Takže jmenuji se Natálie a je mi 14 let. Bydlím v malé vesnici. Moc kamarádů nemám jen dvě kamarádky Viky a Elis. A teď něco o tom klukovi jmenuje se Ondra a bydli asi 400 km ode mě ve větším městě a je mu 17.
Jednoho dne jsem u Viky spala a ta hrála jednu online hru. A seznámila se tam s jedním klukem a tak jsme mu napsali jestli bz nešel na skype a on že jo. A tak jsme šli na skzpe a s ním tak byl on. Ondra. Asi jsem se do něj zamilovala už na první pohled jak jsme byli na skype tak jsme si spolu začali povídat. Hodně jsme si spolu rozuměli. Když už jsme šli spát tak mi přišla žádost na facebook a tak jsem se koukla kdo to je a byl to Ondra a tak jsem šla spát až někdy ve dvě ráno.
Druhý den ráno no spíš už dopoledne tak jsem hned šla na facebook a asi ještě spal a tak jsem mu i tak napsala."Dobré ráno " Pak jsem si řekla že jsem mu neměla asi hnedka psát dobré ráno ale to už je jedno protože hned mi odepsal.
"Dobré ráno :)" Bože úplně si dokážu představit ten jeho sladkej úsměv.
" Jak to že nespíš?" Úplně si ho dokážu představit jak vypadá po ránu a ten jeho úsměv k tomu.
"Nemůžu spát kámošova ségra řve -_-"
"Chudáčku :( :D" Já jsem hrozná.
"Neříkej mi tak :( to je hrozný :D"
"Ok no sorry :D a jak se máš?"
" Jde to a ty? Jdete na skype?" Jasně že jo křičel na mě hlas v mé hlavě.
"Jop jen si zajdu do koupelny tak za 5 minut jsem tu a pak půjdem"
Viky se mezitím už oblékla jak jsem si s ním psala. A tak jsem udělal to stejné. Pak jsme šli do koupelny a ještě se nasnídat.Snad stačí pro první část 311 slov, na fotce jsem já
ČTEŠ
Vztah na dálku
Teen FictionAhojte hele jestli se vám můj příběh nebude líbit tak se moc omlouvám je to napsáno popravdě o mě