Capitolul 1

88 4 2
                                    

" Ma numesc Izabel . Ma trezesc cu chef de scoala si im iau ghiozdanul de pe birou pentru al pregatii. Apoi ma duc la baie si ma spa . Cobor jos si imi aleg niste haine din singurul dulap pe care il am in casa apoi mananc niste cereale si pornesc la locul meu preferat din toata lume!!!!! SCOALA....!!!! "
-Aaahhhh..... ce vis frumos pacat ca nu v-a devenii niciodata realitate . Ma ridic din pat si ma indrept spre baia mea privata acolo imi fac rutina de dimineata si apoi ma duc spre imensul meu dulap din camera mea. Nu stiu ce sa aleg sunt atat de multe haine! !!!! Intr-un final ma decid sa i-au o rochie albastra foarte scurta cu un palton alb...ma indrept spre dulapul cu pantofi si imi i-au cizmele negre cu blanita alba. Apoi cobor jos la bucatarie si mananc micul dejun impreuna cu familia mea. Apoi ies in fata usii unde ma asteapta limuzina mea eleganta pentru a ma duce la scoala.
Poate va ganditi ca e o viata minunata ...oau fata asta are baie privata si o limuzina eleganta care sa o duca unde vre. Pai .....gresiti ...... e groaznic ca toata lumea sa vrea ca tu sa fi perfecta mai ales cand sti ca niciodata nu vei fi!
"Ajung la scoala "
Ma indrept spre clasa acolo ma asteapta ca de obicei Darius care vrea sa intre cu mine in clasa doar ca prfa de mate sa nu ii dea patru ca nu si-a facut tema. Vedeti una lucrurile nasoale din a fi perfecta . Nu ai prieteni adevarat numai cei care vor sa obtina ceva! Singura mea prietena adevarata este Jade care probabil chiuleste azi.
Intru in clasa si toti se ridica in picioare pentru a ma saluta apoi Alex vine ssi imi da tema la mate pe care mi-a facuto el. Ce..? Nu am spus ca nu e si un avantaj. Ma indrept spre banca mea din fata clasei. Ma asez si astept in tacere. Cel mai rau e ca toti vor sa fiu perfecta, adica poate si eu as dori sa chiulesc cu prietena mea, dar nuuuu.... eu trebuie sa fiu cuminte, zici ca traiesc pe cand femeile nu aveau voie sa adreseze un cuvan unui barbat daca el nu o intreaba ceva!
Asa ca asta e viata mea nu o pot schimba .....inca.

Fata perfecta!!!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum