25-Büyücülerin Tarihi

4.5K 261 10
                                    

Yazar'ın Ağzından...
Star onu kurtarmıştı. Aslında diğerlerinide çağırmıştı. Spark, Jackson ve Nick. Bu sefer gerçekten de öldüğünü düşünüyorlardı. Çünkü 5 haftadır hiçbir harekettede bulunmuyordu Fire. O ölebilirmiydi ki? Bu kadar kolay? Bunu siz düşünün. Çünkü o Ölemez. En azından bu kadar kolay Ölemez!.... Fire yavaşça kıpırdanmaya başladı. "Yardım... Star, anne?" Diye sayıklıyordu. Düz, sarı saçları yüzünün önüne gelmişti. Titreyerek uyandı. Gözlerini ilk ışığa alıştırmaya çalıştı. Ardından saçını yüzünden çekti. Derin nefesler aldı. O sırada içeriye Nickler gelmişti. Fire'i böyle görünce hemen yanına koşmuşlardı...
FİRE'NİN AĞZINDAN...
Uyandığımda kendimi boğuluyormuş gibi hissetim ilk an. "İyi misin!" "Öldüğünü sandık?" "Bizi çok korkuttun" "kardeşim.." star bunu söyleyince herkez ona dönmüştü. "Sen kimsin ki?" Diye sordu Jackson. "B-bu Star. Lanetli. Ama laneti kaldırdım. Ayrıca benim ablam" dedim sesizce ve yavaşça. "..." Herkez susmuştu. "B-büyücüler hakkında Bilgi almam gerek" dedim. "Tamam bekle bir iyileş" "hayır hayır bekleyemeyeceğim." Dedim ve ayağı kalktım. Nick ve Star hemen beni tuttu. O sırada beraber çarpıştılar ve üst üste düştüler . Nick Star'ın gözlerine Star ise Nick'in gözlerine bakıyordu. Spark ve Jackson yanıma geldi. "2 tane aşk böceği çıktı başımıza!" Dedi spark. "Siz nesiniz?" Diye sordu Jackson alayla. Ben ve Spark ona 'bittin oğlum sen! Bittin. Mezarını kaz lan sen!" Bakışı atıyorduk. Tabi çocuk hemen koltuğa sindi. Bende barbie- tamam lan sustum vurmayın s.s. "Öhöm öhöm. Kalkarsanız.." Dedi Spark. Tabi ikiside utançdan göküşağı gibi renk değiştirmeye başladı. Ayağı kalktılar. "Fire. Dikkatli ol. Ama Bizim orada bir kütüphane var. Annenlere gitt. Onlar sana gösterir. Ama çabuk gel" dedi Spark. Kafamı salladım. Star'a sarıldım "dikkatli ol bücür" dedi. Ona yüzümü buruşturarak baktım "sensin o!" Dedim ve Nick'e sarıldım. "Dikkatli ol.." Dedi sadece. Sonra jackson ile sarıldık. "Dikkatli ol abla" dedi alyla. Güldük. Sonra spark'a sarıldım. "Dikkatli ol aşkım" dedi ve bir anda dudaklarıma yapıştı. Herkez "ooo" gibi sesler çıkarıyordu. Kısa bir öpücükten sonra geri çekildi. Utanmıştım. "p-peki, Görüşürüz" dedim ve ışınlanma gücümü kullanarak eve gittim. Veya kısaca saray. Herneyse! Odamda ışınlandım. Kapıyı açarak annemin odasına girdim. Kan içiyordu! "Anne?" Diye sesizce konuştum. Hemen bana döndü. "Kızım!" Dedi ve bana sarıldı. "Babam nerde?" "O Dark ile eğitimde" dedi. "Anne sana birşey anlatmam gerek deidm ve başımızdan geçen herşeyi anlattım..... "Pekala. Beni takip et!" Dedi. Kafamı salladım. Melez hızı annem vampir hızı ile aşağıya indik. Ardından bir kapıya girdi ve merdivenleri inmeye başladık. Biraz indikten sonra siyah bir kapı çıktı karşımıza. Annem "tarih, bilgi ve güç" dedi ve kapı açıldı. İçerisi çok büyük bir kütüphaneydi. "Burada vampir, kurtadam kısaca herşey hakkında bilgi bulabilirsin." Dedi annem. Kafamı sallayıp içeriye girdim. 3'üncü rafta "Büyücüler ve tarihleri" yazıyordu. Oraya yönlendim. Elime gelen ilk kitabı aldım. "Büyücüler hakkında" yazıyordu üstünde. Yere oturup okumaya başladım. " büyücüler ile cadılar çok karıştırılır. Ancak büyücüü ve cadılar birbirinden çok farklıdır. Cadı ve büyücü aynı anlamı taşırmış gibi. Ancak Büyücüler çok kurnaz. Büyücülerin istediği 3 şey vardır. Birincisi GÜÇ dür. İkincisi DÜNYAYI YÖNETMEK üçüncüsü DÜNYADAKİ HER DOĞAÜSTÜ VARLIĞI YOK ETTMEK dir. İlte bu üç şeyi elde edebilmek için herşeyi yaparlar. Sınır tanımazlar. Ölümlülerin aklını karıştırmayı, korkutmayı severler. Bir yaratığı çok çabuk öldürebilirler... İlk büyücüler 'Isen' ve 'lishen' dir. Bu iki büyücü, büyücülüğün soyunu devam ettirmiştir. Dünyada yaklaşık 1000 kadar Büyücü vardır. Kurtadamlar dolunayda onlar ise YENİ AY da Öldürme isteği ile dolarlar. Tıpkı bir kurtadam gibi olurlar. Sadece Büyüleri kontrol altında olmaz. Yanlış şeyler yapabilirler." İlk sayfa oldukça ilgimi çekmişti diğer sayfaya geçtim...
____
Kısa oldu ama. Bu bölüm sadece biraz Büyücüler veya benim oluşturduğum büyücüleri anlamanız içindi. Zaten diğer bölüm daha uzun olur herneyse. Sizi seviyorum. Voteler ve okunmalar için çook teşekkür ediyorum. Ne yapsam az! Bu arada multide resim var. O 1023 yazısı ise büyücülerin doğduğu tarih yani ilk büyücüler.... Neyse bb 😍😍☺️😊😊😍😘😘😉😍

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin