BÜYÜK YUZLESMEDE MUTLU SONNNNN

26 6 0
                                    

Yarın bazen bir umuttur insanda..
Çaresiz bakışları bağlar birbirine. .hersey güzel olacak diye söz verirsin kendine. .
Cemre daha dün dayısı ve yengesini uğurladı. .şimdi ise annesi erkenden kalkıp bizim gitmemiz lazim diye tutturdu. .
Canı hep ayriliklarda yaniyordu. .biliyordu annesiyle her zaman konusacagini ama çocuk kalbine söz geciremiyordu. .Bu yara çemreye babasından Yadigar di..
Anne ya biraz daha kalsaniza. ..
Ben kardeşime ve sana doyamadim. .diye yaramaz kız çocuğu gibi mizirdiyordu.
Annesi de ona gorumluge doyumluk olurmu güzel gözlüm ben seni bin sene görsem bi dakika olur.daha fazla istersen siz gelin güller diyarında tatil yapalım. . ''Telefon acariz biz anne dedi. Kaanda çok seviyordu kaynanasını. ..
Veda zamanı otobüs gelmişti. .
Efe valizleri yerleştirdi. .
Cemreye sarıldı.'' Islerini hallet yine gel ''yegenlerin seninle vakit gecirmeye bayılmış. .
Özellikle toprak bey aslan dayım benim çok ozlersem gidicez diye başımın etini yedi.tamam dedi efe annesi kesin gitmek için beni bahane etti derken ..yolcular için son çağrı geldiğinde acele edip yerlerine oturdu her ikisi de uzaklasincaya kadar hava, toprak, şu. .el salladı. ..
Cemre gözden kaybolan otobüsün arkasından eşine sarılıp ağladı. .
Gözyaşı ni onun omzunu islatarak rahatlamak istedi. .
Kaan elini sımsıkı tutup 'hadi aşkım daha çok erken eve gidip biraz daha uyuyalim mı.
Zaten mesai basliycak az kaldı sen ve çocuklarım çok değerli hazinemsiniz. .
Lütfen artik sen de geçmiş te değil gelecek te bu mutlu aile tablosuna sahip çık. .olur deyiverdi. Onunda tek istediği buydu. ..
Eve geldiklerinde Cemre çocuklara tablet yerine bir kağıt, kalem verdi. Herkes babanizla benim resmi mi cizecek şimdi süre başladı. .
Diye öğretmenliği ni konuştuğu Cemre. .
Sıra geldi koca bebeğe diye odaları hızlıca geçti. Yatak Odası nin kapısı kapaliydi.
Usulca girdi baktı.sevdicegi çoktan uykuya dalmış..
Hatta yorgunluktan horlamaya başlamış. .
Kaan diye en Cilveli seslendi. .
Duymayinca yastığı kulağına tikadi. .
Yok yok bu böyle olmayacak diye burnunu sıktı. .
Kaan o anda çakal uykuda gibi cemrenin elini tutup demek sen beni uyutmadin. Hatun bunun bir bedeli var. . Hem borcunu öde diye eşini kendine çekip dudaklarını yıllardır suya hasret çölde kalmış bir bedevi gibi somurmaya başladığında Cemre ona karşılık veriyor ..
Kendilerine bulutların üstüne merdiven kurduruyordu bu duygu. .tek beden olmak ve soğuk davranmamak ...
Onlar da ten uyumu vardı. .
Hep mutlu bir evliliğin sırrında bununda payı coktu. .Cemre en çok kolunda uyumaya bayilirdi. Bu sol taraf ta ne varsa benim derdi. .aşık olduğu adam la nasil tanistiklarini düşündü. .gülerken kaana yakalanmıştı. .
'Şöyle bakalım tatlı Cadı ne geldi aklına. .hiçccc aşkım diyecekti. Seninle nasil tanistigimiz. ...
Hımmm anlat bakayım da ben de guleyim. ..
Tamam ama bir şart la sen de o gün ne vardı üzerimde onu bileceksin ..diye iddaa tahmini yaptık. ..
