Öncelikle Merhaba. Röportajıma katıldığınız için teşekkür ederim :) Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Cokyazanyazar; Ben teşekkür ederim. :) Ben... Kırıldıkça kırmak isteyen, beceremeyen kız çocuğuyum. Kalemin sayfada bıraktığı iz, hançerin sırtta bıraktığı yara, kelimlerin ruhda bıraktığı kambur...
Derin duyguları olan birisiniz.Bu zaten cümlelerinizden belli oluyor.Peki bana biraz kitabınız olan HÜSN-Ü AŞK'ı anlatır mısınız?
Cokyazanyazar; İslamî bir aşk hikayesi. Adı güzel adam ve gül kokulu kadının hayat mücadelesi. Rıza yolunda çektikleri cefa. :)
Oldukça merak ettim bu kitabı.Hatta birazdan başlayacağım :) Size dönelim biraz.. en sevdiğiniz renk nedir mesela?
Cokyazanyazar; Siyah ve mürdüm rengi.
Pekii,yapmayı en çok sevdiğiniz şeyler nedir?
Cokyazanyazar;Yazmak.
Yazarken neler hissedersiniz ve neden yazarsınız?
Cokyazanyazar; Ruhumu kelimelere döküyorum. Neden yazarım... Galiba bana yaşam enerjisi veriyor yazmak.
Peki. Wattpad ile nasıl tanıştınız? Ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
Cokyazanyazar;Birinden duydum. Zaten kelimelere hep bir ilgim vardı. Neden olmasın dedim, yazdım. Şu ana kadar sildiğim dört hikaye var. Teker teker kendimi geliştirdim, kelime haznemi genişlettim ve son durum Hüsn-ü Aşk.
Cümleleriniz oldukça asil.Yazımınız profesyonel.. bir kitabevi ile anlaşmayı düşündünüz mü? Veya eğer bir kitabevi anlaşma yapmak istese kabul eder misiniz?
Cokyazanyazar; Teşekkürler :) Hayır,düşünmedim ve hayır,kabul etmem.
Ben sizi birgün hayranlarınızın kitaplarını imzalarken görmeyi çok isterdim doğrusu :) Son olarak,okuyucularınıza söylemek istediğiniz birşeyler var mı ?
Cokyazanyazar; Ay, düşünsene onlara sımsıkı sarılıyorum. Yok, onları ne kadar sevdiğimi biliyorlar bence. Çok, çok çok! ❤︎
Röportajıma katıldığınız için teşekkürler cokyazanyazar :) yeni kitaplarda sizi görmeyi çok isteriz,görüşmek üzere :)
Ah,ben teşekkür ederim :* İnsallah kuzum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
RandomTanınmamış yazarlarla yapılan röportajlar :) Sizde kitabımızda yer almak isterseniz,mesajınızı bekliyoruz:)