DEADL'NİN AĞZINDAN:
"Abii,gelir mısın?"
"Of ,ne var"
"Dragon'un kanatlarına bu şeyler oluyor"
"Noluyormuş bakiyim"
Eshlin'nin yanına gelince askalsın "bu dağınıklık da ne böyle?"diyecektim.Dragon koymuştur ejderhanın adına.
Zaten İngilizce Ejderha Dragon demek...
Kanatlarından dökülen pullar altından beyaz kanatlar çıkıyordu.İnternetteki efsanelerle ilgili kısımda ilk önce açabileceği ve çalışması için beyaz kanatlar çırmış.Sonra büyür,tekrar pullar dökülür ve altından zincir gibi sağlam deri çıkar Bu dönem hızlı gelirmiş. Yani 1-2 hafta içinde dev büyük siyah kanatlar çıkacakmış.Artık eve sığmıyor ve babamın mirasıyla aldığımız yeraltı odında kalıyoruz.Oda derken neredeyse 100km karelik bir tahliye odasına benziyor.
2 yatak ve zamanlardan oluşan kocaman bir alan vardı.
Galiba bu evre biz insanlardaki ergenliğe benziyordu.
" Ne olmuş yani,çok mu garip"bu hayvanın konuşmasını hala garipsiyorum.Bizde tüneller kazmaya başlamıştık Ne zaman uçmaya gideceği belli olmazdı ve deniz kenarında ortaya çıkarsa insanlar sizce ne düşünür?Aynen öyle...
Bizde deniz kenarının ters yönünde olan küçük bir kaya parçasından uçma alıştırmaları yaptıracağız.
"Ben biraz uçmaya gidiyorum" yor artık.4 yıldır ona bakıyoruz ve şimdi o kalkıp gidiyormu?Yakında başkanlık taşlar şidi bu...
"Hayır,bekle hepsi dökülsün,burada biraz kanat çırp,sonra git"tabiki inatçı 2 kanat çırpıp deliğe girdi.
Önüne kapattığını kayayı itti ve aşşağı daki kayalığa düştü.
Heh śimdi çok güzel!Onu deliğe çıkarmak 2 yılımı alır!
Kayanın üstüne çıkmak için kanat çırptı.Evet!Havalanıyordu!
Kaya uçtu ve uzun bir süre kükredi.Bu ejderhaların derdi ne?
Biraz daha yükseldi ve ileri doğru uçmaya başladı.
" Hey nereye gidi!Aaa!!!"
Kuyruğunu bana dolayı ve bulutların arasına karıştık.
Daha önce sadece Türkiye'ye gelirken uçağa binmiştik.Ve nerdeyse 15 yıl önceydi.Şuan 24 yaşımdayım.Eshlin 20 yaşında.
Sonra aklıma Eshlin geldi ve el salladım.Tabi gördüyse..."Odaya" geldiğimizde şamanlara uzanacağını söyledi.Bende yaına gelip oturdum.Sonra aklıma onu ilk bulduğumuz zamanki bir kâğıt geldi.Notta:
Sevgili Bulucu;
Bir efsane vardır ki peşinden koşmaya korkarsın,
Bir efsane vardır ki kader zorlar seni,bu korkunun peşine,
Ejder bulacak onları,kanatlar gökyüzüyle kavuşunca,
Ruh seni seçti,artık sen ona değil,osana göz kulak olacak,
Yardım çığlıklarını evrenı çıldırtacak...
İşte ozaman anlayacaksın,hiç bu işlere girmeyi en başından istemediğini,sen farklısın...
Aynı onlar gibi,sen onları bulacaksın ve sana acı verenlerin önüne sunacasın.
Onlar,senin gibi korkuyorlar,onlar güçlü,onlar KİNEZİLER...
RUH SENİ SEÇTİ...
RUH SENİ SEÇTİ...
Seni bu yola sürüklemenin niyeti iyi değilde ki,sen bu işi bitirmek için canını hiçe sayacaksın...
İYİ ŞANSLAR,KADER DÜŞMANLARI...
BU yazıyı okuyunca tekrar yutkundum.Bilmeceler aranın iyi olmasına tekrar lanet ettim.Çünkü boyumuzdan büyük işlere kalkışmıştık...
Dedemin verdiği haritada da birşey yazıyordu:
SEVGİLİ BULUCU;
Kanatlar gerçek rengi alınca,gökyüzüyle buluşacak
En hassas noktasında bir dövme oluşacak...
İzi takip et ve bul onları,
Onlar,ejderi ya hayatta tutacak yada zalimce ölüme terk edeceklerdir.
RUH SENİ SEÇTİ.BU KADERİ YÜZÜNE BULAŞTIRMA,
BİLGELİK SİZİNLE OLSUN...
Ne yanı şimdi,bir avuç insan için kaderlerini buna mı bağlı?
Filmlerdeki gibi...
Ama bu işi bitireceğim.
Ertesi gün:
Artık onlar her kimse onları bulacağım.Tabi ki çok kolay olacak,koca Dünyada bulcam onları,ne kadar zor olabilir ki?
Bulmamız gereken büütüün kimliklere ulaşabilecek biri olmalı
Ama şimdi ona ne diyebiliriz ki?Ona "bir ejderha yüzünden bir kaç kişiyi bulunan ve sayın patrona götürmek gerek"
dersem kesin bana hasta derler.Herneyse,biraz dinleniyim dimi??????
B-) :-! :-) :-( ;-) :-P =-O :O :-D :'( :-\ O:-) :-[ :-[
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Takımı
ParanormalTeyzesinin işi sayesinde arkadaş edilen küçük Elif bir arkadaş takımı oluşturarak güçlerini geliştirir ve onların varlığından haberi olan bir efsanevi canavardan kaçmaya çalışırlar.Güçlerini kullanmayı becerdiklerinde onları bekleyen bu tehlikeye gö...