Başlıyorum fakat gülme yoksa o dudaklarını bir daha opmem.
Iyi başla böyle ağır ceza olur mu! !!!!
Biz seninle ilkokul dan beri birbirimizi tanıyoruz yani ben senden ayrı bir sınıf ta olsam da teneffüs te kızlar la kovalamaca oynarken sacima Kum atman yada gıcık sesler çıkarıp merdiven den beni ittirmen yada ne bileyim o zaman çok masum oluyor hersey. .ben de kazandığım madalyalarla dikkatini cekiyordum herkesin. .
Biz orta okulda ayrıldık o şehirden annem beni büyük mücadele sonunda ancak alabilmis yanına. .
Herneyse aglamadan oraları ışık hızıyla geçip ..o büyük güne gelelim ben üniversite kaydı için kardeşim efeyle dedem bizi çağırdığı için annem de engel koymadi biz olayların yüzünü anlayincaya kadar. .
Derken bankaya harç yatirmaya sıraya girdiğimiz halde uyanık bir kadın benim çok isim var. .
Bana daha çok sıra var benim işimi halledin ne olacak dediğin de benden başka kimse itiraz etmemişti.tam biz kavga ederken seni gördüğümde çok şaşırdım. .bi de tutup kadına teyzeem deyince hay ben böyle şansa diye resmen küfür ettim kadere bak diye. .
Eeeeee sonra dedi. Kaan biyik altı gülerken ..
Tamam anlatıyorum bitircem zaten. .
Orada sen beni taniyinca Semra teyzene sirami verdim. O işini bitirdi gitti. ..
Biz kaldık ben sana okuyup okumadigini soracakken sen de elimde ki kâğıtlara bakıp ..hangi üniversite dedin. Ben de annem hep okumak istemiş ama olmamış bana da cok uygun bir bölüm olunca izmir 9eylul ana Sınıfı öğretmenliği. .
Şimdi sıkı dur bende izmir karşı yakada bir okul ama tip kazandım. O zamanlar bile matematik canavarı gibiydin. .
Maşallah Cemre beni ekle arkadaş olalım. .o sırada efe bütün işleri halledip gelmişti. .
Kaan hemen tanıdı efeyi. ...
Konuşuruz sonra deyip o gün bu gün dur çok sey paylaştık seninle canımın içi diye sanki bir rüyayı sonlandirip. . Şöyle bakalım kaan efendi üzerimde ne vardı diye meydan okuyan disiligle kocasını baştan çıkariyordu. ....
Kaan onun her haline başka gönül vermişti ...
Aşkım şimdi sen de üzerinde kırmızı Kareli bir gömlek altında etekmi yoksa ..tamam aşkım hatırladım cimdikten sonra ..
Altında siyah bir pantolon vardı. .oldu mu bildim mi diye konuştu kaan. ..
Cemre aferin size ödül olarak ne versek diye dudagini buzerken....kapı tiklatildi. .Cemre güldü.:))))
Mutlu son aşkım yaa ben şu minik farelerin yanina gidiyorum. ..
Sen gel cezası büyük olacak bunun diye sakaciktan tehdit ediyordu. .
Güzel gozlusu kuzularinin resimlerini incelediginde hepsi de çok güzel canlarim deyip ucunede ayrı ayrı çikolata verip ödülü kazandiniz ..
Ne kadar güzel bir aile tablosu vardı. Birisi gelip geçmişte ki kullerden savurmasa sakin sıradan bi yaşantıları oluyor du.bir hafta boyunca herkes gayet doğal bir hayat sürdü. Hatta ailecek lunapark'a gidildi. En çılgın oyunları oynadılar. Cemre geceleri düşünceli ve Üzgün ...
Gündüz ise bi o kadar zittina neşeli ve komik. .
Sürekli acaba bunu kaan'a nasil söylerim diye kivranirken kaan omzuna elini koydu. ..

Aşkın Cemre hali!!!?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin