Adım Judy 17 yaşındayım. Yarın yeni evimize taşınacaktık hemde villa. Eski evimize vedaa. Hazırlıklar tamamdı. Çok mutluyum yeni bir villamiz olacaktı. Yeri bile çok güzeldi biraz ıssız sessiz bi yer. Çok kalabalık değil. İstediğim gibi.
Akşam oldu yemek yiyip dinlenmek için odama gittim. Biraz kitap okuduktan sonra uyumuşum. Sabah olmuştu sonunda yeni evimiz için sabırsızlanıyordum. Eşyalarımı kontrol ettikten sonra disari çıktım. Eve söyle bi baktım.. özlicektim...
Eveet yeni evimize gelmiştik arabadan indik. Uzaktan bir kadın yanımıza yaklaşıyordu sanırım komşumuz olmalı. Kadın yanımıza gelince hoş geldiniz ben yakın bir komşunuzum dedi hemen ardından eve bakarak bu ev için pek iyi seyler söylemiyolar diye ekledi. Neyse eve girdik biraz tuhaf görünüyodu yada kadının söylediklerinden etkilenmiştim galiba.
Öğle saatleri disari çıktım söyle bi gezeyim dedim kendi kendime. Etrafta pek ev yoktu 3 yada 4 tane falan vardı. Beklediğim kadar da değildi daha fazla ev vardır diye düşünmüştüm. Biraz daha dolaştıktan sonra eve döndüm. Odama çıktım dolabimi biri dağıtmış. Küçük kardeşimin yaptığını düşündüm aşağı indim ve onun yapıp yapmadığını sordum. Ben yapmadım dedi. Pek takmadim belki farketmeden dagittim olamazmi.