii tahmin ediyorum"dedi."hayir depresyona girdiğim filan yok aksine gayet iyi durumdayim asıl sen uğraşacak birilerni bulamadığın için beni aramiş olmayasin"dedim butun sinirimle."buradan pek öyle gözükmüyor asil sen dua etmelisin bunca yoğun programin arasinda seni radığım icin"dedi.Onunla daha fazla didişmeyecektim."hem sen bnle hani uğraşmıyordun hani işin olmazdi çabuk gaza gelen kizlarla hastamısın sen"dedim bağırarak.Onn sayesinde sinrleri tavan yapmişti."söylediğın sözlerin hepsini sana yedireceğim"dedi ve telefonu suratina kapattim.Burçin bana garip bir şekilde bakarken"ne"dedim birz sinirli bir şekilde."ondan öyle bir intikam alacağız ki kendisi bile anlayamayacak"dedi.