EPISOD 1

123 6 0
                                    

Di kolej,

"Tiffany......."jerit Yoona.

"Ada apa jerit jerit panggil nama aku ni.Aku belum pekak lagilah.."

"OMG Tiffany chinguku,cepat ikut aju.Semua pelajar perempuan kolej ni tengah ambil gambar selfei dgn senior Jung Kook.Mereka siap mintak autograf lagi dgn Jung Kook yg kacak gila tu."

"Betuk ke ni,kau ni kenapa tak cakap kat aku awal awal  lagi.Dah jangan buang masa,jom kita gi terjah senior Jung Kook tu!!"

"My lovely Jung Kook,we will be coming..."jata Yoona dan Tiffany.Mereka terus berlalu pergi.
                    *    *    *    *
"Jung Kook oppa,kahwinlah dgn saya.Saya rela jilat kaki awk yg comel tu.Kahwinlah dgn sayaaa......."jerit perempuan perempuan gedik yg sedang menarik tangan Jung Kook ke kiri dan ke kanan.

"Jung Kook oppa......Jung Kook oppa.....oppa!!!"

Jung Kook diibaratkan bagaikan seorg putera kacak yg menjadi rebutan ramai.Dia tdk mempunyai peluang sedikit pun utk melepaskan diri.
                    *    *    *    *
"Ramai giler org.Macam mana nk selfei dgn Jung Kook oppa."rungut Tiffany.

"Kau janganlah risau.Kita rempuh je minah minah ni.Menyenak je."balas Yoona.Dia terus mengeluarjan telefonnya utk mengambil gmbr Jung Kook.
                    *    *    *    *
"Alamak.....Jung Kook dah larilah.Cepat kejar dia sampai dapat.Jangan bagi terlepas!!!"jerit mereka yg bagaikan org gila.Mereka terus mengejar Jung Kook.

"Obses betullah diorg ni.Sampai kejar Jung Kook bagai.Aku pun minat Jung Kook.Tapi taklah obses mcm mereka.Aku tak kesah pun,asalkan Jung Kook masih bertakhta di hatiku."monolong Tiffany sorang diri

"Mana Yoona??"

"Mungkin dia tengah kejar Jung Kook.Biarkan jelah,baik aku masuk kelas.Lagi pun dah lambat ni."Tiffany mula mengorak langkah meninggalkan tempat tersebut.
                 *    *    *    *
Tiffany kehilatan sdg menuju ke arah kelasnya sambil bibirnya terkumat kamit menyanyikan lagu XOXO-exo.Tubuhnya yg kurus lampai digerakkan mengikut rentak lagu.Dia bagaikan berada di dlm alam muzik yg mendamaikan jiwa wanitanya.

Di belakang Tiffany,kelihatan sesusuk tubuh sdg meluru laju ke arahnya.

"Bukkk!!!"Tubuh Tiffany dirempuhnya sehingga dia hampir hampir terjatuh.

Bersambung....

Harap chingu semua suka cerita ni.teruskan mengundi yerrr.....

LOVE ME RIGHTWhere stories live. Discover now