Provaz

59 1 2
                                    

Příběhnu domů celá uřícen se slzami v očích hned běžím do pokoje ani nepozdravím doma prostě nic . Hned běžím na fb a mažu všechny zprávy od Sebasiána a nakonec ten nejhorší krok odebírám si ho s přátel abych ho neměla už prostě nikde!. Hned jak to udělám zase přichazí nával slz no bezva v tu do pokoje přijde mamka a ptá se "Stalo se něco Eleanor, něco ve škole?." Já se hned usměju a řeknu že je vše v pohodě o nic nejde ,mamka se jen usměje a řekne"Tak dobře,ale kdyby něco jsem tu pro tebe" a odchází s pokoje. Já si beru věci na běhání a jdu běhat ,musím to vše vstřebat!
-------
Celá spocená sedám do parku a naproti mě krásné jezero a na jezeře dvě labutě. V duchu si říkám" No bezva romantika všude,je mi z toho už vážně zle!" Zvedám se a běžím domů. Doběhnu před barák a tam Maxmilian umývá auto bez trika no sakra,to je postava hned zavolám "Ahoj Maxmiliane jak se máš?". V hlavě si říkám jak jinak zapomenout na Sebastiána jedině přes Maxmiliána. Maxmilián dobíhá ke mě a hned reaguje na mou otázku a odpovídá vesele "Ahoj já vždy úžasně a co ty ?". Já se usměju a hezky mu odpovidam "Nikdy mi nebylo lépe" chvilku se na sebe usmiváme a pak Maxmilián povídá " Eleanor nezajdem někdy do kina? ", já zařazeně chvilku mlčím a pak hned odpovím "No jasně co třeba zítra ? Máš čas ? Nápiš mi co se hraje a něco vybereme platí ?" . Maxmilián takovou odpověď evidentně nečekal a já osobně taky ne,ale je tu Sebastián na kterého musím zapomenout takže kino je výborný nápad!. Maxmilián se jen usměje a radostně odpoví "No jasně že je to možné,kouknu co se hraje a ještě dnes ti nápisů. Jo promiň Eleanor ale musím ještě do dělat to auto tak se měj a zítra ahoj". Jen se usměju a řeknu " Jj ahoj" ještě se chvilku dívám na to je boží tělo a pak mizím domů směr vana.
---------
Vyjdu ven s vany a koukam na fb 2 zprávy hned koukám a tam Maxmilián a ta druhá? :o :o Sebastián !! Zprávu od Sebastiána hned mažu ani jí nečtu a hned se dívám co píše Maxmilián a jsem v šoku :D píše "Ahoj Eleanor je tam jen nějaký dětský film a nebo Teorie všeho tak že bychom šli na tu teorii všeho ? :) " Hned píšu " Ahoj Maxmiliáne tak tedy půjdeme na teorii všeho". Hned odepsal "ok tak v 17:30 u kina ahoj" odepsala jsem "ok pa " a dál to neřešila. Bylo už kolem 11 večer a rodiče pořád v práci když v tu zvoní zvonek, bežím dolů a otevírám dveře. Stojí tam Sebastián v obleku a v ruce drží nějaký svazek papíru,podává mi je a dominantně a důležitě říká " Přečti si to,a zítra si příjdu pro odpověď" a odchází do velkého auto s řidičem. Stojím ve dveřích otáčím svazek papíru a tam napsané velkým "Provazy"!!.
--------
Sedím v pokoji a procházím si očima papíry je jich tam asi 50 obrázky a ke každému něco napsané, nechápavě si lehám do postele a začínám studovat papíry a na poslední papíře je napsané "Pokud se ti to bude líbit můžeš byt moje,pokud ne stejně budeš moje jen ať vis co te čeká,stejně to beze mě nevydržíš co se ti bude líbít mi hoď do obálky a dáš mi to ve škole". Já se jen úsměje a všechny papíry letí zpět do obálky. Ráno si beru věci a hlavně obálku s papíry do tašky a mizím do školy.
------
Ve škole na mě u mojí skříňky čeká Sebastián už s dálky se mu směju dojdu k němu a vytahuju svazek papíru a hážu mu je před nohy a odpovidam " Je to pěkné ale pro tebe ubohé,takže z bohem". Sebastián mě chytá prudce za ruku a dominantně mi šeptá "Tak tohle si přehnala slečinko" a mizí s pohledem to si ještě vyřídíme ,ale ne tady !
-------
TAK NA FOTCE MAXMILIAN TAK JAK SE LIBI ? JINAK PRIBEH ZACINA BYT DOCELA ZAMOTANY NE ? JINAK DIKY NA ZA SCHLEDNUTI :3

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat