Adevarul

56 13 1
                                    

Restul orelor au decurs obisnuit,neavand parte de niciun eveniment.Cand am ajuns acasa,am simtit un miros ciudat. Din fericire, era mama care arsese mancarea. Un semn clar ca era in continuare afectata de evenimentele ce avusesera loc.
Dupa ce inchid usa si imi las ghiozdanul ma indrept spre bucatarie,aceasta fiind inundata de un fum gros:

-Jessica,tu esti?
-Nu,mama,este un hot care are cheia de la intrare; ii raspund eu pe un ton plictisit .

Aceasta se uita rautacioasa la mine ridicandu-si o spranceana. Rusinata de mine,imi atintesc privirea in podea.

-Cum a fost prima zi de scoala? Ma intreaba mama.
-Destul de bine,nu am avut parte de nimic deosebit. Dar ziua ta cum a fost? Vad ca ai facut rost de o noua reteta delicioasa.-arat spre mancarea de pe aragaz.-
-Da.Imi raspunde aceasta cu un zambet larg.
-Crezi ca ar trebui sa comandam ceva de mancare ?
-Da,ce preferi?
-Pizza.

Dupa ce a facut comanda, eu m-am dus in camera mea sa imi fac temele care erau putine. Dupa ce le-am terminat m-am intins in pat cu castile in urechi si ascultam muzica.Dupa aproximativ o ora de cand m-am pus in pat a venit comanda de pizza si ne-am asezat la masa.
In timp ce mancam mi-a venit proasta idee sa o intreb pe mama care este motivul despartirii de tata.
-Mama,tot nu mi-ai spus de ce tu si tata ati hotarat sa va despartiti.Ma uit la ea care se oprise din mancat si se uita la mine cu o privire care nu mai avea nicio urma de viata.
-Credeam ca acest moment nu o sa vina atat de repede,spune mama care isi pierduse vocea pentru o clipa. Aceasta trage aer in piet si incepe sa imi povesteasca:
-Inainte sa te intorci tu de la scoata,tatal tau a venit de la birou si a intrat in dus,atunci a sunat telefonul lui am raspuns si din nefericire era Roxana(colega de serviciu)care zicea ca este foarte multumita de performantele lui la pat. Nu a apucat sa termine si am inchis dezgustata.Cand a iesit tatal tau din dus m-a gasit pe pat plangand in hohote. Se pare ca aceasta a avut o relatie cu Roxana de 2 ani.

In ochii mamei se putea distige durerea creata de o inima franta si de tradare.Am hotarat sa nu o mai chinuiesc cu toate intrebarile mele.

-Gata,mama,nu mai plange! Totul o sa fie bine.

Ii dau rola cu servetele si o iau in brate nevrand sa ii mai dau drumul. Lacrimile ii patau obrajii incontinuu si ma simteam din ce in ce mai prost pentru ca ii reamintisem de cele intamplate si pentru ca rasucisem cutitul in sufletul ei ranit.
Dupa ce am reusit sa o linistesc,m-am dus in camera mea si m-am asezat in pat. In timp ce stateam si ma uitam la tavan simteam cum imi creste tensiunea si ma umplu de nervi.Oare tatal meu s-a gandit vreodata la cat rau face cu toate actiunile lui de adolescent fara pic de creier?! Ma intreb daca regreta alegerile stupide pe care le-a facut?Din punctul meu de vedere,mama nu merita tot ceea ce i s-a intamplat. Dar, poate asa este mai bine. Cine stie ce ne aduce viitorul.

Vantul schimbariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum