Öncelikle röportajıma katıldığınız için ikinize de ayrı ayrı çok teşekkür ederim.Birlikte bir kitap yazıyormuşsunuz.Bize kısaca kendinizden bahsedip,kitabı birlikte yazma fikrinin nasıl doğduğunu anlatır mısınız?
Melisa; Aslında uzun zamandır istiyorduk. Yakın arkadaş olduğumuz için buluşup yazıyoruz yani sorun olmuyor. Nasıl doğduna gelirsek,dediğim gibi uzun zamandır kurguladık. Üstünden uzun zaman geçti ama yeni yayınladık. Kendimden bahsedecek olursam normal bir kızım aslında.
Ceren; İlk önce konuyu bulduk aslında. Sonra fikir almak için Melisa'ya söyledim. Ve beraber yazmaya başladık. Bende normalim aslında. :D :)
'Normal kızlar' olarak,biraz hobilerinizden bahseder misiniz ? :D
Melisa; Hobilerimin başını kitap okumak çekiyor. Voleybol, basketbol oynamayı seviyorum.
Ceren;Kitap okumak ilk sırada her zaman. Basketbola bir ara çok sarmıştım. Onun dışında yüzmeyi çok seviyorum
Oldukça güzel hobileriniz varmış :) Peki, Eylül ve Bartu nasıl kişilikler? Onlardan biraz bahseder misiniz?
Eylül, hep dertleri olan ama her şeyi içine atan bir karakter. Bartu ise, şen şakrak derdi tasası olmayan ve Eylül'le uğraşmayı hobi edinmiş bir karakter.
Birbirlerine oldukça zıtlar. Birliktelikleri de oldukça farklı olacak gibi gözüküyor.Sizce yazmak ne ifade ediyor?
Ceren;Aslında, yazarken öğreniyoruz da. Bazı şeyleri araştırmak istiyoruz. Yani, yanlış bilgi vermek istemiyoruz. Bizim için güzel olanda bu bence. Hem yazıyoruz, hem de araştırmış oluyoruz.
Melisa;Birliktelikleri farklı olacak evet. Fazla değişik olacak. Diğerine gelirsek : Yazmak çok farklı bir duygu. Cidden yorumlar alınca falan çok mutlu oluyoruz.
Peki ya okuyucularınız? Onlar sizde ne tür bir etki bırakıyor?
Ceren; Yeni yazmaya başladığımız için büyük bir okuyucu kitlemiz yok. Ama tanıtıma gelen yorumlar ve oylar bizi çok mutlu etti açıkçası. Ve onların yorumlarını okudukça daha da güzel yazmak istiyoruz.
Melisa;Okuyucularımız vote verdikçe veya beğendiklerini, birinci bölümü beklediklerini yazınca çok mutlu oluyoruz. Haliyle de daha güzel daha muhteşem yazmak için uğraşıyoruz.
Okunması gereken bir kitap gibi gözüküyor.Benim ilgimi oldukça çekti.Umarım diğer okuyucuların da ilgisini çeker. Yeni kitaplar yazmayı düşünüyor musunuz?
Ceren; Teşekkür ederiz. Eğer aklımıza yeni kurgular gelirse neden olmasın ?
Melisa;İlgini çekmesine sevindim. Teşekkür ederiz. Aklımıza güzel kurgular gelirse yazmaya devam ederiz :)
Peki ya,eğer kitabınız için bir kitabevi tarafından istek gelse ne yapardınız?
Ceren; Bunu hiç düşünmedim açıkçası. Kendi aramızda konuşmadıkta. Muhtemelen böyle bir isteği geri çeviremezdik.
Melisa;Öncelikle anneme danışırdım. Annem yazmamıza seviniyor. Çünkü güzel yorumlar gelince bağıra bağıra evde dolaştığım için kitabı da biliyor haliyle. Hayallerimden biri kendi yazdığım ya da beraber yazdığımız bir kitabın basılması zaten. İnşallah gerçek olur.
Umarım hayalleriniz gerçek olur :)Son olarak, okuyucularınıza söylemek istediğiniz bir şeyler var mı?
Melisa;Sizi çok seviyoruz !
Ceren;Şimdi ki ve gelecekte inşallah olacak okuyucularımız, sizleri seviyoruz!
Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz :) Eğer Hatalar Zinciri'ni okumak istiyorsanız link;
https://www.wattpad.com/story/49933197
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Röportajları
RandomTanınmamış yazarlarla yapılan röportajlar :) Sizde kitabımızda yer almak isterseniz,mesajınızı bekliyoruz:)