Cu ce naiba sa incep?
Mi-a venit aceasta idee in timp ce inventam o noua poveste, dar mi-am dat seama ca ar fi ciudat daca as face-o, asa ca am gasit o alta varianta de a o scrie.
Pe scurt, aceasta idee de carte are la baza povestile cu dialog. Poate va fi si ceva descriere si naratiune la un moment dat, dar in principiu dialogul predomida.
Pentru cine se intreaba nu este ceva gen ,, comedia " genului dramatic, si nici chestiile alea cu sms-uri. ( Care daca ma gandesc mai bine nu au dialog de fapt, sau da intr-un fel ciudat. E greu de explicat, ok? ).
Dar si mai greu de explicat este ceea ce vreau eu sa fac.
Un fel de ,, oneshot " sau proza scurta cu un singur capitol...
Sper ca intelegeti ce naiba incerc eu sa spun, pentru ca eu da.
Adica, voi face povesti originale. Nu plagiez pe nimeni cand vine vorba de povesti.
Nu stiu cat de originala sunt insa cu aceasta idee de carte. Vreau sa spun ca, nu am mai intalnit carti cu o asemenea tema, deci cred ca e ok, nu?
Deci eu sper sa fiti de acord cu ceea ce vreau eu sa fac. Va voi face o demonstratie cu, capitolul ce va urma, ca sa intelegeti unde vreau eu sa bat de fapt.
Mda, nu mai stiu ce altceva sa va mai spun. Cred ca am spus tot ce era necesar ca sa ma fac clara.
Iar acestea fiind spuse, astept o parere, ceva. Sa stiu ca nu scriu peretilor...Ignorați ultima frază, da? Btw, îmi cer scuze că nu are diacritici, dar e greu de scris de pe telefon. Mda, ignorați și asta...