Salvarea Andreei.

17 3 0
                                    

Dupa 2 zile...

E: Sunt obosit.. Dar macar am ajuns in Coreea. Uitati. Vedeti clădirea aia mare de acolo? Acolo e Andreea. Ne cazam in hotelul de langa ea. Iar diseara, o scoatem de acolo.Charlie, tu du-te si cumpara 2 ventuze, un fierastrău și un extinctor. Andrei, tu mergi cu mine sa vedem de gardieni, iar tu, Cosmin mergi cu Ștefi si Alec vedeți de cazare.
C: Am ințeles.
Ș: *indepartându-se cu Cosmin și Alec* Stiți Coreeana?

Eu cu Andrei mergem in clădire, prin spate. Sărim gardul. Si incercăm să deblocăm codul de la ușă.

E: Ai niște var sau praf?
A: Uite aici jos.

Iau praful de jos si il suflu spre taste. Praful se lipește de amprente, si descoperim codul. 1988. Ciudat, atunci s-a născut mama mea. Hmm..Intrăm repede si observăm cutia, inconjurata de 10-12 gardieni. Și alti 3 pe hol. Inaarrmați cu cuțite, mergem după cei 3. Făra ca cei de lângă cutie sa ne vadă. Eu cu Andrei ii omorâm. Apoi ieșim afara si mergem spre hotel.

E: Nu avem cum sa trecem de ăia de langă cutie. Așa că.. O luăm pe deasupra. Urcăm un etaj, si spagem podeaua, așa ajungând deasupra cutiei. E foarte simplu. Senzorii sunt doar la etajele 1 , 2 si 3 de aia ne trebuie extinctorul. Le inghețăm. Așa nu ar trebui sa ne detecteze.
A: Ahm.. Okay..

Mergem la camera noastră din hotel, si acolo ii vedem pe Cosmin, Ștefi și Charlie.

E: Ai luat chestiile alea?
Ch: In dulap.
E: Perfect. Acum inca 3 ore până când mergem acolo. Pregătiți-vă.

Peste 3 ore..

E: Hai ma mai repede..
Ch: Stai bă, ca nu e ușor sa cari toate chestiile astea.
Plecăm din hotel, si apoi mergem către clădire. In 5 minute ajungem in spatele clădirii. Acolo bag codul, deschid ușa si intrăm.
Ne strecurăm pe lângă gardieni, către scări. Urcăm si ajungem deasupra cutiei. Tai parchetul, si il dau incet la o parte, fără a face zgomot.

E: Psst, Andrei, stai acolo sa vezi dacă vine cineva.

Cobor pe cutie, dau cu extinctorul rapid , si incep treaba. Întind o cârpă pe cutie, si incep să dau cu fierăstrăul in ea ușor, apoi să tai. Cutia se sparge până la urmă in 10 minute, iau ventuzele si apuc bucata de metal, dând-o la o parte. Acolo o văd pe Andreea legată, și invinețită la față. Cobor incet săo dezleg.

E: Hei, ce faci, esti bine? Ce ți-a făcut animalul ăla?..
An: M-a bătut, apoi m-a pus in cutia asta. Nu mai aveam aer. Cam mult ți-a luat să vii.. Dar mă bucur că ești aici.
E: Hai ca incă n-am scăpat. Urcă acolo.

Andreea urcă repede, și eu după ea. Acolo ne intâlnim cu toți membrii clanului, și cu 2 gardieni injunghiați pe moarte.

E: Ce-ați făcut?! Animalelor! Voi nu sunteți oameni! Si incep să le dau pumni și picioare
Ch: Gata, hai odata să plecăm până nu iși dau seama..
An: Are dreptate.. Hai să plecăm..

Ne indreptăm către mașină, și când să ieșim din clădire pornește alarma. Incepem sa fugim și mai tare decât până acum. Ajungem la mașină, auzind gloanțele care treceau pe lângă noi. Pornesc repde motorul și mergem tot inainte. Gloanțele se opriseră. Probabil că am scăpat de ei pe moment..

Dați voturi măi:)) că trebuie să vă placă măi.

Cei 2 fratiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum