Tiniden
Jorge ile birlikte bebeğimizin cinsiyeti öğrendikten sonra her şeyi unutup mutlu bir sohbete başlamıştık . Sohbetimizi bölen çalmaya başlayan telefonum oldu . Mechi arıyordu . Telefonu açtığımda Mechi hemen konuşmaya başladı .
'' Tini , neredesiniz ? Şu anda evinizin önündeyim ama evde kimse yok . ''
'' Hastanedeyiz . ''
'' Ne ? Neden ? ''
'' Buraya gel . Geldiğinde sana anlatırım . '' dedim ve telefonu kapattım . Ve Jorgeyi oda da bırakıp Mechiyi karşılamak için hastanenin bahçesine çıktım .
Mechi , on beş dakika sonra Ruggero ile birlikte geldi . Geçen gün neden sesinin mutlu geldiğini anlamıştım . Ruggero ile barışmışlardı . Mechi beni görünce hemen yanıma geldi ve ne kadar meraklı olduğunu belli ederek hemen soru sormaya başladı .
'' Ne oldu ? Neden buradasınız ? Jorge nerede ? Yoksa ona bir şey mi oldu ? ''
'' Jorgenin burada kalması gerekiyor . ''
'' Neden ? Hemen her şeyi anlat Tini . Ya da anlatma . Sen kaç gündür eve gitmedin ?''
'' Üç gündür . '' dediğimde Mechi kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı . Bir yandan da konuşuyordu .
'' Üstünün başının neden bu halde olduğu anlaşıldı . Önce eve gidelim orada konuşuruz . '' dediğinde onu durdurdum ve '' Jorgeyi yalnız bırakamam . '' dedim .
'' Ruggero kalır onunla . Biz gidelim . ''
'' Tamam . Bu arada kendim yürüyebilirim . '' dediğimde kolumu bıraktı ve hastaneden çıktık .
20 dakika sonra eve gelmiştik . Anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım . İçeri girdiğimizde Mechi bana duş almamı ve başka bir şeyler giymemi söyledi . Haklıydı . Saçlarım yağlanmıştı ve üstümdekilerle uyuduğum için tişörtüm buruşmuştu . Kısacası berbat bir haldeydim . Bu yüzden dediklerini yaptım .
Yarım saat sonrasında Mechi karşıma oturmuştu ve neler olduğunu anlatmamı bekliyordu . Ben de anlatmaya başladım . Jorgenin hastalığını öğrendiğimiz ilk andan beri yaşanan her şeyi anlattım . Arada Mechi bana sorular sordu onları da cevapladım . Anlatmayı bitirdiğimde Mechi '' Şaka yapmıyorsun değil mi ? Gerçekten Jorge aylar sonra ölecek mi ? '' dedi . Gözlerim dolmuştu . Evet anlamında başımı salladım ve hissettiklerimi anlatmaya başladım .
'' Ben Jorgesiz yaşayamam Mechi . Jorge benim her şeyim . Öldüğünde , bizi bırakıp gittiğinde bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmayacak . Tüm renkler kaybolacak . Onunlayken güzel gelen şeyler , o yokken tüm güzelliğini yitirecek . Onu unutamayacağım . Hep hatırlayacağım ve bu her şeyi daha da zorlaştıracak . Bir daha önüme bakamayacağım . Bütün hayatım geçmişe bakmakla , anılara sığınmakla geçecek . Bebeğim için güçlü duruyor gibi davranacağım ama asla güçlü olamayacağım . ''
Sözlerimi bitirdiğimde ağlamaya başlamıştım . Mechi yanıma geldi ve bana sarıldı .
'' Merak etme canım . Ben hep senin yanında olacağım . Her şeyin üstesinden birlikte geleceğiz . Güzel şeylerin yeniden güzelleşmesini sağlayacağız . '' dediğinde gözlerimden akan yaşlara rağmen gülümsedim . Ve şu anda ona söyleyebileceğim en güzel şeyi söyledim .
'' İyi ki varsın . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
Fiksi PenggemarUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...