BEN BAŞAK 21 YASİNDA ÇOCUK GELİŞİMİ OKUYAN KENDİME GÖRE AKILLI VE ZEKİ BİRİYİM.
ARKADASLARİM VE AİLEM BENDEN ÇOK MEMNUNLAR YANİ BEN ÖYLE BİLİYORUM.
ÇOCUKLARI ÇOK SEVDIGIMDEN KÜÇÜKLÜKTEN BERİ HEP ANAOKULU ÖĞRETMENİ OLMAK İSTEMİŞİMDİR.VE ALLAHA ŞÜKÜR İSTEDİĞİM OLDU.MESLEĞİMİ ELİME ALMAYA 1 SENEM KALDİ.STAJLARIM HARİKA GİDİYOR.
ÇOCUKLARLA İLGİLENMEYİ VAKIT GEÇİRMEYİ ÇOK SEVİYORUM.NERDEYSE HER GÜN ÇOCUKLARLA BERABERIM.
MESLEK HAYATIM GAYET GÜZEL AMA ÖZEL HAYATIM ONDAN DAHA DAHA GÜZEL 5 SENEDİR CİKTİGİM BIRi VAR SÖZLENDIK.
HERŞEYİMİZ HAZIR 1 SENE KALDI BEN MESLEGIMI ELIME ALMADAN EVLENMEM DEDIM YAVRUM O DA ONU BEKLİYOR.AYNI FİLMLERDEKİ GIBI ASKIMIZ OLDU .BİZİM MADDİ DURUMUMUZ ÇOK IYI DEĞİLDİ BENDE BU YÜZDEN CAFE DE CALISMAK DURUMUNDA KALDIM.DOĞA CAFE/
SONRA ALİ GELMİŞ ORAYA MÜŞTERİ OLARAK BENDE ONA HİZMET EDIYORUM YANİ DAHA TANISMA FASTLIMIZ OLMADI.BEN ONU GÖRÜNCE DEDİM Kİ TAMAM YA İSTE EVLENECEĞİM ERKEK BUDUR ;)ACABA NASIL ONLA TANISABILIRIM DIYE BİRAZ KAFAMI KURCALADİM.BEN ONA SICAK CIKULATA İKRAM ETTİM. ELIMDEKI KAGIDA FİYATİNİ VE NE ALDIGINI YAZIP MASANIN ÜSTÜNE KOYDUM.AMA O ARADA GÖZLERIMI ONDAN AYIRMIYODUM.O DA BANA BAKMAYA BASLADİ BENDE İÇİMDEN GÜLMEYE BASLADIM.NEYSE YEDI İÇTİ HESABI VERİP GİTTİ.TAM O KAGİDİ ALDIM.BİR BAKTIM BİŞEY YAZIYOR./YARIN SAAT 2:30 TA FLORYA AVM DE SENI BEKLİYCEM KARA KIZ YAZIP NUMARASINI YAZIP GİTMİŞ.ÇOK ŞEKER DEĞİL Mİ YAA :)))