BÖLÜM9:İLK ÖPÜCÜK

527 25 10
                                    

"Arkadaşlar kısa oldu ama uzun zamandır yazmadığım için yazayım dedim umarım seversiniz... iyi okumalar"

Harry “Yarın okulunuz için kayıt yaptırırız ve oradaki işimiz bitince alışverişe gideriz” dediğinde şok olmuştum kekeleyerek “Ye…yeni okul mu” dedim bu sefer bana şaşırmış gözlerle bakan insanlarla karşılaştım. Louis araya girerek “Yoksa istemiyor musun?” diye sorduğunda “Yo hayır tabiî ki devam etmek istiyorum ama sadece birazcık şaşırdım da” dedim bir çırpıda. Sora onlar kendi aralarında sohbete dalmışlardı yine. 

Birkaç saat konuşmalarına kulak asmadım taki salonda sadece ben ve o kalana dek. James bana ne diyeceğini bilmezcesine bakarken ben öfkemin kurbanı olup ayağı fırladım.

Tam merdivenlere yönelmişken beni kolumdan tutup kendine çevirdiği anda bitin vücudumun kontrolünü yitirmiş gibiydim. Aramızda mesafe yoktu ve ben onun karın kaslarını hissediyordum. Kafamı kaldırıp ona baktığım anda pişman olmuştum dudaklarımızın arasında en fazla bir milim vardı. İçinde bulunduğum durumu fark edip ondan uzaklaşarak kapıya yönelip evden çıktım.

Peşimden gelip beni tekrar kolumdan yakalayıp kendine çevirme zahmetinde bulunmadı “Derdin ne senin?” dediğinde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü “Derdim mi ne sen ne  dediğini biliyor musun? Önce bana herkesin içinde bağır ve sebebini hala bilmiyorum ki bu beni çileden çıkarıyor” diyip ondan kurtuldum. Adımlarımı tam sıklaştırmıştım ki bu sefer bileğimden tutup kendine çekti “Ne…” derken dudaklarıma yapıştı.

Hayatımda ki ilk öpücüğümü aldım diye sevineyim mi yoksa bu zorla oldu diye üzüleyim mi bilemedim. Her neyse, onun dudakları dudaklarımı ustaca öperken ben sadece durup olayları akışına bırakıyordum ki dudaklarını dudaklarımdan hiç ayırmadan beni  kucağına  alıp eve soktu. Ben onun kucağında daha rahat bir pozisyona geçip ayaklarımı beline sarıp ona karşılık vermeye başladım.

Hiçbir şeye aldırış etmeden kendimi onun-tahmin- odasında buldum. Beni yatağa yatırıp üzerime çıktığında hayattan kopmuş gibiydim. Üzerime eğilip burnuma ufacık bir öpücük bırakıp yanıma uzandı “Hadi yatalım yarın yorucu olacak senin için” dediğinde gözlerimi yummuştum ki “Ne şimdi ben seninle birlikte mi…” derken bağırmıştım ve sonrada susup yatağa sindim.

“Evet benimle bu gece uyuyacaksın” diyip kollarıyla ahtapot gibi belimi sardı ve benim bedenimi kendi bedenine yasladı. Ne çabuk yumuşamıştım ben ya ama olsun hiç bu kadar mutlu olmamıştım. İnanamazsınız ama hiç uykum yokken göz kapaklarım ağırlaşıp kapandı…

AŞK BENİ ÇAĞIRDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin