Cafeye gelince direk manzaralı masa aramaya başladım .
"Ya manzaralı masa yok mu ?"dedim sıkıntıyla .
"Var ya ! Hem de çok güzel bir manzara , ben !" Dedi . Oflayarak cam kenarında masa Seçtim .
Yanıma gelip sandalyemi çekti ve beni oturttu . Ona gıcıklığıma her yaptığına ofluyorum . İki tane kahve söyledik ve oturmaya başladık . Hep birşey söyleyecek olup da susuyor . Kahvem gelince rahatlayarak bir yudum aldım .
"Konuş yoksa gideceğim !"dedim elimi hafifçe masaya vurup . İçime mafya kaçtı .
"Bizim yine birleşmemiz gerek . Bak biliyorum sen beni sevmiyorsun ben de seni . Ama sen kendini nefret ettiresiye kadar devam etmeliyiz . Yaptıklarım içi-"
"Ben seninle asla birlikte olmam !"
"Niye ? Biz birbirimizi sevmiyoruz ki . Senin derdin ne ? Yani tek yapacağın biraz daha bizimkilere dayanmak ! Anlamıyorum seni sanki gerçekten sevgiliymişiz de bana trip atıyor gibi davranıyorsun . Ama ben seni sevmiyorum . Biz diye birşey olamaz !"
"Belki sonra düşüneceğim ama kafamı toparlamam gerek ."
"Serenay sen neden kendini benim gözümde bu kadar büyütüyorsun ? Sen ve ben ancak arkadaş olabiliriz . Artık bana sevgilin gibi trip atmayı bırak ve anlaşmamızı sürdür . Sana 2 gün lütfen iyi düşün !" Dedi . Göz yaşlarımı zor tutarken magazinin buraya geldiğini gördüm .
Tam kalkacakken Hilmi bileğimden tutup geri yerime oturttu ."Şimdi şov zamanı Sero ! Hadi seç ."dedi . Benim sevgililik veya değil olduğumuzu nasıl yansıtacağımı soruyordu resmen . Bir nefes verdim ve elimin tersiyle fark ettirmeden göz yaşlarımı sildim .
"Serenay hanım , Hilmicem bey !"diye gelmeye başladılar . Kendimden emince onlara döndüm . Tabii ki sevgili değiliz diyeceğim . Telefonuma gelen mesajla dikkatim dağıldı . Hemen mesaja baktım .
"Sende Hilmicem'i benden alacak cesaret var mı küçük sıçan ? Bence daha da rezil olmadan çekil yolumdan !
-Duygu "Sinir kat sayım artarken birden kararımı değiştirdim . Kimse benimle böyle konuşup bana cesaretsiz diyemez ! Yüzüme sinsi bir gülümseme takındım . Magazine oynayacağım !
"Ayrıldığınız haberleri doğru mu ?" Diyen muhabire kendimden emince cevap verdim .
"Biz Hilmicem ile birbirimizi çok seviyoruz . Bizi kimse ayıramaz ! Lütfen böyle Saçma haberlere kulak asmayın !"
"Peki Hilmicem bey sizin başkasından bir çocuğunuz olacağı haberi doğru mu ?"
"Tabii ki hayır ! Herkes mutluluğumuzu kıskanıp Saçma haberler yayıyor ."dedi . Gülümseyerek arabaya bindik .
Hilmicem'in yüzünde gülümseme varken ben hala kendimi çok kötü hissediyorum . Evet hırslanmışım , Duygu bana çok kötü laflar edip sinirimi bozdu ama ; Hilmicem de bana asla birbirimizi sevemeyeceğimizi , asla birlikte olamayacağımızı söyledi . Ne yapacağımı bilmeyerek yola bakıyorum .
"Bu eskisi gibi olduğumuzu mu söylüyor ?" Dedi Hilmicem .
"Dediğin gibi biraz düşüneceğim . Ama sen de bebeğinin annesine sahip çık . " dedim zaten gelmiş olduğumuz için arabadan indim ve hızlı adımlarla eve girdim .
Bir kahve daha yaptım . Belki hata yaptım ama ben de hata yapabilirim .
Hilmicem ile sevgili olup Duygu ile mi savaşacağım ?
Yoksa herkesi ve aşkımı boşverip hayatıma devam mı etmeliyim ?Oyunun zor kısmı başlıyor ...
Yine been ! Arkadaşlar Başımda bir Sürü dert var . Okullar başlıyor ve ben bu sene okulumun verilen ödevlerini yapmak , yeni formayı almak ...
Okullar başlayınca bu kadar sık yb gelmeyecek . Haftada iki veya üç tane gelir .
İnşallah beğenmişsinizdir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Aşk (hilser)
FanficZengin ve varlıklı bir ailenin şımarık çocuğu Hilmicem . Hilmicem'in platonik Aşkı ve hikayenin güzel kızı Serenay . Ve bu Aşkı bir araya getirecek sürpriz olay ! -hikaye tamamiyle hayal ürünüdür .