Gözlerim yavaş yavaş açıldığında,odanın kasvetli havasının bir girdap gibi beni içine çekmesini beklemiyordum.Bayan Minoracia ve Bay Setul'un hararetli konuşmasını tekrar işittiğimde ise gözlerimi yavaş yavaş kapatıp,hareketsizce onları dinliyorum.Diyologlarına kulak kesilince benim hakkımda tartıştıklarını anlıyorum.Bay Setul kararlı tavrıyla,''Cane'nin güvenliği için Camenaya'ın onu bilmemesi gerek Minoracia.Camenaya Cane'yi öğrenirse sonuçları hiç iyi olmaz.Ki,Cane bile özel bir yeteneğinin olduğunu bilmiyor.''
'Bu da ne demekti şimdi!',diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum,ama sakladıkları ne varsa öğrenmem gerektiğini düşünüp,hareketsiz kalmaya devam ediyorum.Bay Setul sözlerinin sonunda sesini yükselttiği için Bayan Minoracia hiddetleniyor ve,''Lanet olsun, niye anlamıyorsun?Cane özel bir kız evet ama onu feda edersek herkes kurtulabilir.Bir can karşılığı birçok insanın özgürlüğü...Ben de onu çok seviyorum ama Camenaya'nın Dünya'nın büyük bir kısmını ele geçirip sadistçe kendi ırkından olmayanları öldürdüğünü biliyorsun,''Biraz sessizlikten sonra tekrar konuşmaya başlıyor ve,''Bizim de onu feda edip Camenaya'dan da,sadist halkından da kurtulma şansımız var.Camenaya onu zaten biliyor.Kimliğinin sır gibi saklanmasına rağmen,er ya da geç onu bulacaklar.Geo'nun da CKK'den olduğu ortaya çıkarsa bu sefer hepimiz biteriz.CKÖ gizli bir örgüt ve Geo'nun Cane'in kimliği sakladığı öğrenilirse bir şansımız bile olmaz.Her şey biter...Ve Cameyana daha da güçlenip,insanları köleleştirip,aptallaştırıp bir mazoşist olmaya yönlendirebilir.Ve böylece Cameyana daha da büyür ve...Tüm Dünya'da hakimiyetini sağlar.Biz şu anda köle değil de,kötü ve sefalet içinde yaşamıyorsak hepsi de CKÖ sayesinde.''
Bayan Minoracia konuşmasına son verdiğinde nefes alışverişlerim hızlanıyor.Her şey bir rüyaymış gibi,umursamamaya çalışıyorum.Fakat bilmediğim şeylerin rüyamda olmasının imkansız olduğu faktörünü göz önüne getirip,derin derin nefes almaya başlıyorum.Kafamda olanları topladıktan sonra,her şeyin farkına varıyorum.
Bay Setul kısık bir sesle konuşmaya başlıyor,''Minoracia sessiz ol.Bu bilgileri Cane'in bilmemesi gerek.Ya duyduysa?O zaman n'aparız?'',diyerek onu koridordan uzaklaştırdı.
Duyduklarımın şokuyla bir an nefes alamasam da,her şeyi idrak etmem zor olmadı.Ne yeteneğiydi bu?Sanırım bunun için hafızamı zorlamam gerecek.
Biraz düşündükten sonra,okulda başıma gelenler aklıma geliyor.Duraksıyorum,düşünüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMENAYA
FantasyBir kızın hiçbir şey bilmemesi, Kendisinden saklananların bir kaosa yol açması... Burası Camenaya, Burası sadist ve ırkçı yamyamların yeri... Bay Setul ve Bayan Minoracia'nın sırları... Ckö'nün Cane'in sadece özel bir kız değil de, Dünya'nın bir um...