22

785 98 10
                                    

Vote unutmayın please :D
----------------------------
Harry Styles
"Angie kalk artık!" diye bağırdım ayaklarımı sürüyerek odasının önünden geçerken. Merdivenlere ilerleyip mutfağa indiğim sırada evin yemek koktuğunu farkettim. Mutfaktaki Angie'nin yanına ilerlerken Angie beni gördü ve koşup üzerime atladı.
"Günaydın Herrie!" diye de kulağıma bağırmayı ihmal etmedi. Bir hayran ve idolünün aynı evde yaşaması idole ızdırap verirken hayrana cennet günlerini yaşatabilir tabi. Angie'nin yoğun ilgisinden sonra üzerimizi giyindik ve akşam gideceğimiz kıyafetleri yanımıza alarak partinin yapılacağı mekana gittik. Burası daha çok kır düğünü yapılabilecek bir yerdi fakat yeşillik çok olduğu için parti için en güzel yer yine burasıydı. Şehri neredeyse tepeden izleyebiliyorduk ve ışıklandırmalar sayesinde burası olduğundan daha güzel görünüyordu.
"Parti için neden burayı seçtiniz?" diye sordu Angela etrafı incelerken.
"Temiz, açık hava ya beynine oksijen gitsin diye." dedim gülerek.
"Herrie sen telefonda daha kibardın. Çıkar telefonunu Whatsapp'dan konuşacağız." dedi pantolonumun ceplerinde zorla telefonumu ararken. O sırada arkadan Louis ve Liam'ın seslerini duyunca Angie olduğu yerde kalıverdi. İçimden saymaya başladım. Bir, iki, üç, dört, beş, altı... Ve Angela ikisinin üzerine doğru çığlık atarak koşmaya başladı. Üzerlerine atladığında Liam habersiz yakalandığı için yere düşerken Louis ve Angela kafalarını çarptı. Ben olanları kahkahalarla izlerken üçü birden küfrediyordu. Angie mutluluktan küfrediyordu o ayrı mesele. Angie birden bağırmaya başlayınca etrafı dekore eden adamlarda bize bakmaya başladı.
"Liam please follow me ilysm. Louis please follow me ilysm. Liam please follow me ilysm. Louis please-" derken ağzını kapattım. Louis Angie'ye gülmeye başladı.
"Tamam kullanıcı adını söyle." drdi telefonunu çıkaran Liam. "IkissingNiallBitches31" dedi Angie gülerken. Çocuklarda olayı çakmış gülmeye başlamışlardı. Louis kafasını telefondan ilk kaldıran oldu.
"Su tabancamı çalan da sendin değil mi?" Angie memnuniyetle kafasını salladı.
"Harry'nin altın sarısı botlarından birini de çaldım ve bundan gurur duyuyorum. Şampuanınızı da çalmıştım." dedi. Sonra yere oturduk ve dördümüz muhabbet etmeye başladık.

Niall Horan
Harry'nin evinin önüne geldiğimde yedek anahtarı bulup evin içine girdim. Çocuklar Harry'nin evine gitmemi söylemişlerdi ama Harry evde değildi. Stüdyodadır diye düşünüp mutfağa gittim. Atıştırmalık alıp oturma odasına geçtiğimde Angela'ya mesaj atmam gerektiğini düşündüm. Günlerdir ona mesaj atıyordum fakat cevap vermiyordu. 1 haftadır görüşmemiştik de. Yalnış birşey söyleyip söylemediğimi anlamak için tüm konuşmalarımızı yeniden okudum ve yeniden mesaj attım.

Ben: Angela beni endişelendiriyorsun (17.49)
Ben: Cevap ver artık (17.49)
Ben: Birşey mi oldu? (17.49)
Ben: Sağlığın mı kötü? (17.50)
Ben: Artık benimle konuşmak istemiyor musun? (17.50)
Ben: Artık beni sevmiyor musun? (17.51)
Ben: Ayrılmak ister misin? (17.52)

Gözlerime gelen yaşları elimin tersiyle sildim ve yukarıdan yastık ve battaniye almak için ve de üstümü değişmek için yukarıya çıktım. Burası farklı kokuyordu. Kız parfümü kokuyordu. Birilerini uygunsuz yakalamamak için bağırmaya başladım.
"Evde kimse var mı? Çünkü eve bir erkek geldi!" Ama hiç ses gelmedi. Bende rastgele bir odaya girip etrafa bakındım. Burası Harry'nin odasıydı. Üstüme Harry'nin kıyafetlerinden giydim ve yastığıyla örtüsünü aldım. Onun yanındaki odaya girerken bu odada bir valiz olduğunu gördüm. Kurcalamak istemiyordum ama anlaşılan evde bir kız yaşıyordu. Gemma değildi, burası onun odası değildi ama merak ediyordum. Sonunda karıştırmamaya karar verdim ve yeniden aşağı inip Harry'i aradım.
"Alo?" dedi Harry arkasından bir kız sesi gelirken.
"Harry?" diye sordum. Birden kız sesi kesildi ve kısa bir sessizlik oldu. Ne oluyordu?
"Evet dostum buradayım." dedi Harry.
"Hary evinde bir kız valizi buldum ahbap."
"Evimi karıştırma Niall." dedi Harry net bir ses tonuyla. Bu çocuk bugün ters tarafından kalmıştı sanırım.
"Harry sen iyi misin?"
"İyiyim Niall. Ne istiyorsun?"
"Sakin ol Harry. Eve ne zaman geliyorsun diyecektim."
"Eve gelmiyorum Niall. Sana mesaj atacağım yere gel. Çocuklarla oturuyoruz."
"Tamam görüşürüz."
"Görüşürüz." Açıkçası Harry'nin sesini ilk kez bu kadar soğuk duyuyordum. Daha mesafeli gibiydi. Doğum günümü 1 gün öncesinden barda kutlamıştık bu yüzden doğum günümle ilgisi olamaz diye düşünüyordum. Çıkardığım kıyafetlerimi tekrar giydim ve Harry'nin mesaj attığı yere sürmeye başladım.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Beklediğimin aksine burada bir parti vardı ve şimdiden çok sıkılmıştım. Tam 'Daha iyiyim' dediğim sırada aklıma Angela geliyordu. İyi miydi bilmiyordum. Annesine de ulaşmaya çalışmıştım fakat açmıyordu. Ben boğazıma gelen yumruyu göndermeye çalışırken sırtıma bir el dokundu. Kafamı çevirdiğimde Liam'ı gördüm. Sahneyi işaret ediyordu. Kafamı sahneye çevirdiğimde Harry'i gördüm bana bakıyordu. Elinde de mikrofon vardı.
"Evet, doğum günü çocuğu da aramıza döndüğüne göre sırada doğum günü çocuğunun hediyesi var." dedi sırıtarak. İyi de hediyeleri masaların üzerine koymuşlardı zaten. Kaşlarımı çatıp çıkartacakları şeyi beklemeye başladım. Harry sahnenin arka tarafına gidip arkasına saklayarak birşey getirdi. Çıkartacağı şeyi beklerken içkimden bir yudum aldım. Harry birden çekildiğinde karşımda beliren kişiye baktım. Aman Tanrım!
----------------------------------
Kötü bölüm oldu da az sonra hemen yb yayınlıcam ondan azıcık meraklanın istedim snsndj Gelen güzel yorumlarınız için ve voteleriniz için çok teşekkür ederim ^_^

Whatsapp (Niall Horan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin