If you want to be hero well just follow me...
If you want to be hero well just follow me...Ty úžasné slepé oči, zírajíc prázdně před sebe tak, jako většinu času, ale jeho mimika se změnila.. vím, že Gerard je na téma okolo sleposti hodně citlivý, takže tohle jsem mohl čekat.
Překvapilo mě s jako lehkostí to Bert říkal.. s jakou lehkostí s ním mluvil jako s podřadným.. nejspíš si to vůbec neuvědomoval, ale když říkal, že bude Gerardovými očimi.. vyznělo to spíš jako kdyby se mu vysmál.. zaslechl jsem v jeho tónu lítost a nadřazenost.
Kdyby Gerard viděl, žádnou nadřazenost by jsem v jeho hlasu určitě neslyšel.
Gerard je silná osobnost.. je dost citlivý a hodně nad věcma přemýšlí, ale to je prostě kým on je.. když jsem ho viděl poprvý, připadal mi jako ztělesnění dokonalosti.
Jak tak seděl na tom gauči a já si ho nenápadně prohlížel, uvědomil jsem si, že nikoho krásnějšího už v životě neuvidim. Bílá, dokonalá pleť, která působila ještě světleji díky tomu, že na sobě měl jen černé oblečení, které na něm viselo.. rozcuchaný mop vlasů a nečitelný výraz na tváři, kterou z půlky přikrývali sluneční brýle.
V tu chvíli pro mě byl bezchybný.. naprosto dokonalý, bez jediné chybičky, obdivoval jsem ho, ale neměl tušení jak se k tak krásné bytosti, které jsem nemohl ani říkat člověk, protože na člověka působil až moc čistě.. chovat.
A tak jsem zjistil, že je slepý a můj názor na něj se vůbec nezměnil, protože jenom to, že nedokáže vidět, neznamená, že je méně než já a já mu dal najevo, že jsme si vyrovnaní tím, že jsem ho obejmul. I když to bylo kvůli tomu, že jsem měl radost a byl vděčný za práci, pořád jsem ho objímal i kvůli tomu, aby si uvědomil, že mezi námi je rozdíl, to ano, každý je jiný, ale že ten rozdíl není kvůli jeho očím a on si to uvědomil, protože kdyby jsem si myslel, že je podřadnější než já, neobjímal jsem ho asi den potom co jsem ho poznal.
Když jsem s nim začal trávit čas a zjišťovat o něm hodně věcí, uvědomil jsem si, že má chyby.
Má chyby, ale ty chyby ho nepoznamenali ve špatném smyslu. Tyhle chyby mu sluší.. to, že nad věcma hodně, ale opravdu hodně přemýšlí značí o jeho inteligenci a citlivosti..
Uvědomil jsem si, že má chyby a tak jsem ho začal milovat.
Ukázal mi, že má nízké sebevědomí a tak jsem ho donutil mi ukázat oči a v naprostém ohromení z krásy, kterou jsem uviděl, jsem mu řekl, že jsou překrásné a že ho vystihují a tak jsem mu sebevědomí, alespoň malinko zvýšil. Všechno co udělám pro něj má cenu, proto si nemůžu dovolit udělat ani malinkou chybu, Gerard je všímavý a jedna chyba by mohla všechno zničit.
A Bert udělal víc, než malou chybu.
Bert Gerarda znemožnil, ubral mu na sebeúctě, sebevědomí a sebedůvěře najednou a to Gerard neodpustí.
Gerard nikdy nedává druhou šanci.. nikdy.
Znemožnil ho před lidmi a donutil lidi vidět Gerarda jenom jako slepce, protože ho v jiném světle neviděli a první dojem je nejdůležitější. Chci aby Gerarda viděli tak, jak ho vidím já.. jako krásnou bytost sedící na gauči s hlavou mírně nakloněnou, nečitelným výrazem a hodně příjemnou aurou. Chci aby slyšeli jak moc příjemný jeho hlas dokáže být a jak moc jeho slova dokázou zasáhnout přímo do srdce a donutit člověka chytnout se za hlavu, protože mu nedává smysl, že ho to nenapadlo před tím, ale Bert tuhle šanci vzal, zmačkal a hodil do koše.
ČTEŠ
Take Care of Me (Frerard)
FanficNebudu vám nic prozrazovat, pokud chcete vědět o čem to je, přečtěte si to.. V tomhle příběhu se objeví sex a sprostá mluva. Pokud se vám nelíbí číst o homosexuálech, vypadněte a už se nikdy nevracejte, protože mám alergii na homofobi. Nebude to š...